dnes som ho vybral a dal elektrikarovy, ale motor bol nastartovany 3 min. kym som zaparkoval do garaze a nedal sa chytit... Potom napisem jak to zrobi..
Opel Astra G Caravan X17DTL 50kw
12/99 model 2000
Zelená metalíza
Full výbava.
Zdravím..měl bych také prosbu o radu.
Mám podobný problém jako kolega v uvodu tématu.Mám novou baterii,nabitou,auto nastartuje a po ujetí cca 40 km už nejde otočit startérem.Vyndal jsem baterii,dal na nabíječku a zjistil,že je skoro vybitá..tak jsem jí nabil a opět vše chodilo jak má..no a po ujetí zhruba 50 km se neotočil startár...kontrolka dobíjení při chodu motoru nesvítí a při startování startér pouze cvaká...chci se jen optat,zda mám investovat do nového alternátoru...Díky
no pokud ti to vyšťaví baterku tak je zřejmé, že ti to nedobíjí, nehledě na kontrolky, není přeci nic jednodužšího než změřit V metrem jestli altík dobíjí a pak teprve investovat do new altíku. Ale zase pokud ujedeš pouze 50km s plnou baterkou, tak to mi připadá divné, jestli to nebude nějaký závažnější problém. Každopádně proměřit
Zafira 1,8 16V X18XE1 teď už s tempomatem, denním svícením, ostřik insignia, tripling
Viktor_16 píše:tak prislo sa na to ze zato mi zohrieva klinove remene, lebo je opotrebovana remenica na alternatore, zajtra budem mat novu, dufam ze to bude ok
držím palce, i když se mi to nezdá
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
ale aj tak sa mi zda ze to je dost teple(remenica) ale remen mi uz nehori, nemohol by sa niekto pozret na svojej astre ze ci ma po normalnej jazde teplu remenicu?? Dakujem
Opel Astra G Caravan X17DTL 50kw
12/99 model 2000
Zelená metalíza
Full výbava.
OnDr. píše:no pokud ti to vyšťaví baterku tak je zřejmé, že ti to nedobíjí, nehledě na kontrolky, není přeci nic jednodužšího než změřit V metrem jestli altík dobíjí a pak teprve investovat do new altíku. Ale zase pokud ujedeš pouze 50km s plnou baterkou, tak to mi připadá divné, jestli to nebude nějaký závažnější problém. Každopádně proměřit
tak jsem vzal chytrou příručku,voltmetr a zkusil napětí na kontaktech při vypnutém motoru--dávalo něco kolem 12 V,pak jsem startoval-pokles asi na 9 V...při volnoběhu se hodnota vrátila na těch 12 V a tam zůstala ikdyž jsem zvýšil otáčky na 3000 podle té příručky...to prý znamená,že nedobíjí...ale pak jsem přiložil voltmetr na svorky altíku a tam to ukazovalo nějakých 15 V.....tak nevím...baterka se opět po pár desítkách kilometrů vyšťaví