Alternator???

Palubní počítač, Tempomat, automatické nastavení sklonu světlometů, váha vzduchu, navigace, barevný displej
Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 18 lis 2007, 08:17

Tak máš špatnou kladku a nenapne řemen, nebo špatnej řemen. Prosmykuje na řemenicích a proro je horký.
END

Reklama
 

Viktor_16
Příspěvky: 84
Registrován: 13 kvě 2007, 21:15
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Viktor_16 » 18 lis 2007, 11:56

nee ono sa to zahrieva od osi alternatoru, prechadza na remenicu a az nakonec sa zohrieva remen...
Opel Astra G Caravan X17DTL 50kw
12/99 model 2000
Zelená metalíza
Full výbava.

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 18 lis 2007, 21:32

Viktor_16 píše:nee ono sa to zahrieva od osi alternatoru, prechadza na remenicu a az nakonec sa zohrieva remen...
Tak je žhavá řemenice, nebo altík?
Naposledy upravil(a) Trdlo dne 19 lis 2007, 07:38, celkem upraveno 1 x.
END

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 18 lis 2007, 22:23

Tak to vypadá, že máš zkratlý altík, zapni motor, nestartuj a šáhni po cca 5 min na alt. Musí být studený, nechej si jej přeměřit.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Viktor_16
Příspěvky: 84
Registrován: 13 kvě 2007, 21:15
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Viktor_16 » 19 lis 2007, 18:04

dnes som ho vybral a dal elektrikarovy, ale motor bol nastartovany 3 min. kym som zaparkoval do garaze a nedal sa chytit... Potom napisem jak to zrobi..
Opel Astra G Caravan X17DTL 50kw
12/99 model 2000
Zelená metalíza
Full výbava.

hayate
Příspěvky: 2
Registrován: 22 lis 2007, 16:29

Příspěvek od hayate » 22 lis 2007, 17:04

Zdravím..měl bych také prosbu o radu.
Mám podobný problém jako kolega v uvodu tématu.Mám novou baterii,nabitou,auto nastartuje a po ujetí cca 40 km už nejde otočit startérem.Vyndal jsem baterii,dal na nabíječku a zjistil,že je skoro vybitá..tak jsem jí nabil a opět vše chodilo jak má..no a po ujetí zhruba 50 km se neotočil startár...kontrolka dobíjení při chodu motoru nesvítí a při startování startér pouze cvaká...chci se jen optat,zda mám investovat do nového alternátoru...Díky

OnDr.
Příspěvky: 37
Registrován: 25 říj 2007, 21:07
Bydliště: Neplachovice

Příspěvek od OnDr. » 22 lis 2007, 20:17

no pokud ti to vyšťaví baterku tak je zřejmé, že ti to nedobíjí, nehledě na kontrolky, není přeci nic jednodužšího než změřit V metrem jestli altík dobíjí a pak teprve investovat do new altíku. Ale zase pokud ujedeš pouze 50km s plnou baterkou, tak to mi připadá divné, jestli to nebude nějaký závažnější problém. Každopádně proměřit
Zafira 1,8 16V X18XE1 teď už s tempomatem, denním svícením, ostřik insignia, tripling

Viktor_16
Příspěvky: 84
Registrován: 13 kvě 2007, 21:15
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Viktor_16 » 22 lis 2007, 21:40

tak prislo sa na to ze zato mi zohrieva klinove remene, lebo je opotrebovana remenica na alternatore, zajtra budem mat novu, dufam ze to bude ok :wink:
Opel Astra G Caravan X17DTL 50kw
12/99 model 2000
Zelená metalíza
Full výbava.

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 22 lis 2007, 22:18

Viktor_16 píše:tak prislo sa na to ze zato mi zohrieva klinove remene, lebo je opotrebovana remenica na alternatore, zajtra budem mat novu, dufam ze to bude ok :wink:
držím palce, i když se mi to nezdá
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Viktor_16
Příspěvky: 84
Registrován: 13 kvě 2007, 21:15
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Viktor_16 » 23 lis 2007, 14:22

taakze bola to ta remenica uz to zase fungujee 8)
Opel Astra G Caravan X17DTL 50kw
12/99 model 2000
Zelená metalíza
Full výbava.

Viktor_16
Příspěvky: 84
Registrován: 13 kvě 2007, 21:15
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Viktor_16 » 23 lis 2007, 17:57

ale aj tak sa mi zda ze to je dost teple(remenica) ale remen mi uz nehori, nemohol by sa niekto pozret na svojej astre ze ci ma po normalnej jazde teplu remenicu?? Dakujem 8)
Opel Astra G Caravan X17DTL 50kw
12/99 model 2000
Zelená metalíza
Full výbava.

hayate
Příspěvky: 2
Registrován: 22 lis 2007, 16:29

Příspěvek od hayate » 03 pro 2007, 20:41

OnDr. píše:no pokud ti to vyšťaví baterku tak je zřejmé, že ti to nedobíjí, nehledě na kontrolky, není přeci nic jednodužšího než změřit V metrem jestli altík dobíjí a pak teprve investovat do new altíku. Ale zase pokud ujedeš pouze 50km s plnou baterkou, tak to mi připadá divné, jestli to nebude nějaký závažnější problém. Každopádně proměřit
tak jsem vzal chytrou příručku,voltmetr a zkusil napětí na kontaktech při vypnutém motoru--dávalo něco kolem 12 V,pak jsem startoval-pokles asi na 9 V...při volnoběhu se hodnota vrátila na těch 12 V a tam zůstala ikdyž jsem zvýšil otáčky na 3000 podle té příručky...to prý znamená,že nedobíjí...ale pak jsem přiložil voltmetr na svorky altíku a tam to ukazovalo nějakých 15 V.....tak nevím...baterka se opět po pár desítkách kilometrů vyšťaví :cry:

Odpovědět