Nestartuje motor - Astra 1.7 DTi - ISUZU

Odpovědět
kamil šíma
Příspěvky: 9
Registrován: 20 lis 2007, 20:37

Nestartuje motor - Astra 1.7 DTi - ISUZU

Příspěvek od kamil šíma » 20 lis 2007, 21:42

Při dálkové jízdě mi na benzínce nešel nastartovat motor, cca po 4 min naskočil,rozsvítila se žlutá kontrolka chlazení /svítí stále/,po dojezdu do cíle a vypnutí motoru jsem na druhý den nenastartoval.Motor točí,pal.filtr nový, kontrolka počítače na palubovce nesvítí......................poraďte, auto mi stojí 300 km od domova...kontrolka chlazení semi již v létě objevila vícekrát, šlo však o ventilátorek klimatizace.[/b]

Reklama
 

kamil šíma
Příspěvky: 9
Registrován: 20 lis 2007, 20:37

Příspěvek od kamil šíma » 22 lis 2007, 15:07

Tak počítač nic neukazuje. Žádná závada.

Okura
Příspěvky: 540
Registrován: 13 dub 2007, 17:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura » 22 lis 2007, 16:09

tady začíná prává diagnostika, :D
sežen si někoho kdo má osciloskop a měřící sondy.
v origo servisu to nemají.
mrknul bych se na snímč kliky, bývá dosti problematický, na oscilu to ztístí hnedka

Uživatelský avatar
Piškót
Příspěvky: 232
Registrován: 02 říj 2006, 17:53
Bydliště: Zlínský kraj

Příspěvek od Piškót » 22 lis 2007, 16:58

Já bych první zdělal dekl a mrknul na rozvody,mohly by to být i rozvody ikdyž je to divné :roll: to by psalo chybu snímače otáček,ale ty rozvody to asi nebudou i když kdo ví přeskočit může kdykoliv

kamil šíma
Příspěvky: 9
Registrován: 20 lis 2007, 20:37

Příspěvek od kamil šíma » 27 lis 2007, 10:55

Auto jsem dotáhl na vozíku domů, kluci z OPLA to napíchli znovu na "štekr" a nic, auto bez závady. Nakonec vytáhli startovací spray a auto v poho naskočilo.Teď je v OPLU na pozorování, že prý to bude nějaká prkotina, tak čekám na výsledek....

kamil šíma
Příspěvky: 9
Registrován: 20 lis 2007, 20:37

Příspěvek od kamil šíma » 27 lis 2007, 21:55

Tak auto dnes v Oplu nastartovali až po 2 minutách, diagnostika nic neukazuje.Zkusí ještě vyměnit řídící jednotku, pokud to nastartuje,je to řídící jednotka.Jinak už nevím...a opláci si taky neví rady.

kamil šíma
Příspěvky: 9
Registrován: 20 lis 2007, 20:37

Příspěvek od kamil šíma » 04 pro 2007, 13:45

Porucha nalezena - vadný elektromagnetický ventil přívodu paliva na čerpadle, cena v oplu cca 10.000,-Kč.Prosím, nevíte, kde se dá sehnat levněji?

Uživatelský avatar
Stand
Příspěvky: 226
Registrován: 16 lis 2006, 07:22
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stand » 04 pro 2007, 14:14

Zkusil bych zavolat některým předním dodavatelům neorig. dílů a optat se, mam dobrou zkušenost s autobenex plzeň, většinou když díl nemají tak poradí jestli je vůbec k sehnání jinde než u aut. prodejce.
Již bývalá Astřila....

kamil šíma
Příspěvky: 9
Registrován: 20 lis 2007, 20:37

Příspěvek od kamil šíma » 05 pro 2007, 09:23

Tak jsem obvolal, co se dalo,nejlevněji cca 9.000,- aut.zástupce DENSO - čerpadla, jinak vždy plus marže, někde dokonce ventil vůbec prodat nechtějí, cpou rovnou celé čerpadlo. V témže městě jeden OPEL prodá levně ventil a druhý OPEL tvrdí, že ten ventil vůbec neznají, že to nejde a že se musí vyměnit celé čerpadlo.Jde jen o to, na koho natrefíš a jak tě chce oškubat.Já natrefil na profíka a zítra bych měl mít auto hotovo!

kamil šíma
Příspěvky: 9
Registrován: 20 lis 2007, 20:37

Příspěvek od kamil šíma » 07 pro 2007, 16:34

Opláci zdravím
Tedˇjsem přijel z opla a miláček vrčí spokojenosti.Ventil vyměněný,stálo to po známosti 11.000Kč.Jak jsem již psal,není servis jako servis.Po rozhovoru s mým známým mechanikem jsem zjistil,že jsem skončil relativně dobře,neboť kdyby mi odšla řídící jednotka čerpadla,tak ta stojí 47.000Kč,ale dá se taky opravit za podstatně nižší cenu.Proto svěřme ty naše milačky do správných rukou a ne nějakým packalům,co si hrajou na mechaniky.
Kamil

Uživatelský avatar
Hany
Příspěvky: 538
Registrován: 09 čer 2006, 21:29
Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hany » 28 pro 2007, 23:01

procházím si tu příspěvky, které se tu nakupili za mé nepřítomnosti a jen žasnu, myslel jsem že jsem jedinný s problémem startu, ale jak vidím.......DENSO čerpadla problém....málo kdo to u nás v republice dělá, viz můj příspěvek tu na fóru. https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... nestartuje
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR

Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky » 29 pro 2007, 10:02

Zlate stare diesly bez elektroniky, moje stara predkomurkova astra s isuzu 60kW (uz ve vlastnictvi kolegy) ma pres 250t km bez jedineho zasahu na motoru a tlaky ma lepsi nez maji byt u noveho auta :shock:.

Nejaky cenik veci na motor pro 1.7DTI
http://www.autobenex.cz/dokumenty/nabid ... -isuzu.xls

Odpovědět