i tid umí spotřebu.

Palubní počítač, Tempomat, automatické nastavení sklonu světlometů, váha vzduchu, navigace, barevný displej
Odpovědět
xcarv
Příspěvky: 61
Registrován: 05 dub 2006, 19:50

i tid umí spotřebu.

Příspěvek od xcarv » 20 lis 2007, 16:06


Reklama
 

Okura
Příspěvky: 540
Registrován: 13 dub 2007, 17:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura » 20 lis 2007, 16:44

to je zajímavý, akorád sem nenašel dump pro Picko, asi ho má za poplatek

Uživatelský avatar
veski
Příspěvky: 220
Registrován: 05 kvě 2007, 10:28
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od veski » 20 lis 2007, 18:47

Myslím, že by nás bylo dost, co by to chtěli. Klidně bych oželel čas, jen aby tam byla spotřeba. Třeba pořád. :)
9/99, 1.6 16V (X16XEL), Caravan, Edice 100

Okura
Příspěvky: 540
Registrován: 13 dub 2007, 17:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura » 20 lis 2007, 19:14

no něco sem k tomu našel, vypadá to zajímavě teda

Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky » 20 lis 2007, 19:34

Okura píše:...nenašel dump pro Picko, asi ho má za poplatek
A to jeho FOGY.ZIP neni ono ?
http://www.eelkevisser.nl/fuel.htm

Okura
Příspěvky: 540
Registrován: 13 dub 2007, 17:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura » 20 lis 2007, 19:51

jj to je ono,
dosti zajimávé, asi by tu byl zájem o to

Lomikar
Příspěvky: 1044
Registrován: 29 říj 2006, 19:48
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lomikar » 20 lis 2007, 19:55

Okura píše:jj to je ono,
dosti zajimávé, asi by tu byl zájem o to
Kdo už jinej než ty by to měl rozchodit.Tak na tom zapracuj a na srazu v Ově ti urvem ruce strháme notebook a já budu první v lajně :lol: :lol: :lol:
ASTRA CARAVAN Z16XE rv. 2002
KUK na Rákosníčka
Rákosníčkovi doplňky

xcarv
Příspěvky: 61
Registrován: 05 dub 2006, 19:50

Příspěvek od xcarv » 20 lis 2007, 20:17

tak já tochci také je tam na těch stránkách i otáčkoměr místo datumu .
Ale spotřeba je spotřeba jenom kůli té jsem chtěl mid a tohle to vyřeší.

Okura
Příspěvky: 540
Registrován: 13 dub 2007, 17:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura » 20 lis 2007, 20:33

ta spotřeba teda láká, ale myslím že se ukazuje aktuální
zkusím se s tím nějak poprat,
mám doma MID zkusil bych to na něm vyzkoušet

gErda
Příspěvky: 1245
Registrován: 12 srp 2007, 19:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od gErda » 20 lis 2007, 21:36

a teda jeste aby to ukazovalo po pravde ne ze tam budou jen skakat nejaky cislicka a ja z toho budu mit dobrej pocit :D :D :D

ale bylo by to urcite prijemny videt aspon tu aktualni spotrebu na tom displeji, jo to by se mi libilo :D
Opel Astra G 5dv Hatchback 1,6 16V ,Z16XE, 74kw , r.v. 2001

PepaS
Příspěvky: 223
Registrován: 10 říj 2007, 06:36
Bydliště: Lysá nad Labem

Příspěvek od PepaS » 21 lis 2007, 08:47

Okura píše:ta spotřeba teda láká, ale myslím že se ukazuje aktuální
zkusím se s tím nějak poprat,
mám doma MID zkusil bych to na něm vyzkoušet
zajimava zalezitost - kdysi jsem uvazoval o uprave TIDu na MID. Vetsi MID (10-znakovy) je pripojen na pristrojovou desku tremi vodici (teplota chladici kapaliny, otacky a mnozstvi paliva) a na ridici jednotku motoru jednim / dvema vodici (podle typu RJ). Z techto udaju by melo jit urcit aktualni spotrebu, prumernou spotrebu, aktualni rychlost, prumernou rychlost (pro vypocet rychlosti se musi zadat prumer kola - jako u MIDu INDEX), dojezdovou vzdalenost, celkovou spotrebu apod. Dalsi extra funkce MIDu (vnejsi teplota a kontroly) vyzaduji extra snimace...

A ted otazka. Mate nekdo poneti o typu signalu lezoucich z palubni desky (teplota chladici kapaliny = napeti?, otacky = frekvence (asi bude stejne jako v zapojeni s PICem), mnozstvi paliva = napeti?) a hlavne z RJ (pulsy? = aktivni vstrikovani ). Nebo to leze, hlavne z RJ, v cislicovem tvaru? Hadam, ze z RJ to leze jako pulsy - v diagnostice jsem nikde nevidel udaj o aktualni spotrebe. Bohuzel v aute mam pouze TID, tak jsem nemel kde merit. Pokud by byl znam zpusob kodovani vyse popsaneho, slo by udelat s vyuzitim popsaneho I2C protokolu hejble, funkcne blizici se MIDu - sli by vyuzit i packy ovladajici MID pro prepinani zobrazovanych inforamci. Packy se daji koupit za dobre penize, ale za MID davat 3kCZK na vrakovisti odmitam....
Astra G Caravan Z16XE 2004
http://www.PepaS.cz - opravuji "nesvítící" displeje palubních počítačů MID a až přejdete na Astru-H či Zafiru-B, tak zase pro Vás něco budu mít

Uživatelský avatar
kamarek
Příspěvky: 351
Registrován: 15 říj 2007, 21:09
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kamarek » 21 lis 2007, 13:36

vcera som nasiel tuto temu, a zaujala ma. silne nad tym uvazujem. zohnat suciastky a poskladat, v tom nevidim problem, len najst tie signaly rychlosti (otacky) a signal vstrekovania paliva, to bude asi tazsie.
neviete niekto ktore su to kable (farba a kde by som ich nasiel) ???
ASTRA G, 99, 1.6 X16SZR, EDÍCIA 100, STRIEBORNÁ METALÍZA

PepaS
Příspěvky: 223
Registrován: 10 říj 2007, 06:36
Bydliště: Lysá nad Labem

Příspěvek od PepaS » 21 lis 2007, 13:42

i na mereni aktualni spotreby je nutne pripojit signal injector_valve. A ja nevim, kde se pripojit. U ASTER > 2002 (pro starsi nemam schemata) se MID pripojuje na RJ motoru. A je ted otazka, zda-li je signal injector_valve shodny s tim, co se propojuje mezi RJ motoru a MIDem. Chapal bych, ze se u MIDu nastavuje index podle prumeru kola, ale proc ten index jeste zavisi na typu RJ motoru?
Mozna Vojta by vedel vic, ten ma se zastavbou MIDu asi nejvetsi zkusenosti.
Astra G Caravan Z16XE 2004
http://www.PepaS.cz - opravuji "nesvítící" displeje palubních počítačů MID a až přejdete na Astru-H či Zafiru-B, tak zase pro Vás něco budu mít

PepaS
Příspěvky: 223
Registrován: 10 říj 2007, 06:36
Bydliště: Lysá nad Labem

Příspěvek od PepaS » 21 lis 2007, 13:51

kamarek píše:vcera som nasiel tuto temu, a zaujala ma. silne nad tym uvazujem. zohnat suciastky a poskladat, v tom nevidim problem, len najst tie signaly rychlosti (otacky) a signal vstrekovania paliva, to bude asi tazsie.
neviete niekto ktore su to kable (farba a kde by som ich nasiel) ???
kdyz se podivas na http://www.astra4ever.cz/dodatecna-mont ... d-t14.html, tak tam najdes pripojeni MIDu na RJ motoru. Nebo taky v TIS2000 pro novejsi vozy. To, co jde mezi MIDem a RJ motoru musi souviset s signalem vstrikovani, ale viz. muj minuly prispevek...
Astra G Caravan Z16XE 2004
http://www.PepaS.cz - opravuji "nesvítící" displeje palubních počítačů MID a až přejdete na Astru-H či Zafiru-B, tak zase pro Vás něco budu mít

Okura
Příspěvky: 540
Registrován: 13 dub 2007, 17:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura » 21 lis 2007, 13:59

no já bych to napojil na signál z ecu. tedy na vstřikovací ventil.
ono si to totiž přepočítavá čas vstřikování s rychlostí = aktuální spotřeba.

Odpovědět