Zamlžování oken - úprava servomotorku str. 24

Pokud se váš dotaz nehodí do žádné sekce pište jej sem.
Odpovědět
Salám
Příspěvky: 1568
Registrován: 26 čer 2006, 14:56
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Salám » 13 lis 2007, 08:53

pap píše:pro salám, sovička
Jinak ten papír se mi nezdá moc dokonalej, zkuste vyndat motorek a rozhýbat ho.Mě to pomohlo.
Jak myslíš rozhýbat motorek?
Mi se motorek hýbal spíše až moc-prostě se nezastavil a jel pořád dokola..při odpojení se motorek zastavil, ale klapku mám tak vychozenou, že při spuštění větráku se prostě uvolní a nasává vzduch i zevnitř. Tak jsem tu mřížku přes kterou to nasává vzduch zevnitř prostě zalepil papírem a lep.páskou a teď nemá šanci nasávat jinudy než zvenku

Reklama
 

Uživatelský avatar
kulda
Příspěvky: 427
Registrován: 11 kvě 2006, 00:25
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od kulda » 13 lis 2007, 10:22

pap píše:pro kulda.
a kdybys uměl číst, tak jsem napsal, že mám Opel Astra G 1.7TD,r.v. 99.
to jsem si taky vsim, ze mas naftu, ale taky sem si vsim, ze salam a sovicka maji benzin 1,8 a 1,6 16V a to uz trochu podobne s mym X16SZR je, nee? A kopuli tam nemaji...
Zle sem to nemyslel, jen tak, ze se tu neco vyhodi, bez nejakeho podrobnejsiho popisu s uplne jinym resenim problemu.
Opel Astra G, X16SZR, 1998, kombi, domontovaná supr klima, CD VDO, znovu kožený volant, šíbr...

pap
Příspěvky: 3
Registrován: 12 lis 2007, 13:27

Příspěvek od pap » 13 lis 2007, 15:35

pro Salám

Nejsem moc pevnej v kramflecích, ale mě se taky vyndanej motorek po rozhýbání otáčel pořád dokola.Tak jsem ho tam tak skusil dát co to bude dělat a ono to fungovalo. Nevím na jakém principu funguje vypínání v motorku, ale zatím se to vždycky zastaví tam kde má.Skoušel jsem snad 50x otevřít a zavřít klapku a vždycky dobrý.Motorek hučí a když dostane klapku kam patří, tak se sám vypne a klapku drží na místě.Jinak ten papír mě prvně samozřejmě taky napadl.

Uživatelský avatar
sovicka
Příspěvky: 719
Registrován: 01 bře 2007, 19:55
Bydliště: Prágl / HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sovicka » 13 lis 2007, 15:50

Ok, takže tady je "moje" řešení přehledně i s popisem, doufám že to každý pochopí ;)
Je to pro vozidla bez kopule, nevím jak které auto to má/nemá, hledat souvislosti nehodlám, jen předkládám alternativní řešení.

http://private.sovicka.net/klapka.png
Astra G sportive r.v. 99, 3dv, X18XE1 (jezdí i pod 6l/100km!), polarmeerblau, pár vychytávek, žádný tuzing... - a najdete jí tady: https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 821#120821

Uživatelský avatar
vasekpetr1
Příspěvky: 3106
Registrován: 24 led 2006, 08:33
Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče

Příspěvek od vasekpetr1 » 13 lis 2007, 18:07

Ten motorek klapky vypíná na principu nadproudového relé - snímá se velikost proudu motorkem a když dojde k jeho zastavení v koncové poloze, stoupne proud, a relé motorek vypne. Pokud se osička motorku otáčí dokola, nic ji nevypne. Pokud se při dojetí do koncové polohy "zarve", tak při opačném směru místo otevření si motorek vezme více proudu, relé vyhodnotí koncovou polohu (bouhužel opačnou) a problém je na světě.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.

A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)

Uživatelský avatar
milosh
Administrátor
Příspěvky: 6551
Registrován: 21 led 2006, 13:03
Bydliště: Ústecko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milosh » 13 lis 2007, 19:09

Dnes jsem videl pri odjezdu z prace na parkovisti kolegu s kombajnem co mel krome mirnych ofuku vepredu zamlzeny komplet cely auto, asi mu taky nesla klapka, to je docela nemoc aster ale kdyz mame lek je to v pohode :lol: 8)
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 13 lis 2007, 21:14

kulda píše: to jsem si taky vsim, ze mas naftu, ale taky sem si vsim, ze salam a sovicka maji benzin 1,8 a 1,6 16V a to uz trochu podobne s mym X16SZR je, nee? A kopuli tam nemaji...
Já mám benzín X14XE, r.v. 00 a taky nemám kopuli. :wink:

Btw: to řešení zalepením je good, v sobotu jdu na to. :P
END

gErda
Příspěvky: 1245
Registrován: 12 srp 2007, 19:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od gErda » 13 lis 2007, 21:21

moje motorizace taky nema kopuly ;) btw. kdyz se mi obcas za jizdy mlzi jen zadni okna plus treba obcas i uplne zadni (mysleno to v kuftu :D) tak to je v poradku nebo to mam taky radsi zaslepit :D copak se vsechno v astrickach zaslepuje kdyz to nefunguje :D :D :D
Opel Astra G 5dv Hatchback 1,6 16V ,Z16XE, 74kw , r.v. 2001

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 13 lis 2007, 21:28

Taky mám zadní částečně zamlžené, ale je to tím že tam mám stále sluneční clonu, nechce se mi sundávat,
pomůže vyhřívání, ale to není vhodné zapojovat při krátkých trasách.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

gErda
Příspěvky: 1245
Registrován: 12 srp 2007, 19:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od gErda » 13 lis 2007, 21:34

spermin píše: pomůže vyhřívání, ale to není vhodné zapojovat při krátkých trasách.
proc?
Opel Astra G 5dv Hatchback 1,6 16V ,Z16XE, 74kw , r.v. 2001

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 13 lis 2007, 22:00

DÁVÁ ZABRAT BATERII
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Charlie
Příspěvky: 1047
Registrován: 14 čer 2006, 12:16
Bydliště: Hořovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Charlie » 13 lis 2007, 22:12

Mě se okna vzadu taky mlžila, ale u mě stačilo vyčistit prostor kabinového filtru, bylo tam hodně bordelu a hodně to utlumilo přístup vzduchu, po vyčištění ani náznak mlžení. Ventilace na 2 a mám nastanevo buď na čelní sklo, nebo čelní sklo a nohy, středový výdechy mám úplně zavřený a v pohodě.
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,

Uživatelský avatar
JardaLN
Příspěvky: 94
Registrován: 17 čer 2007, 21:37
Bydliště: LN

Příspěvek od JardaLN » 05 pro 2007, 09:03

kulja píše:Teď jsem ještě zpozoroval že klapka má poněkud zvláštní chování. Někdy když zmáčknu klapku vnitřní cirkulace tak se klapka otevře a hned zase zavře? Jde to racionálně vysvětlit, nebo můžu věřit že to auto je živé?

A chápu to dobře že takhle je puštěný vzduch zvenčí: http://kulja.unas.cz/Foto/klapka1.jpg a takhle je zaplá vnitřní cirkulace? http://kulja.unas.cz/Foto/klapka2.jpg ?? Děkuju za radu.
Díky za nazornej příklad fotkama taky jsem byl z těch popisů volajaký zmetěný a už je to jasný Dal jsem včera nový pyl filtr a pořád se to potilo jako prase a koukám podle fotek že mám přetočenou právě tuhle klapku
Jezdí prostě obráceně .
Caravan 1,6 16 V Elegance 1998

Endy
Příspěvky: 23
Registrován: 15 pro 2007, 12:09

Příspěvek od Endy » 23 pro 2007, 12:35

Čau, takže ta kopule ma bejt otevřena nebo zavřena aby to nasávalo vzduch z venku??? pokaždý tu píšete neco jinýho, neboo jsem to blbe pochopil. dík
ASTRA 1.6 16V 74KW LPG :o)

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 23 pro 2007, 12:45

Endy píše:Čau, takže ta kopule ma bejt otevřena nebo zavřena aby to nasávalo vzduch z venku??? pokaždý tu píšete neco jinýho, neboo jsem to blbe pochopil. dík
Jasně že jsi to blbě pochopil, je li otevřená, saje vzduch z kabiny vozu a naopak.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Odpovědět