Tak a jeto v čudu.!! - Svítí kontrolky ABS, Airbag, Motor
- komak
- Příspěvky: 145
- Registrován: 26 bře 2007, 19:47
- Bydliště: Trhonice-Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Tak a jeto v čudu.!! - Svítí kontrolky ABS, Airbag, Motor
Dnes se mi rozvítily hned tři kontrolky najednou a už nechcou zhasnout,ABS.Elek.motoru.Airbag.Tak aco ted stím myslím že umírá.
Edit by Trdlo: upřesněn problém v názvu topicu
Edit by Trdlo: upřesněn problém v názvu topicu
- Reklama
Tak to je GOOD nadpis .
1) Zajeď na diagnostiku a zjistit proč se ti rozsvítila elektronika motoru
2) Kontrolka ABS se mohla rozsvítit proto, že na kontakt mohla stříknout voda při dnešním ceďáku. Mě se toto jednou stalo když jsem vyjel z mycí linky
3) No a airbagy třeba nahlásili jen poruchu, tak ti ji na kompu odstraní a bude vše OK
1) Zajeď na diagnostiku a zjistit proč se ti rozsvítila elektronika motoru
2) Kontrolka ABS se mohla rozsvítit proto, že na kontakt mohla stříknout voda při dnešním ceďáku. Mě se toto jednou stalo když jsem vyjel z mycí linky
3) No a airbagy třeba nahlásili jen poruchu, tak ti ji na kompu odstraní a bude vše OK
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
- komak
- Příspěvky: 145
- Registrován: 26 bře 2007, 19:47
- Bydliště: Trhonice-Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
ono to i po nastartovaní svítí pořád všechno a ani jedno třeba nezhasne na chvilku při startu,takže na diagnostice se dovím asi víc,ale po hledáni ve fóru jsem si přečetl že ABS může svítit i díky závadě na čidlech kol a kolik by to stálo.Tak si myslím že to bude asi slušná páka peněz to dát zase všechno do cajku.Jinak se omlouvám za název vlákna-nic jinýho mě s toho rozčarovaní nenapadlo.
Ale prdlajs, to že to svítí pořád znamená, že chyba přetrvává, tudíž ji diagnostika stopro najde.komak píše:ono to i po nastartovaní svítí pořád všechno a ani jedno třeba nezhasne na chvilku při startu,takže na diagnostice se dovím asi víc,ale po hledáni ve fóru jsem si přečetl že ABS může svítit i díky závadě na čidlech kol a kolik by to stálo.Tak si myslím že to bude asi slušná páka peněz to dát zase všechno do cajku.Jinak se omlouvám za název vlákna-nic jinýho mě s toho rozčarovaní nenapadlo.
END
...a kontrolky se nerozsvítíspermin píše:zkus odpojit baterii
Astra 1.4 (X14XE), sedan, r.v. 98, ABS, pal. PC, CCR600 8 repro, 2x el. okna, sport. sedačky, orig. 15" alu... FOTO
VW T3 Caravelle GL 1.6TD
slag.loziska@email.cz
VW T3 Caravelle GL 1.6TD
slag.loziska@email.cz
V ŘJ je vlastní zdroj,který udržuje flash paměť při životě,tudíž se z Řj nic nesmaže a vypojení baterky ti pomůže jak mrtvému deka ,jedině budeš muset nastavit hodiny a naladit rádio .Z ABS neměj strach z 95% to dělají zarezlé desky ve třmenu u pytlů to dělají nejčastěji plastové konektory na pyropatroně pod sedákama,takže jestli jsi vysával nebo prudce hýbal sedačkama,tak je to jasné.Kontrolka el.motoru to se neh překvapitspermin píše:zkus odpojit baterii
vlastní zdroj? o tom ani nevím
Typy Flash pamětí ani nepotřebujou zdroj a uchovají informace kolem 50 let - uvádí výrobce.
U ABS zkus projet doma sám snímače u kol (kontakty, změř odpor čidel) pokud se závada neprojeví, kontrolka sama zhasne bez zásahu diagnostiky.
U airbagu musíš na diag, a na motor taky
Typy Flash pamětí ani nepotřebujou zdroj a uchovají informace kolem 50 let - uvádí výrobce.
U ABS zkus projet doma sám snímače u kol (kontakty, změř odpor čidel) pokud se závada neprojeví, kontrolka sama zhasne bez zásahu diagnostiky.
U airbagu musíš na diag, a na motor taky
Zase něco nového,já to řikám že jsi kapacita .A můžu se zeptat co je tam za pamět?Je tam ROM,EROM,EEPROM nebo něco ůplně jiného?Vlastní zdroj to musí mít ta paměť,jinak bez šťavy si to nemůže nic pamatovat,nebo se pletu?Je mě jasné že pro napájení stačí nula nula nic a žádná baterka tam nemusí být.Je to to samé jak obyč Flaska do počítače taky nemá baterku a pamatuje si co na ni uložíš.Přesto jsem laik a díky za ojasněníOkura píše:vlastní zdroj? o tom ani nevím
Typy Flash pamětí ani nepotřebujou zdroj a uchovají informace kolem 50 let - uvádí výrobce.
U ABS zkus projet doma sám snímače u kol (kontakty, změř odpor čidel) pokud se závada neprojeví, kontrolka sama zhasne bez zásahu diagnostiky.
U airbagu musíš na diag, a na motor taky
přesně tak,
u novější jednotek tak od roku 2000 je Flash EEPROM - to jest pamět. která se múže programovat přímo v zařízení. bez potřeby rozebírání.
Třeba kod u autorádia,
kod je naprogramován do eepromky (včetně seriového čísla, ovládání, hlášek atd..) ., od tut se pomocí kompárátoru porovnává se zadaným, který se ukládá do RAM paměti - tedy paměti energeticky závislou.
po vyměně baterie se RAM pamět vymaže a radio chce po tobě kod.
když ho nevíš musíš do dostat do části kde je uložen
u novější jednotek tak od roku 2000 je Flash EEPROM - to jest pamět. která se múže programovat přímo v zařízení. bez potřeby rozebírání.
Třeba kod u autorádia,
kod je naprogramován do eepromky (včetně seriového čísla, ovládání, hlášek atd..) ., od tut se pomocí kompárátoru porovnává se zadaným, který se ukládá do RAM paměti - tedy paměti energeticky závislou.
po vyměně baterie se RAM pamět vymaže a radio chce po tobě kod.
když ho nevíš musíš do dostat do části kde je uložen
- komak
- Příspěvky: 145
- Registrován: 26 bře 2007, 19:47
- Bydliště: Trhonice-Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Tak diagnostika mi řekla na ABS toto,vadná řídicí jednotka,ale po nastartovaní možné chybu smazat ale jakmile vypnu motor tak je chyba spatky a chybu smazat nelze ,jinak při cele proceduře kontrolka svítí pořád,skusil jsem ještě zobrazit LIFE data a na zadním pravém kole mito ukazuje za popisným stavem v LIFE datech dvě svislé čarky bud jeto chyba v softveru a nebo to něco znamená,jinak všechna ostatní kola normál.
Viem o podobnej chybe
Symptomy:
vypadnute ABS, posilovac riadenia, airbagy,
zdochynanie pri starte, vsetky budiky ukazuju nuly,
odpalene halogenky stretavacich svetiel.
Podla vsetkeho ide o chybu na regulatore alternatora - u mna to dava vysoke napatie + napatove skoky, co viedlo k tomu ze sa spustili prepatove ochrany na spominannych jednotkach a jednoducho ich to vyplo. Halogenky odisli preto lebo takuto ochranu nemaju.
Treba vymenit regulacne rele na alternatore.
vypadnute ABS, posilovac riadenia, airbagy,
zdochynanie pri starte, vsetky budiky ukazuju nuly,
odpalene halogenky stretavacich svetiel.
Podla vsetkeho ide o chybu na regulatore alternatora - u mna to dava vysoke napatie + napatove skoky, co viedlo k tomu ze sa spustili prepatove ochrany na spominannych jednotkach a jednoducho ich to vyplo. Halogenky odisli preto lebo takuto ochranu nemaju.
Treba vymenit regulacne rele na alternatore.