My ženy to máme v servisech těžké :((( poradí někdo?

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Re: TEĎ MNĚ TELEFONOVALI ZE SERVISU....

Příspěvek od Princ William » 24 říj 2007, 15:27

sice mozna blba poznamka ale nemuze bejt neco se vstrikem respektive se vstrikovaci tryskou.... :?: nerikejte mi ze kdyz je lista dobra a svicka dobra tak mi skoro nic jineho nenapada....
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Reklama
 

Uživatelský avatar
Majklus
Příspěvky: 1314
Registrován: 13 čer 2007, 15:32
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majklus » 24 říj 2007, 17:44

Presne tak normalni nafta nato staci a nebo petrolej,a cistit a cistit a nekde sem i slysel ze natakove povrchy prodavaji i nejakej spesl.vyrobek ale jak to funguje to nevim
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....


https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388

Okura
Příspěvky: 540
Registrován: 13 dub 2007, 17:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura » 24 říj 2007, 18:17

no je to někdy umění na to přijít, chceto projet celou elektriku a nejlépe s osciloskopem zmeřit pruběhy snímače váčky a kliky jestli jsou rozvody ok atd... Ale to v servise asi nedělájí oni pouze mění.
Znám jednoho dobrého borce, ale je ze Slaného

dedek
Příspěvky: 30
Registrován: 21 srp 2006, 22:15
Bydliště: Tlumacov

Příspěvek od dedek » 24 říj 2007, 18:21

nechej si prehrat software a potom premyslej dal me to vyresilo veskere problemy cao :roll: :roll: :roll:
medacisko

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: TEĎ MNĚ TELEFONOVALI ZE SERVISU....

Příspěvek od Trdlo » 24 říj 2007, 21:47

Princ William píše:sice mozna blba poznamka ale nemuze bejt neco se vstrikem respektive se vstrikovaci tryskou.... :?: nerikejte mi ze kdyz je lista dobra a svicka dobra tak mi skoro nic jineho nenapada....
Zrovna si to říkám, že by problém měl být někde na vstřiku. Pokud je lišta v pořádku, a svíčka taky, pak fakt snad jedině vstřik. Chyba zapalování, co jim vypisuje diag., je na výměnu lišty, prostě to jede na 3, proto vibruje a nemá výkon. Ale když to nepíše nic jinýho, zkusil bych možná ještě tlaky, jestli není prdlá hlava, když to dělá jen za studena (za tepla lepší, páč se roztáhne a de facto dírku ucpe), může tam bejt vlasová trhlina.
END

mollka
Příspěvky: 11
Registrován: 23 říj 2007, 12:21
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

UŽ MÁM AUTO!!!

Příspěvek od mollka » 26 říj 2007, 14:40

TAKŽE, svíčkový panel mi vrátili zpátky, svůj si vzali a prachy mi vrátili. Super. A pak, dívali se na ty vstřiky, prý tam byli nějaké kontakty ohořené, tak to pročistili a pak vyměnili relátko. Zkoušeli 2 dny a zatím v pohodě, teď budu testovat já, tak se modlím. Držte m palce, už na to nemám nervy. Všem díky za rady

mollka
Příspěvky: 11
Registrován: 23 říj 2007, 12:21
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

a je to tu opět

Příspěvek od mollka » 31 říj 2007, 09:52

včera jedu domů z práce, po 500 metrech kopeček a hup, kontrolka bliká o závod, výkon téměř 0.... na jedničku do toho kopečka jsem ani nevyjela. Zastavit, nastartovat opět motor, a už to jelo, i když výkon se mi úplně v pořádku nezdál a kontrolka samozřejmě svítí ((((((

Okura
Příspěvky: 540
Registrován: 13 dub 2007, 17:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura » 31 říj 2007, 10:27

to by mě zajímalo co se uložilo do řidící jednotky.
ale diagnostika sama od sobě nic nepoví, chceto projet osciloskopem, změřit zapalování atd.. pak lze teprve měnit díly
jinak budeš vyhazovat peníze

Uživatelský avatar
Hany
Příspěvky: 538
Registrován: 09 čer 2006, 21:29
Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hany » 31 říj 2007, 12:47

Zkusím to poslat tady ten problém na e-mail mému dvornímu servisákovi do Brna, co mi na to řekne. Pak to sem hodím.
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR

mollka
Příspěvky: 11
Registrován: 23 říj 2007, 12:21
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

děkuji mockrát

Příspěvek od mollka » 31 říj 2007, 13:28

jééj, ty jsi z napajedel... já ze Zlína... tady v okolí si s tím nikdo neporadil :( A už jsem slyšela od více lidí, že mají stejný problém a řešení v nedohlednu. OPRAVDU MOC DĚKUJI, jsem zvědavá co na to řeknou:)
Hany píše:Zkusím to poslat tady ten problém na e-mail mému dvornímu servisákovi do Brna, co mi na to řekne. Pak to sem hodím.

Uživatelský avatar
Hany
Příspěvky: 538
Registrován: 09 čer 2006, 21:29
Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hany » 31 říj 2007, 14:20

Tááákže jsem se s nm teď bavil a říkal, že kdyby to sem měl rozepsat, že by to byla slohová práce. Mám Ti sem uvést jeho tel. číslo, máš mu brnknout a budete to už řešit spolu, už tam tento problém měl.
kontakt: p. Křapa, tel: 777 620 300
Hodně zdaru.
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR

mollka
Příspěvky: 11
Registrován: 23 říj 2007, 12:21
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mollka » 01 lis 2007, 07:43

Tak jsem tomu borcovi telefonovala....a prý že u těchto motorů odchází řídící jednotka a pak diagnostika ukazuje závady, které nejsou skutečné, háže to do nouzového režimu a tak.... páni, ale na tu teď fakt nemám prachy. Prý jetá řídící jednotka tak 12 tisíc:((((

Uživatelský avatar
Hany
Příspěvky: 538
Registrován: 09 čer 2006, 21:29
Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hany » 01 lis 2007, 21:32

právě, že on tu jednotku s největší pravděpodobností má, záleží na motoru
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR

mollka
Příspěvky: 11
Registrován: 23 říj 2007, 12:21
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

HOTOVO!!!

Příspěvek od mollka » 25 úno 2008, 14:10

Tak snaď to někomu v budoucnu pomůže - po ročním trápení a hledání závady se to povedlo. Byli karbonem zanešené písty, tak se museli vybrousit válce..... snáď jsem to napsala dobře :)

Uživatelský avatar
RomanK
Příspěvky: 1180
Registrován: 12 led 2007, 18:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: HOTOVO!!!

Příspěvek od RomanK » 25 úno 2008, 17:16

mollka píše:Tak snaď to někomu v budoucnu pomůže - po ročním trápení a hledání závady se to povedlo. Byli karbonem zanešené písty, tak se museli vybrousit válce..... snáď jsem to napsala dobře :)
Já to jenom trochu opravím. Dělal se hlava - měnily se některé vodítka ventilů tuším na výfukových ventilech, pak se zabrušovaly dříky ventilů, hlava se srovnávala a tlakovala. Dávaly se nové těsnění - hlava, sání, výfuk...
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]

Zamčeno