My ženy to máme v servisech těžké :((( poradí někdo?
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
Re: TEĎ MNĚ TELEFONOVALI ZE SERVISU....
sice mozna blba poznamka ale nemuze bejt neco se vstrikem respektive se vstrikovaci tryskou.... nerikejte mi ze kdyz je lista dobra a svicka dobra tak mi skoro nic jineho nenapada....
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
- Reklama
Presne tak normalni nafta nato staci a nebo petrolej,a cistit a cistit a nekde sem i slysel ze natakove povrchy prodavaji i nejakej spesl.vyrobek ale jak to funguje to nevim
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
Re: TEĎ MNĚ TELEFONOVALI ZE SERVISU....
Zrovna si to říkám, že by problém měl být někde na vstřiku. Pokud je lišta v pořádku, a svíčka taky, pak fakt snad jedině vstřik. Chyba zapalování, co jim vypisuje diag., je na výměnu lišty, prostě to jede na 3, proto vibruje a nemá výkon. Ale když to nepíše nic jinýho, zkusil bych možná ještě tlaky, jestli není prdlá hlava, když to dělá jen za studena (za tepla lepší, páč se roztáhne a de facto dírku ucpe), může tam bejt vlasová trhlina.Princ William píše:sice mozna blba poznamka ale nemuze bejt neco se vstrikem respektive se vstrikovaci tryskou.... nerikejte mi ze kdyz je lista dobra a svicka dobra tak mi skoro nic jineho nenapada....
END
UŽ MÁM AUTO!!!
TAKŽE, svíčkový panel mi vrátili zpátky, svůj si vzali a prachy mi vrátili. Super. A pak, dívali se na ty vstřiky, prý tam byli nějaké kontakty ohořené, tak to pročistili a pak vyměnili relátko. Zkoušeli 2 dny a zatím v pohodě, teď budu testovat já, tak se modlím. Držte m palce, už na to nemám nervy. Všem díky za rady
a je to tu opět
včera jedu domů z práce, po 500 metrech kopeček a hup, kontrolka bliká o závod, výkon téměř 0.... na jedničku do toho kopečka jsem ani nevyjela. Zastavit, nastartovat opět motor, a už to jelo, i když výkon se mi úplně v pořádku nezdál a kontrolka samozřejmě svítí ((((((
děkuji mockrát
jééj, ty jsi z napajedel... já ze Zlína... tady v okolí si s tím nikdo neporadil A už jsem slyšela od více lidí, že mají stejný problém a řešení v nedohlednu. OPRAVDU MOC DĚKUJI, jsem zvědavá co na to řeknou:)
Hany píše:Zkusím to poslat tady ten problém na e-mail mému dvornímu servisákovi do Brna, co mi na to řekne. Pak to sem hodím.
- Hany
- Příspěvky: 538
- Registrován: 09 čer 2006, 21:29
- Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Tááákže jsem se s nm teď bavil a říkal, že kdyby to sem měl rozepsat, že by to byla slohová práce. Mám Ti sem uvést jeho tel. číslo, máš mu brnknout a budete to už řešit spolu, už tam tento problém měl.
kontakt: p. Křapa, tel: 777 620 300
Hodně zdaru.
kontakt: p. Křapa, tel: 777 620 300
Hodně zdaru.
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR
HOTOVO!!!
Tak snaď to někomu v budoucnu pomůže - po ročním trápení a hledání závady se to povedlo. Byli karbonem zanešené písty, tak se museli vybrousit válce..... snáď jsem to napsala dobře
Re: HOTOVO!!!
Já to jenom trochu opravím. Dělal se hlava - měnily se některé vodítka ventilů tuším na výfukových ventilech, pak se zabrušovaly dříky ventilů, hlava se srovnávala a tlakovala. Dávaly se nové těsnění - hlava, sání, výfuk...mollka píše:Tak snaď to někomu v budoucnu pomůže - po ročním trápení a hledání závady se to povedlo. Byli karbonem zanešené písty, tak se museli vybrousit válce..... snáď jsem to napsala dobře
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]