Předělání na Plyn

Pokud jezdíte na plyn pište přímo do této sekce.
Odpovědět
AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 18 led 2007, 16:17

manli2 píše:i x16szt by si stim uprdenym dieselem poradil.... :D
To je proboha co za motor? Jedina 1.6 co by uspela je Corsa OPC ... a ta ma dvoustupnovy preplnovani.

Reklama
 

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 18 led 2007, 16:18

manli2 píše:i x16szt by si stim uprdenym dieselem poradil.... :D
To je proboha co za motor? Jedina 1.6 co by uspela je Corsa OPC ... a ta ma dvoustupnovy preplnovani.

Phobos
Příspěvky: 4
Registrován: 17 led 2007, 20:43

Příspěvek od Phobos » 18 led 2007, 18:42

No nechci se nejak vmesovat do vasich sporu do benzinu nedelam a nemam snima velky zkusenosti jsem rozenej ropak ale mam zkusenost ze silnice a jen tak mi nekdo neujede.Na sprintu 400M bylo pokoreno i audi TT 1.8T jak uz tu nekdo psal prvnich par metru nam dal vsem ale pak mu dosel dech dokonce i upraveny vento mu dalo nafrak nekde mam dokonce i video zkusim ho pohledat.

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 18 led 2007, 19:20

Njo, ta TDI PD 150 jede fakt dobre - ty 130 stacim, 140 v novym Golfu nebo Ochcafce taky, ale ta 150 je rychlejsi.

Phobos
Příspěvky: 4
Registrován: 17 led 2007, 20:43

Příspěvek od Phobos » 20 led 2007, 11:33

Zigi píše:
AstraDTI píše:Njo, ta TDI PD 150 jede fakt dobre - ty 130 stacim, 140 v novym Golfu nebo Ochcafce taky, ale ta 150 je rychlejsi.
jj,je v tom turbokopanec jako krava a silu to ma fest,ale nemyslim si ze ten motor s takovym vykonem 150PS bude dlouho drzak...
Proc by nebyl ja mam 150PS v serii zadny upravy a na aute mam najeto poctivych 380 tisic serou se jen veci okolo motor drzi.Co to auto mam od 40 tisic menim poctive rozvody a naplne a motor slape jak hodiny myslim ze 500 tisic se na nem da v pohode udelat do GO o tom si muze benzin nechat asi je zdat.Znam spoustu taxikaru co maj najeto pres 500 vetsinou jen mesto a porad jezdi.

Maranelo
Příspěvky: 350
Registrován: 29 říj 2006, 20:01
Bydliště: Košice, Slovensko

PLYN

Příspěvek od Maranelo » 20 led 2007, 11:57

Zdravim.. Co sa tyka toho plynu. Kto chce plyn do auta dak len original od vyrobcu vozidla. to znamena auto na benzin aj plyn rovno z vyroby. Totiz je tu jeden velky rozdiel medzi plynom a benzinom... Plyn je suchy a benzim mastny respektive ma urcite mazacie schopnosti.. kdezto plyn len zhori a spalovaci priestor je suchy. Auta z vyroby ktore mozu jazdyt na plyn maju upravene mazanie a ten motor je stavany na spalovanie aj plynu. Kedze do normalneho auta si da niekto domontovat plyn tak ten motor je po odjazdeni urciteho poctu kilometrov doslova rozklepany a ide ako mlyncek. To su po postrehy mojho kamosa ktory roky jazdil na benzin a takisto aj na plyn a vie ako sa jednotlive motory casom chovaju. Ale ako bolo spomenute komu ide cisto len o prevazdkove naklady tak ok. Ale ak niekomu zalezi aj na chodu motora a jeho zivotnosti tak ked uz plyn tak len original z vyrobi z automobilky... Radsej volit naftu.
Opel Astra G Cabrio 2.2 Dti

bubak.velkej
Příspěvky: 151
Registrován: 24 led 2007, 11:36
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od bubak.velkej » 23 bře 2007, 11:01

Ja osobne radim do plynu nechodit. Mel jsem to na S 120 a zkusenosti mam dost. Samo o sobe to ani na ty plecce poruchovy nebylo, ale prece jen: dvoje mereni emisi, nutnost kazdorocni revize, misto kufru nadrz, nižší výkon, o něco vyšší spotřeba, zakaz vjezdu do podzemnich parkovist, kolisajici kvalita plynů na trhu... atd. Taky je dulezity vybrat kvalitni dilnu jinak vam akorat sprzni auto... Podle me ma o tom smysl uvazovat pri najezdu tak 25-30 tis. km rocne, aby ta uspora byla trochu znat.... jinak spis diesel...
Astra Classic II Z16XEP, 5 dv. HB, r.v. 2007

Uživatelský avatar
Dejv666
Příspěvky: 89
Registrován: 31 říj 2006, 21:07
Bydliště: Brno

Příspěvek od Dejv666 » 13 dub 2007, 12:00

tak je trochu velkej rozdíl když jsi dával plyn do šáde a když dáš plyn teď do modernějšího auta. Tehdá to bylo o hubu, ale dnes je ten plyn bezpečnější než benzin! Co se týče místa v kufru, můžeš to dát místo rezervy a tu dát normálně do kufru a kdykoliv ji vydělat pokud budeš potřebovat místo. Spotřeba je nepatrně větší než s benzínem, ale tu neřešíš při poloviční ceně :lol: S výkonem je to obdobně....nepoznáš rozdíl. Ten tah je stejný a přepnutí z benzinu na plyn už vůbec ne. Tady se nic manuálně neovládá jak tomu bylo dřív, že jsi si mohl vybrat jestli pojedeš na plyn nebo benzin. Tady jedeš pořád na plyn a když dojde tak tě to automaticky přepne na benál. Cena bez faktury 30.000 což není tak hrozný. Záleží jak kdo jezdí. A podle toho může mít investici třeba už za dva roky zpátky takže bych plyn neodsuzoval. A to že by měl být dražší? kravina....pořád je to ekologičtější palivo, který bude podporovaný!
Astra G 1,6 16V 2001 Z16XE

dominus-et-deus
Příspěvky: 445
Registrován: 25 led 2006, 20:07
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dominus-et-deus » 22 dub 2007, 02:24

Tak pánové mám plyn v autě 2 týdny. Cena včetně všeho 26900,-. Mám samostatné vstřiky a řídící jednotku. Je to paráda. Nepoznám rozdíl mezi benzínem a LPG, kromě peněženky. Jsem vůl, že jsem to neudělal dříve. Ale i tak se mi to vráti brzo. Už jsem s tím ujel 1840km a nemůžu si naprosot stěžovat. Brzo přidám fotky, jak to vypadá.
2.0 16V

dominus-et-deus
Příspěvky: 445
Registrován: 25 led 2006, 20:07
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dominus-et-deus » 22 dub 2007, 02:30

Jak jsem to tak pročítal tak na vysvětlenou....

Typ plynu je dvojí..... jednak klasika, kterou mnozí znáte již od 120tek a pak další, se vstřikováním se samostatnou řídící jednotkou. Rozdíl diametrální - z 99% stejnž výkon jako u klasického paliva a spotřeba je v průměru stejná, max o litr vyšší. Což při 13,70 za litr plynu je pakatel.
2.0 16V

Okura
Příspěvky: 540
Registrován: 13 dub 2007, 17:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura » 30 dub 2007, 21:22

Když plyn tak pořádný,
Kámoš má v astře holandský systém Ag Autogas systems Sgičko
a uplna parada, žádný rozdíl mezi benzínem a plynem.
Na brzdě ukazalo pokles výkonu o 5procent, což nikdo nepozná.
Navíc má přimazávání ventilových sedel tzv olejem FlashHlube. nehrozí ničení ventilů.
Navíc nižší emise, ale počáteční cena byla slušná
s toroidem nechal 40litrů v servise

Jinak spokojenost velká :D

Martinc
Příspěvky: 10
Registrován: 24 říj 2007, 09:08

Příspěvek od Martinc » 24 říj 2007, 09:29

Zajímalo by mne zda skutečně ti co negativizují pohled na LPG s ním mají zkušenosti.
Spíše si myslím že nemají žádné.
Pokud ano tak bych rád znal detaily v čem měli problém ?

Jediný problém, který jsem zjistil je při vyšších rychlostech nad 60 km/h se stává že se otáčky volnoběhu (na neutrálu) sníží natolik až motor zdechne.

Hledám jak by se tento problém dal odstranit ?
Díky

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 24 říj 2007, 22:00

Ad Okura: Přesně, na Zafe jsem měl s plynem dost problém, pořád se hádala jednotka plynu s lambdou, motor nejel, kuckal, na diagnostice při plynu problém zapalování na všech válcích, v benzínu pohoda, ale bylo to prostě jen o nastavení jednotky plynu.
Sgi plyn, to je bomba, asi půjde do astry, teď jsem se svezl s Hčkovou i Gčkovou astrou s tímhle systémem a super. I celý systém provedení mi přijde mnohem profesionálnější a líp vyřešený než u klasického 4 bodového vstřiku plynu. A to už vůbec nemluvím o tom přimazávání. Prostě když lpg do auta, tak jedině SGI. Líbí se mi i CNG, ale ta cena..... :roll:

Ad Martinc: Heh, tohle znám, zajeď tam, co ti to montovali, navlíknou hadici na výfuk, napojí pc a nastaví lepší hodnoty. Pak to bude v poho. :wink:
END

Martinc
Příspěvky: 10
Registrován: 24 říj 2007, 09:08

Příspěvek od Martinc » 26 říj 2007, 07:57

Co myslíš tím "navlíknou hadici na výfuk" ?
Upravovali mi pouze přístup vzduchu k motoru a omezovali jej,aby nezpusoboval sfouknutí plynu. Dost se to zlepšilo ale není to 100%.
Při diagnostice na místě je vše v poho.
Vysvětlovali mi že přitom jak je nastavený směšovač (namontovaný pod určitým úhlem) tak se mi to může stát i při zatáčce doprava na volnoběh..
Díky
MC

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 26 říj 2007, 20:22

Plyn u 4bodového vstřiku je plně řízen signálem z lambdy. To znamená, že když nastavují hodnoty na jednotku plynu, tak napojí hadici, stejně jako při měření emisí na výfuk, a podle toho, jaký hodnoty jim při různém režimu přidávání hlasí lamba, potažmo snímač na výfuku, nastaví jednotku na množství plynu, který má pouštět a v jakém poměru se vzduchem. :wink:
To k té hadici... :P
END

Odpovědět