My ženy to máme v servisech těžké :((( poradí někdo?
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
My ženy to máme v servisech těžké :((( poradí někdo?
Ahoj, na úvod chci říct, že vždy když jdu s nějakou závadou do servisu (do jakéholiv) mám pocit že mně vždy oškubou, poruchu stejně neodstraní a ještě si naúčtují víc, protože "tomu" nerozumím a vůbec nikdo mně neposlouchá a nikomu se nechce nic vysvětlovat....... A proto už 2 roky chodím s mojí Astrou po všech možných servisech a nic....
Je to 1,4, 11/2000, najeto 80tis km.
Po půlroce od zakoupení začala svítit kontrolka poruchy motoru a výkon byl poloviční. Tak jsem zajela normálně do servisu Opel, faktura vypadala takto:
1. kontrola motoru na TECH2
2. zaslepení EGR ventilu programování ŘJ motoru
suma 715kč
výsledek - po 3 týdnech kontrolka svítila znovu, poloviční výkon
Opět návštěva Oplu, opět faktura:
1.Diagnostika motoru Tech 2, nedokonalé spalování
2. Aplikace čističe spalovacího prostoru
suma 1300,-
výsledek, za týden kontrolka svítila znovu.
Opět návštěva Oplu, opět faktura, ale toto nebudu rozepisovat, je dlouhá, vyměnili rozvody, jakési gufero, těsnění.. bla bla
suma 13000,-
výsledek za půl roku svítí kontrolka
s Oplem jsem skončila a od té doby pokaždé skouším jiný servis, protože zatim mi nikdo nepomohl. Od jedného mechanika jsem vytáhla pouze to, že diagnostika hlásí něco jako "chyba na štvrtém válci" ale nepamatuji si to přesně. Ve třech servisech to svádějí na zapalovací lištu, nikdy to po výměně nepomohlo, do týdne to svítilo znovu. Ještě se tam vyměňovali svíčky ... které mi teď po půl roce vyměňovali znovu, prý byli zničené.
Teď to mám ve štvrtém servisu, říkala jsem im o všem co mi s autem dělali, co se tam všechno skoušelo. Ne, oni chlapi opět vyměnili zapalovací lištu, i když jsem jim řekla, že byla měněná 3 krát a ani jednou nepomohlo. Ne ne ne, to byl prý nějaký noname a oni mi tam dali značkovou, že to bude tím. Udělala jsem 5 kilometrů a kontrolka a poloviční výkon, tak jsem jim to tam ráno zanesla, ať mi vrátí moji lištu zpátky ať s tím něco už konečně udělají.
Toto celé trvá už 2 roky, nejdelší pauza kdy nesvítila kontrolka byla půl roku, spravidla v teplejších měsících - jestli to může mít na to nějaký vlyv. Jedinou radu co jsem dostala byla v oplu - prý je to tím, že se s autem jezdí jen po městě, že motor nevytáčím a že se to zanáší. A prý to mám točit na 5000 a víc otáček... zní to divně, ale i to jsem zkusila a nic.
Už mně to opravdu přestává bavit. Ještě to zkusím tady a pak to zavezu rovnou do šrotu, jestli to tam vůbec dojede.... ((((( moje krásná červená astra combi:(((((( POMOOOC
Je to 1,4, 11/2000, najeto 80tis km.
Po půlroce od zakoupení začala svítit kontrolka poruchy motoru a výkon byl poloviční. Tak jsem zajela normálně do servisu Opel, faktura vypadala takto:
1. kontrola motoru na TECH2
2. zaslepení EGR ventilu programování ŘJ motoru
suma 715kč
výsledek - po 3 týdnech kontrolka svítila znovu, poloviční výkon
Opět návštěva Oplu, opět faktura:
1.Diagnostika motoru Tech 2, nedokonalé spalování
2. Aplikace čističe spalovacího prostoru
suma 1300,-
výsledek, za týden kontrolka svítila znovu.
Opět návštěva Oplu, opět faktura, ale toto nebudu rozepisovat, je dlouhá, vyměnili rozvody, jakési gufero, těsnění.. bla bla
suma 13000,-
výsledek za půl roku svítí kontrolka
s Oplem jsem skončila a od té doby pokaždé skouším jiný servis, protože zatim mi nikdo nepomohl. Od jedného mechanika jsem vytáhla pouze to, že diagnostika hlásí něco jako "chyba na štvrtém válci" ale nepamatuji si to přesně. Ve třech servisech to svádějí na zapalovací lištu, nikdy to po výměně nepomohlo, do týdne to svítilo znovu. Ještě se tam vyměňovali svíčky ... které mi teď po půl roce vyměňovali znovu, prý byli zničené.
Teď to mám ve štvrtém servisu, říkala jsem im o všem co mi s autem dělali, co se tam všechno skoušelo. Ne, oni chlapi opět vyměnili zapalovací lištu, i když jsem jim řekla, že byla měněná 3 krát a ani jednou nepomohlo. Ne ne ne, to byl prý nějaký noname a oni mi tam dali značkovou, že to bude tím. Udělala jsem 5 kilometrů a kontrolka a poloviční výkon, tak jsem jim to tam ráno zanesla, ať mi vrátí moji lištu zpátky ať s tím něco už konečně udělají.
Toto celé trvá už 2 roky, nejdelší pauza kdy nesvítila kontrolka byla půl roku, spravidla v teplejších měsících - jestli to může mít na to nějaký vlyv. Jedinou radu co jsem dostala byla v oplu - prý je to tím, že se s autem jezdí jen po městě, že motor nevytáčím a že se to zanáší. A prý to mám točit na 5000 a víc otáček... zní to divně, ale i to jsem zkusila a nic.
Už mně to opravdu přestává bavit. Ještě to zkusím tady a pak to zavezu rovnou do šrotu, jestli to tam vůbec dojede.... ((((( moje krásná červená astra combi:(((((( POMOOOC
- Reklama
- rychlyradim
- Příspěvky: 2619
- Registrován: 07 čer 2006, 15:30
- Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
- Kontaktovat uživatele:
já jedině co bych mohl dodat tento příběh mi docela sedí na známého sice v menším měřítku ale i tak...ma combi DTI astřinu a pořád mu tam odchází žhavící svíčka..taktéž jezdí do originál servisu Opel!a pořád mu to mění a každý rok se tam prý vymluví na něco jiného! dale co mi bylo divné to že prý před rokem vyměnoval brzdové destičky(též v Oplu-originál) po roce mu to hlásilo sjete! najeto necelých 10tis km! divný co? asi mu to ani neměnili..když jsem to viděl!
A co musím potvrdit je opravdu občas ten motor protočit do vyšších otáček! a nestačí jednou dvakrát....!!! a jízda po městě nedělá motorům dobrotu..a co zde čtu tak už vůbec ne astrám....
A co musím potvrdit je opravdu občas ten motor protočit do vyšších otáček! a nestačí jednou dvakrát....!!! a jízda po městě nedělá motorům dobrotu..a co zde čtu tak už vůbec ne astrám....
chce to na dalnici, projet se 180,190 a je to protazeny hned, asi lepsi nez to protahovat po meste na dvojku nebo na trojku v 5ti tisicich ale s tema servisama vazne na pest s nima, do oplu bych to asi vubec ani nezkousel, pokud sou nekde zlodeji tak ve znackovym servise co vsude slysim tak to tam flakaj cim dal tim vic, ja si nasel jeden soukromej servis za prahou v beroune, a nemuzu si vynachvalit, co sem chtel to udelali, jeste mi to ukazovali abych se presvedcil ze to vymenili, takze spokojenost, a to ze si nekdo veme za hodinu 900kc a ani tam neudelaj co maj, to je na nic. a nebo co sem ted videl fakturu na ktere stalo,
vzduchovy filtr - 289kc
vymena vzduchoveho filtru - 280kc
nevim no
vzduchovy filtr - 289kc
vymena vzduchoveho filtru - 280kc
nevim no
Opel Astra G 5dv Hatchback 1,6 16V ,Z16XE, 74kw , r.v. 2001
Re: My ženy to máme v servisech těžké :((( poradí někdo?
Odkud jsi?Znám jednoho super poláka,který mi pár takových věcí dělal.Např. Fiesta díra v bloku,hodil se nový polomotor a auto pořád nejelo.Ve Fordu si trápili týden hlavu a potom jsem to odvezl tomu polákovi a za 2 hod mi volal,že to je hotovo.
Re: My ženy to máme v servisech těžké :((( poradí někdo?
ze zlína:( to je do Polska dost daleko
Re: My ženy to máme v servisech těžké :((( poradí někdo?
Ten chlap má dílnu v Havířově.Dal bych ale ruku do ohně,že by to spravil.Můžu ti dát kontakt,jestli budeš chtít.
Re: My ženy to máme v servisech těžké :((( poradí někdo?
uvidím co mi s tím ještě teď udělají. Díky moc
Re: My ženy to máme v servisech těžké :((( poradí někdo?
Ještě tu hodně chválí servis z Uherského hradiště.mollka píše:uvidím co mi s tím ještě teď udělají. Díky moc
ASTRA-G-1,6 -X16SZR,3dv.1999, ABS,4kotouč,4airbag,el.zrcátka,centrál,alarm, lité kola 16Allesio,křídlo Irmscher,Angel eyes,folie SunTek.
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261
Když jsem si koupil Astřičku tak jsem byl takový ... potřeboval jsem vyměnit pylový filtr (kabinovy filtr) a jelikož jsem tomu moc ještě nerozuměl tak jsem myslel že když mi to udělají v Opel Novotný v Ostravě - tak bude vše OK jenže omyl, asi před měsícem jsem si dezinfikoval klimu - pylak musí ven a problém se objevil jak otevřít ty dvířka, které drží takové plechové "bazmeky "(ve tvaru C) - na jedné straně ostrá hrana, která se zachytí o plast, a druhá na nacvaknutí o hranu - a "mechanici v oplu" byli tak levý že to obrátili takže aby to člověk sundal musel to vypáčit šroubovákem, když bylo vše hotové tak jsem to dal s kamošem přesně tak jak jsem to sundali, jenže když jsem asi po 14 dnech musel vyměnit pylový fitr tak mi to nedalo a zauvažoval a zjistil jsem že to dali úplně naopak a vlivem jejich levoty se sundavaním těch plechovych bazmeku se sedřela trocha ta hranka o kterou to drží takže ze 3 mi drží jen dva - tak jsem se zajel zeptat co se s tím dá dělat - tak jsem se dozvěděl, 1) podle nich by nemělo vadit jak se ten bazmek tam dá 2) oprava by spočívala ve výměně topení (tzn. cela přístrojovka ven a cenu toho topení ani nechci odhadovat) - z toho vyplývý v Opel Novotný se mého auta v servise nikdy nedotknou aspoň pokud budu já majitel
- james11
- Příspěvky: 1513
- Registrován: 18 lis 2006, 15:35
- Bydliště: ...kraj slivovice a klobásek...
- Kontaktovat uživatele:
Re: My ženy to máme v servisech těžké :((( poradí někdo?
spíš Staré Město i když je to to stejná firma tak jak ve Zlíně /Mikota Auto/ tak nevímSaša píše:Ještě tu hodně chválí servis z Uherského hradiště.mollka píše:uvidím co mi s tím ještě teď udělají. Díky moc
<b>Astra 1,6 16V </b> http://sux.cz/252