BitPower

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
sabelt
Příspěvky: 755
Registrován: 03 zář 2006, 18:36

chip

Příspěvek od sabelt » 19 říj 2007, 18:17

Ano, máš pravdu, je to tím turbem ...

Ale také tím, že benzín ma jine vlastnosti než nafta... čili je to upě o nečem jiným :)

Jinak, co říkate na EDS .. ? koukali ste na neco ? .) me se tam libi hafo veci :)

Reklama
 

Uživatelský avatar
Roman ST1
Příspěvky: 446
Registrován: 12 črc 2006, 16:30
Bydliště: Les Řáholec a okolí (Jičín)
Kontaktovat uživatele:

Re: chip

Příspěvek od Roman ST1 » 19 říj 2007, 18:25

sabelt píše:Ano, máš pravdu, je to tím turbem ...

Ale také tím, že benzín ma jine vlastnosti než nafta... čili je to upě o nečem jiným :)

Jinak, co říkate na EDS .. ? koukali ste na neco ? .) me se tam libi hafo veci :)
jj, koukal jsem na to a ještě jsem viděl jedny německý stránky přímo na úpravy motorů opel, ale teď je nemůžu najít. Rozhodně je to hodně zajímavý, ale jde o to kdo si to pojede do německa nechat udělat :cry:
Co se týká nafty, tak je to znát hodně na krouťáku. Přesto pokud by to nebylo pro mě vysloveně ekonomicky výhodný, tak bych do nafty nešel a už vůbec ne do chipu, protože to co pak u těchto starčích motorů jde z výfuku je hrozný.
Opel Zafira B Z19DT r.v.2010 edice 111
ex : Opel Zafira 2.2 16V (Z22SE) LPG Magic + STAG 300 r.v. 2004
ex : Opel Astra Caravan 1.6 16V r.v.12/99 Edice 100

http://www.opelastra.cz , http://www.kadett.cz

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 19 říj 2007, 19:14

Všem, kteří přemýšlí o ČÍPS TUNINKU, DOPORUČUJI důkladně prohledat internet, potom se rozhlédnout a
rozmyslet. Větší výkon se projeví ve vyšších otáčkách, takže potom více točit, a mít z toho japonce :P . ČÍPS na parkovišti nebrat.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Uživatelský avatar
Roman ST1
Příspěvky: 446
Registrován: 12 črc 2006, 16:30
Bydliště: Les Řáholec a okolí (Jičín)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roman ST1 » 19 říj 2007, 19:22

spermin píše:Všem, kteří přemýšlí o ČÍPS TUNINKU, DOPORUČUJI důkladně prohledat internet, potom se rozhlédnout a
rozmyslet. Větší výkon se projeví ve vyšších otáčkách, takže potom více točit, a mít z toho japonce :P . ČÍPS na parkovišti nebrat.
Souhlasím s tebou, jde o to jak moc se to projeví v těch nejvíc používaných otáčkách tzn. od 2500 do 4000ot./min. Výkon který je posazený spíš nad tohle pásmo je spíš na sprinty a pokud chcete razantněji předjíďět, tak stejně musíte podkvaltovat.
Opel Zafira B Z19DT r.v.2010 edice 111
ex : Opel Zafira 2.2 16V (Z22SE) LPG Magic + STAG 300 r.v. 2004
ex : Opel Astra Caravan 1.6 16V r.v.12/99 Edice 100

http://www.opelastra.cz , http://www.kadett.cz

sabelt
Příspěvky: 755
Registrován: 03 zář 2006, 18:36

jop

Příspěvek od sabelt » 19 říj 2007, 21:14

Yep, čili když si to budete víc točit, tak to bude i vic papinkat, bo vice tlacite na plyn... takze ne ze bude spotreba stejna jako predtim :)

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: jop

Příspěvek od spermin » 19 říj 2007, 21:30

sabelt píše:Yep, čili když si to budete víc točit, tak to bude i vic papinkat, bo vice tlacite na plyn... takze ne ze bude spotreba stejna jako predtim :)

nejsem schopen pravdivě zodpovědět, předpokládám, že právě v těch vyšších ot. bude spotřeba nižší, bude to na ně stavěné.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

jezajeza
Příspěvky: 13
Registrován: 08 srp 2007, 11:01

Příspěvek od jezajeza » 05 pro 2007, 13:45

Nazdárak lidi, koukám, že tomu snad tady někdo rozumí.... Mám astru kombi, r 1999, 1.6 výkon 55 kW, nejsem závodník, ale když to auto naložím, tak ten výkon trochu chybí, tak jsem začal přemýšlet, jak ho trochu zvednout, nechci ni extrémního, můžete někdo poradit, jak nejjednodušeji zvednout výkon a jestli se to vůbec vyplatí? Motor fakt zničit nechci. Díky.

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 05 pro 2007, 14:20

U atmosferickeho benzinu to nestoji za to :?

Sádlo
Příspěvky: 197
Registrován: 08 zář 2006, 16:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sádlo » 07 pro 2007, 19:18

jezajeza píše:Nazdárak lidi, koukám, že tomu snad tady někdo rozumí.... Mám astru kombi, r 1999, 1.6 výkon 55 kW, nejsem závodník, ale když to auto naložím, tak ten výkon trochu chybí, tak jsem začal přemýšlet, jak ho trochu zvednout, nechci ni extrémního, můžete někdo poradit, jak nejjednodušeji zvednout výkon a jestli se to vůbec vyplatí? Motor fakt zničit nechci. Díky.
Upraveni sani, pruchodnejsi vyfuk (vcetne svody) to je takovy zaklad pro zacatek - rychlejsi vzduch dovnitr, rychlejsi spaliny ven.
Pak muzes se treba povazovat o vackach a na konec uprava software.
Ale popravde s tim vykonem to moc smysl nema. Tyhle upravy zvysuji vykon o procentach. Treba svody mohli zvednout vykon o 8% ale platis stejne jestli mas dvoulitr s vykonem 150 koni nebo 1.6 s vykonem 70, ale zatimco pan s dvoulitrem za sve prachy dostane 12 koni, ty dostanes jen 5 a pul.
Za penize co das za upravy muzes tam rovnou soupnout pod kapotou silnejsi motor.

No jinak, co se tyce cipu: pokud nekdo ma nejaky upravy motoru ten standard cip nema moc vyznam i kdyz je to z kvalitni firmy jako BitPower. To oni maji parametry nastaveni na seriovy motor.
Kdyz uz pak uprava ridici jednotky na miru - hezky na brzde a ladit motor podle tomu.
Teď: Ford Fiesta mk6.5 ST150 2.0 16v 150bhp
Předtím: Opel Tigra A 1.8 16v 160bhp
(Moje (ex-)Tigra - Click)

Zamčeno