Jaký motor benzín na přestavbu LPG??

Pokud jezdíte na plyn pište přímo do této sekce.
Uživatelský avatar
Pavlis
Příspěvky: 126
Registrován: 06 dub 2007, 09:27
Bydliště: Holice-Pardubice-
Kontaktovat uživatele:

Jaký motor benzín na přestavbu LPG??

Příspěvek od Pavlis » 06 zář 2007, 08:11

Jakou Astru combi si mám koupit, když ji chci předělat na LPG???Jde mi o motor. Jaké jsou nejpovedenější???

Reklama
 

heretic
Příspěvky: 8
Registrován: 21 črc 2007, 13:18

Re: Jaký motor benzín na přestavbu LPG??

Příspěvek od heretic » 09 říj 2007, 12:51

Pavlis píše:Jakou Astru combi si mám koupit, když ji chci předělat na LPG???Jde mi o motor. Jaké jsou nejpovedenější???
Ja mam 1.8 16V 92KW hatchback...
Ide to super so stvorbodovym vstrekovanim plynu....

spotreba okolo 9-10l plynu... nezvyknem ho setrit :)
Astra G, 5dv,1.8i, 92kW, r.v. 10/2000

Saša
Příspěvky: 1861
Registrován: 02 lis 2006, 14:40
Bydliště: VALASSKE MEZIRICI-ZLIN

Příspěvek od Saša » 09 říj 2007, 13:24

Já tvrdím že na přestavbu na lpg je nejvhodnější 8 ventil čili X16szr.Jsou to nejtrvalejší držáky.
ASTRA-G-1,6 -X16SZR,3dv.1999, ABS,4kotouč,4airbag,el.zrcátka,centrál,alarm, lité kola 16Allesio,křídlo Irmscher,Angel eyes,folie SunTek.
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261

Okura
Příspěvky: 540
Registrován: 13 dub 2007, 17:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura » 09 říj 2007, 18:47

no já bych šel od 1.6 výš, jinak to nemá cenu.
jinak bych šel pouze do sekvenčních systému :D

Uživatelský avatar
synologic
Příspěvky: 2016
Registrován: 29 dub 2007, 20:25
Bydliště: BigCityHranice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od synologic » 09 říj 2007, 20:15

Saša píše:Já tvrdím že na přestavbu na lpg je nejvhodnější 8 ventil čili X16szr.Jsou to nejtrvalejší držáky.

Kámoš má to co já. 1.6 8V, jen tam má plyn a max spokojenost. Jak říká Saša - jedině 8 ventil. :wink:
Caravan
Obrázek
I pád na držku je pohyb dopředu...
Obrázek

Jiří Pávek
Příspěvky: 125
Registrován: 11 čer 2007, 21:24
Bydliště: RK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jiří Pávek » 09 říj 2007, 20:44

To Pavlis: Já myslel, že jsi mi psal, že už jsi koupil Astru?

Lomikar
Příspěvky: 1044
Registrován: 29 říj 2006, 19:48
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lomikar » 09 říj 2007, 20:56

No viděl bych to tak že pravdu mají oba.
Osmiventilek je držák ale pravda je že to "nejede" ani s benzínem.Jako výkonově zdatnější varianta mi přijde předělat 1,8.Ty netrpěly spotřebou oleje a ta by se mohla tím LPGéčkem zvýšit.Nad 1,8 už je to zas docela pálka za poviný růčo.Ale rozhodnout se musíš sám.
ASTRA CARAVAN Z16XE rv. 2002
KUK na Rákosníčka
Rákosníčkovi doplňky

Maranelo
Příspěvky: 350
Registrován: 29 říj 2006, 20:01
Bydliště: Košice, Slovensko

Příspěvek od Maranelo » 09 říj 2007, 21:44

Najlepsie je auto kupit z LPG ktore je uz na plyn upravene priamo z fabriky. Ono ked sa auto preroby tak ide da sa povedat slusne uz pri modernich splynovacoch ale ten motor nie je stavany na spalovanie plynu. Benzin ma ine vlastnosti ako plyn a tie motory sa casom doslova rozhrkaju.. Motory ktore su z vyroby na LPG tak maju upravene spalovanie, software ale aj mazanie. co je velmi dôlezite. plyn je totiz suchy a tym aj motory trpia. Tieto info mam od cloveka ktory jazdyl dlhe roky na plyn a v podstate to ma odskusane na viacerych autach. taktiez vlastni zafiru CNG a hovori ze je to uplne o inom ako ked je auto len prerobene. Ale aj tak to ma svoje vyhody. najlepsie ked na takom aute nechcete jazdit vecne :wink: najlepsie 3-5 rokov pojazdit a predat lebo potom zacinaju investicie. Ale zase kolko ludi tolko nazorov. niekto moze jazdit na plyne 10 rokov a max. spokojnost a niekto pol roka a moze mat problemy.. takze tazko na 100% povedat ako to vlastne s tym plynom je. Ale ja osobne by som do toho nesiel.
Opel Astra G Cabrio 2.2 Dti

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 09 říj 2007, 22:10

Pokud se plyn udela profesionalne s vlastnim vstrikovanim a RJ tak je to uplne v pohode. Treba v italii jezdi na plyn spousta lidi. Chce to ale jak rikam zpocatku poradne zainvestovat.
Ja bych to ale s ohledem na parkovani v garazi nechtel :roll: Uvidime casem, je dost mozny ze se to rozsiri a bude daleko vic aut upravenejch na plyn od vyrobce ...
Jinak zatim nejlepsi auto predelany na LPG jsem videl BMW 540i :lol:

Lomikar
Příspěvky: 1044
Registrován: 29 říj 2006, 19:48
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lomikar » 09 říj 2007, 22:21

to:Maranelo
Souhlas že LPG se musí udělat pořádně.Třeba jako SUBARU-montáž již z fabriky a dodatečné mazání!!!
to:ASTRA DTI
Jinak o autech na plyn tu taky byl link.Já osobně jsem viděl A8 4,2
ASTRA CARAVAN Z16XE rv. 2002
KUK na Rákosníčka
Rákosníčkovi doplňky

Uživatelský avatar
Stand
Příspěvky: 226
Registrován: 16 lis 2006, 07:22
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stand » 10 říj 2007, 06:58

Lomikar píše:No viděl bych to tak že pravdu mají oba.
Osmiventilek je držák ale pravda je že to "nejede" ani s benzínem.Jako výkonově zdatnější varianta mi přijde předělat 1,8.Ty netrpěly spotřebou oleje a ta by se mohla tím LPGéčkem zvýšit.Nad 1,8 už je to zas docela pálka za poviný růčo.Ale rozhodnout se musíš sám.
Co já vim tak LPG šetří olej mnohem víc než benzín, říkáte tu jen samé domněnky a bez zkušeností..
Již bývalá Astřila....

Svata
Příspěvky: 57
Registrován: 25 led 2006, 16:46
Bydliště: Vsetín

Příspěvek od Svata » 10 říj 2007, 18:02

Kolik stojí předělání 1,8 16 V na plyn ? Myslím ale se slušným vstřikováním a řízením.

Uživatelský avatar
Pavlis
Příspěvky: 126
Registrován: 06 dub 2007, 09:27
Bydliště: Holice-Pardubice-
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavlis » 11 říj 2007, 06:17

A kde, byl jsem v HK v servisu GERA a tam to montují za 29300kč-seekvenční vstřikování a když jsem jel do Přelouče P.Kubát tak ta cena byla stejná +-500kč.

bubak.velkej
Příspěvky: 151
Registrován: 24 led 2007, 11:36
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od bubak.velkej » 11 říj 2007, 07:28

Stand píše: Co já vim tak LPG šetří olej mnohem víc než benzín, říkáte tu jen samé domněnky a bez zkušeností..
No ale taky ten olej musis casteji menit, sice vizualne vypada lip (neni cernej) ale ten plyn na nej pusobi agresivne. Videl jsem u servisaka na vlastni oci vymenu a to co z toho teklo byla spis voda nez pouzitý olej.... :evil:

Jinak ja uz bych do plynu nesel, sice jsem s tim nemel vylozene technicke problemy, ale ma to spoustu omezeni a spotreba nahoru proste min. o 10% vyleze at tam das system jakej chces...
Nekomu kdo najezdi rocne min nez 20 tis. to nedoporucuju uz vubec... vyhozeny penize. :roll:
Astra Classic II Z16XEP, 5 dv. HB, r.v. 2007

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 16 říj 2007, 20:03

Zigi píše:Kolem 20t,-
:shock: Kde? Já co jsem zjišťoval a dokonce nechával dělat na Zafiru, tak to bylo 31tis.
END

Odpovědět