auto škube při vysokých otáčkách

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Zamčeno
barta
Příspěvky: 22
Registrován: 26 čer 2006, 08:51
Bydliště: Plzeň

auto škube při vysokých otáčkách

Příspěvek od barta » 06 dub 2007, 21:43

Zdravím všechny :D , žádám o radu.
Mám astru g 1,7Dti (Isuzu), a vždy když jedu po dálnici po cca 10 minutách se motor 2x zacuká, naskočí kontrolka motoru,ale auto pak jede bezproblému dál,kontrolka po cca5 min. zhasne,zhasne i když pak snížím otáčky (při sjezdu z dálnice,na parkoviště,jen zpomalím).pak se vše opakuje při delší jízdě.Děje se to jen na dálnici.
Byl jsem na diagnostice.Jediná hláška-Porucha žhavícího obvodu.Žhavičky jsou,ale v pořádku. Auto startuje také bezproblémově.Nevím co jiného by to mohlo být.
Nemáte s tím někdo zkušenost :?:

Reklama
 

sloso
Příspěvky: 2
Registrován: 23 srp 2007, 22:05
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od sloso » 24 srp 2007, 15:10

barta zmenilo sa nieco od vtedy? mne to zacalo tiez robit s kombinaciou dalsich poruch. Tak by som rad vedel ako si to vyriesil. Udajne treba natankovat u SHEL. Nieje to zo zlej nafty? Ja som kupoval moc nekvalitnu niekedy a kym som nato dosiel tak bolo neskoro. cav
ASTRA 1.7 Dti. 2000

barta
Příspěvky: 22
Registrován: 26 čer 2006, 08:51
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od barta » 13 zář 2007, 19:20

Problém přetrvává. Dnes jsem byl znova na diagnostice, byly tam 2 chyby.
Brzdový spínač- P0571,
Snímač otáček-P0335.
Ten brzdový spínač to asi nedělá,ale nejspíš ten snímač otáček. Opel má ale 2.Snímač na klice a snímač čerpadla. Nevíte někdo který by to mohl být a kde ho na autě najdu.
Díky za rady.

barta
Příspěvky: 22
Registrován: 26 čer 2006, 08:51
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od barta » 13 zář 2007, 20:12

Tak už jsem to našel. Je to čidlo otáček klikového hřídele.
Nevíte někdo orientačně cenu a kde se nachází. Díky

fantoci22
Příspěvky: 14
Registrován: 11 črc 2007, 12:11
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od fantoci22 » 03 říj 2007, 15:20

Tak co?Bylo to tím čidlem?Mám totiž stejný motor a zdá se,že ten problém budu za nedlouho řešit taky.
ASTRA G 1,7DTI,NJOY r.v.2003,170000km

heretic
Příspěvky: 8
Registrován: 21 črc 2007, 13:18

Příspěvek od heretic » 09 říj 2007, 12:01

fantoci22 píše:Tak co?Bylo to tím čidlem?Mám totiž stejný motor a zdá se,že ten problém budu za nedlouho řešit taky.
V servise som sa len tak informacne pytal ake problemy zvyknu mat ASTRY ... Snimas na klukovke bol jednou z najcastejsich poruch (vratane benzinovych motorov).. uz sa nepamatam na cenu ale bolo to do 6000 sk.
Astra G, 5dv,1.8i, 92kW, r.v. 10/2000

barta
Příspěvky: 22
Registrován: 26 čer 2006, 08:51
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od barta » 09 říj 2007, 18:32

ještě nemám snímač vyměněný, mám ho objednaný v Oplu přijde vpátek, nikde jinde ho totiž neměli,tak pak napíšu jestli problémy zmizely. origo stojí 2300Kč, ale prý se nikdy nesetkali, že by s tím byl problém. něco jiného je snímač otáček vačky, to je prý častá závada.

barta
Příspěvky: 22
Registrován: 26 čer 2006, 08:51
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od barta » 16 říj 2007, 20:00

tak už mám vyměněný snímač otáček na klice. bylo to tím. ještě jsem to nevyzkoušel na dálnici, ale už teď má auto znatelně lepší akceleraci a zátah motoru je plynulejší. jako bych ho načipoval.

barta
Příspěvky: 22
Registrován: 26 čer 2006, 08:51
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od barta » 19 říj 2007, 18:45

dnes jsem to vyzkoušel na dálnici a vše v pořádku.bylo to čidlo. Tím bych mohl ten blok uzavřít, když jsem ho otevřel. Doufám, že mé zkušenosti někomu pomůžou.

Zamčeno