vycistenie motoru
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
vycistenie motoru
nazdar, mam najzdenych uz viac ako 200 tis. cital som tu nieco a precisteni sania a agr... myslite ze je to dobry napad? samzrejme sam si nato netrufam.. nechal by som to v servise.. co to asi stoji? a pomoze to vobec niecomu?
naviac mi v poslednej dobe pomerne cast ozacina svietit kontrolka emisii, najma ked motor musi zabrat, napriklad do kopca...
naviac mi v poslednej dobe pomerne cast ozacina svietit kontrolka emisii, najma ked motor musi zabrat, napriklad do kopca...
- Reklama
Jasi mysli ze v origo servisu takova kompletni udrzba bude tak za 20 tis.ale sevsim vsudy commplete
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
Jeto autorizovany servis,treba ne tolik ale pocitam jo,kdyz jsem sel do Oplu pro novej EGR ventil tak mi rekli 7500.kc a kompletni svetla z origo xenonama 28.000Cabuko píše:fuha tak to je dost ze vel.. aj ked do origo nechodim.. ale tak asi potom aj v neorigo by to bolo okolo 15?? a to co akoze len precistia a zato si tolko zauctuju?Majklus píše:Jasi mysli ze v origo servisu takova kompletni udrzba bude tak za 20 tis.ale sevsim vsudy commplete
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
Jo jo jsou to zloději,asi si myslí že každý kdo má Opel má doma tiskárnu na prachy.
ASTRA-G-1,6 -X16SZR,3dv.1999, ABS,4kotouč,4airbag,el.zrcátka,centrál,alarm, lité kola 16Allesio,křídlo Irmscher,Angel eyes,folie SunTek.
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261
vycisteni
zdravim,
vycisteni je super vec sam jsem aplikoval a kdyz sem videl to ...... sani tak jsem nemohl pochopit jak to muze jezdit te mam vycisteno a je to znat hlavne na jizde je to zivejsi rychlejsi nastup turba atd.
akorat jste cerny od prstu az po lokty a je to cisteni tak na pul dne
vycisteni je super vec sam jsem aplikoval a kdyz sem videl to ...... sani tak jsem nemohl pochopit jak to muze jezdit te mam vycisteno a je to znat hlavne na jizde je to zivejsi rychlejsi nastup turba atd.
akorat jste cerny od prstu az po lokty a je to cisteni tak na pul dne
Mužu doporučit.http://www.bishops-original.cz/aditiva- ... -oleju.htm Stojí to za to to dobře pročíst.
Naposledy upravil(a) Saša dne 06 říj 2007, 18:07, celkem upraveno 4 x.
ASTRA-G-1,6 -X16SZR,3dv.1999, ABS,4kotouč,4airbag,el.zrcátka,centrál,alarm, lité kola 16Allesio,křídlo Irmscher,Angel eyes,folie SunTek.
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261
Zdar chlapi, pokud mluvíte o sání a jiných nemechanických nebo málo mechanických částí,pak je to O.K.
Ale před nějakým časem jsem mluvil shodou okolností s jedním automechanikem o výplachu motorů a ten tvrdil, že to je pěkná hloupost. Každý motor a zvlášť ty jetější mají v sobě přirozenou míru karbonu, i když se používá syntetika apod. Ten karbon vymezuje do určité míry vůle vzniklé optřebením a výplach ho odstraní. Takže sice je motor "čistý", ale opotřebení se naopak uvolněním vůlí zvětší a pak se sype. Prý je pro vyčištění nejúčnější jediná věc. Prohnat ho na vysoké otáčky.
Myslím si, že každý zná ten pocit, když sjede z dálnice, že to auto jede jak "drak", což jen tuto teorii potvrzuje. A nemusíte na dálnici. Stačí volnější silnička a kvedlat 1-2-3-4-3-2-3-4-......5-6000/min
Ale před nějakým časem jsem mluvil shodou okolností s jedním automechanikem o výplachu motorů a ten tvrdil, že to je pěkná hloupost. Každý motor a zvlášť ty jetější mají v sobě přirozenou míru karbonu, i když se používá syntetika apod. Ten karbon vymezuje do určité míry vůle vzniklé optřebením a výplach ho odstraní. Takže sice je motor "čistý", ale opotřebení se naopak uvolněním vůlí zvětší a pak se sype. Prý je pro vyčištění nejúčnější jediná věc. Prohnat ho na vysoké otáčky.
Myslím si, že každý zná ten pocit, když sjede z dálnice, že to auto jede jak "drak", což jen tuto teorii potvrzuje. A nemusíte na dálnici. Stačí volnější silnička a kvedlat 1-2-3-4-3-2-3-4-......5-6000/min
Astra G 100 edition, 1.6 16V
cisteni sani
jak jiz jsem vise psal ja cistil cele to saci potrubi od AGR k hlave vcetne ovladacich klapek a opravdu je to znat! je to prace ale vyplati se to