Převodovka
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
-
- Příspěvky: 47
- Registrován: 03 pro 2006, 20:54
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Převodovka
Chystám se vyměnit olej v převodovce, ale ať hledám, jak hledám, nemůžu najít šroub pro kontrolu množství oleje v převodovce. Jedná se o motor 1,6 SZR. Za odpovědi děkuji.
- Reklama
výměna oleje v převodovce
Já jsem měnil v 1,8 16 V a mužu ti říci, že tam žádný kontrolní šroub není, prostě to co jsem vyměnil tak stejný obsah jsem tam nalil, v literatuře píšou tuším něco o 1,8 litrů , ale z praxe vím, že konkrétně do mého typu motoru lijou ty 2 litry, důležité je však zvolit skutečně ten správná druh oleje, jinak ti ta výměna udělá dost neplechy, byť píšou, že ta náplň je celoživotní. Já jsem jí taky měnil najeto cca 160 t. km a bylo to úplně zbytečný, olej byl čistý jako ten nový co jsem tam nalil a že bych to nějak poznal na chodu převodovky nemůžu říci. Otázkou je zda-li to ještě nemělnil němec přede mnou, který to auto měl, ovšem v servisce o tom nebyl žádný záznam, takže nevím.
-
- Příspěvky: 47
- Registrován: 03 pro 2006, 20:54
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Já jsem si říkal, že tam asi žadnej šroub nebude. Ležel sem pod autem snad 30min a nic jsem nenašel. Takže při té výměně stačí jen sundat to spodní víko na převodovce,vypustil starý olej, dát nové těsnění a to co jsem vypustil, tak tam zase zpátky nalít jo?
Chtěl bych tam nalít převodový olej od valvoline GL-4 80W-90.
Chtěl bych tam nalít převodový olej od valvoline GL-4 80W-90.
Z boku převodovky je šroub, po ten musí být výška hladiny, přebytečný olej vyteče. Bohužel, vypouštěcí tam není.jirik píše:Já jsem si říkal, že tam asi žadnej šroub nebude. Ležel sem pod autem snad 30min a nic jsem nenašel. Takže při té výměně stačí jen sundat to spodní víko na převodovce,vypustil starý olej, dát nové těsnění a to co jsem vypustil, tak tam zase zpátky nalít jo?
Chtěl bych tam nalít převodový olej od valvoline GL-4 80W-90.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
převodovka
já jsem tam žádná šroub neměl, prostě to musíš nalít přes ten šroub co je nahoře za pomocí trychtýře či nějaké dosti úzké nalevky, ale na mém typu motoru žádný boční šrou není, nevím jak je to u jiných motorů ale na 1,8 16 V nic takového zboku není, ano když se podíváš do odborné literatuty či do autodat nebo jiného programu, kde jsou plánky některých dílů
-
- Příspěvky: 47
- Registrován: 03 pro 2006, 20:54
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: převodovka
majkl píše:já jsem tam žádná šroub neměl, prostě to musíš nalít přes ten šroub co je nahoře za pomocí trychtýře či nějaké dosti úzké nalevky, ale na mém typu motoru žádný boční šrou není, nevím jak je to u jiných motorů ale na 1,8 16 V nic takového zboku není, ano když se podíváš do odborné literatuty či do autodat nebo jiného programu, kde jsou plánky některých dílů
A jaký olej si do převodovky použil? Asi si dával i nové papírové těsnění toho víka převodovky co? Nevíš náhodou jeho cenu?
Re: převodovka
S TÍM SE NEMUSÍŠ TRÁPIT, stačí vystřihnout z desek od šk. sešitu, a slepit HERMETIKEM.jirik píše: Asi si dával i nové papírové těsnění toho víka převodovky co? Nevíš náhodou jeho cenu?
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
-
- Příspěvky: 47
- Registrován: 03 pro 2006, 20:54
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: převodovka
Já se s těsnění moc netrápím. Jen se obávám toho, abych po vypuštění oleje nalil zpátky tolik, kolik tam toho skutečně patří. Během provozu se mohlo přece jenom něco z převodovky ztratit (netěsnosti...) a pak toho, co vypustím bude méně, než kolik tam má přijít. Proto sem se ptal na ten kontrolní šroub, kterej sem nenašel.