Jaký je rozdíl mezi 2.0 DI a DTI?

Maranelo
Příspěvky: 350
Registrován: 29 říj 2006, 20:01
Bydliště: Košice, Slovensko

Příspěvek od Maranelo » 17 zář 2007, 17:32

Pokial auto ide ale aj dymy kaslat na to :lol: ved len zadymys tych za sebou :lol: Ono aj tak dymy az ked das plny kotol takze to nie je az tak strasne... ale je pravda ze TDI od VW dymia dosť...
Opel Astra G Cabrio 2.2 Dti

Reklama
 

Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky » 17 zář 2007, 18:05

Hele ja se ptal na emisich, ze mi to vice cmoudi nez stare predkomurkove isuzu a pry , ze je to v pohode, protoze opel ma pry v tomto velke tolerance, takze neni problem se do toho na emisich vejit.

Uživatelský avatar
Chavron
Příspěvky: 657
Registrován: 10 črc 2007, 20:20
Bydliště: Slovensko - Zilina

Příspěvek od Chavron » 23 zář 2007, 21:10

Skusal som opticky dymivost na mojom Y20DTH a ked sa na tom kamos popred mna previezol, pridan plny kotol neobjavilo sa nic...Osobne som si myslel ze bude dymit aspon trosku, ale milo ma prekvapil. Ked som videl par krat zadymit oktavku alebo nieco od VW mal som dost. :)

Sršeň
Příspěvky: 595
Registrován: 22 bře 2006, 09:09
Bydliště: SLOVAKIA

Příspěvek od Sršeň » 24 zář 2007, 15:44

Maranelo píše:X20DTL je manual a Y20DTL je automat aspon myslim ze by to takto malo byt.
Ja mám X20DTL a mám automat.
X20DTL-G CARAVAN, AUTOMAT, PC, TEMPOMAT, KLIMA, KOŽA, 100 EDITION

Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky » 24 zář 2007, 16:08

Jo jasne s automatem to nema nic spolecneho.

Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky » 02 lis 2007, 17:50

Auta mají kromě jiného i různé převodovky.

DI F18-5WR/AF20-4
DTI F-23-5WR/F-23-5WR

http://www.benimeli-motor.com/ASTRA/y20dth.html

Uživatelský avatar
Ďuri
Příspěvky: 116
Registrován: 25 úno 2007, 20:09

Příspěvek od Ďuri » 10 pro 2007, 14:30

Mám jednu technickú... nejak som nerozumel tomu či Di a DTi má rovnaké turbo. Podla mňa by teoreticky DTi malo mať väčšie, lebo intercooler ako taký určite kladie odpor prúdiacemu vzduchu a teda do motora sa musí talčiť pod väčším tlakom, tak sa chcem spýtať ako to teda je a čo by urobil int. z niečoho iného - z čohokolvek... :)
Poradí niekto? Alebo to nikto ešte neskúšal?
Kto má peniaze, kúpi si auto, kto ich nemá zomrie ináč.

Odpovědět