Palivovy filter astra 1,7DTL

Odpovědět
Casper_ka
Příspěvky: 7
Registrován: 03 čer 2007, 13:26

Palivovy filter astra 1,7DTL

Příspěvek od Casper_ka » 03 čer 2007, 14:01

Prosim Vas ako sa da vybrat palivovy filter (nadoba) - mne to akosi nechce von a nerat by som nieco "urval" :-)


Dakujem

Reklama
 

rado.c
Příspěvky: 10
Registrován: 07 čer 2007, 12:04
Bydliště: Kosice - Slovakia

Příspěvek od rado.c » 07 čer 2007, 13:30

neviem ako to mas ty, ale pri palivovom filtri na 2.0 dti (mas to asi podobne) sa nadobka nevybera, meni sa iba vlozka filtra. odpoji sa privod a vyvod paliva ku filtru (2 hadice na rychlospojky pod oknom) a navrchu sa povoli skrutka - ta sa vytiahne, das dole zhora vrchnak, vyberies vlozku - miesta tam je akurat na vybratie a nic viac. das novu vlozku, gumicky (mala na srube, velka pod vrchnak) a utiahnes. napojis hadice a skusis natocit... trosku bude zavzdusnene, ale tak na 3-tie natocenie uz by malo ist normalne, trosku nechas prebehnut nech nataha naftu aj do filtra....
---------------------------------
Opel Zafira 2.0 DTi 16V, 11/2002

Casper_ka
Příspěvky: 7
Registrován: 03 čer 2007, 13:26

Příspěvek od Casper_ka » 08 čer 2007, 10:23

V knihe "Jak na to" pisu, ze by to malo ist von. Chcel som ho vycistit lebo bol trochu spinavy tak som to nakoniec cistil spajdlou a vatou. A v knihe este pisu ze by mala byt dole vypustasia skrutka ale k nej som sa nedostal = malo miesta.

Bombaldohaj
Příspěvky: 10
Registrován: 10 zář 2007, 18:39
Bydliště: Opava

Příspěvek od Bombaldohaj » 10 zář 2007, 18:42

Zdravím, u filtru byly dvě těsnění, jedno velké(na to sem přišel) , ale nevím kde je to malé. Píšete někde u šroubu. Tak dík za odpo. Jo a nechytlo to ani na počtvrté. Tak jsem se zase do něčeho asi pustil. Sakra

Bombaldohaj
Příspěvky: 10
Registrován: 10 zář 2007, 18:39
Bydliště: Opava

Příspěvek od Bombaldohaj » 10 zář 2007, 22:53

Tak popis, od laika hraboše v motoru, možná budu některé věci opakovat.
Motor 2,0dti astra caravan 99. Palivový filtr je u motoru v zadní části u okna, takový černý plastový váleček, vedou do něj tři hadičky. Pomocí thorx klíče se odšroubuje horní šroub, nadzvedne se deklík a posune se dopředu. Hadičky mi to dovolily, takže jsem nic neodpojoval. Pak se vytáhne starý filtr nahoru, těsnění kolem filtru a dá se nový i těsnění. Malé těsnění je navlečeno na horním šroubu.Doleje se nafta, ať je nádobka plná(chvíli jsem počkal až se nacucá filtr), vloží se kryt a zašroubuje šroubek. Toť vše a kdyby to tu tak bylo popsáno, tak na mě nevyběhne manželka, že jsem jí pokazil auto, bo jsem to musel startovat asi 25x, bo jsem tam nedolel tu naftu.

Odpovědět