rada pro začátečnika

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Zamčeno
Uživatelský avatar
evzhiks
Příspěvky: 18
Registrován: 12 srp 2007, 20:03
Bydliště: PRAHA 9
Kontaktovat uživatele:

rada pro začátečnika

Příspěvek od evzhiks » 12 srp 2007, 20:34

Má tu někdo zkušenosti z Bov off vetnilem na Turbo??např. jetli jsou změny v turbu jsou opravdu znát. Také by mě zajímalo kolik stoji vyměna rozvodu na Opel Astra Coupe 2.0 Turbo..?? A ještě jetli tu někdo nemá kontekt na nějaky dobrý servis v Praze( aby to tam uměli s Astrou a nejlépe poblíž P-9) diky za odpověd.

Reklama
 

Maranelo
Příspěvky: 350
Registrován: 29 říj 2006, 20:01
Bydliště: Košice, Slovensko

Příspěvek od Maranelo » 13 srp 2007, 13:13

Ten ventil ti nezvysi vykon.... je to len pre efekt a odstranenie turbo diery, ktora sa tym ventilom minimalizuje...
Opel Astra G Cabrio 2.2 Dti

Uživatelský avatar
milosh
Administrátor
Příspěvky: 6551
Registrován: 21 led 2006, 13:03
Bydliště: Ústecko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milosh » 13 srp 2007, 16:26

Mrkni na www.tuning-forum.org sekce TUNING a clen BIDRIN, ten je vyrabi a prodava...
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet

Uživatelský avatar
AstraMan
Moderátor
Příspěvky: 7876
Registrován: 06 dub 2006, 20:07
Bydliště: Kolín

Příspěvek od AstraMan » 13 srp 2007, 19:09

4 evzhiks: Všobecně co jsem na netu našel, tak na benzín je ten blow off ventil mnohem levnější než na diesel... Na benzín se pohybuje BY OKO kolem 2000kč a na diesel pod 6000 se těžko sežene

Toť ohledně ceny no 8)
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!

Maranelo
Příspěvky: 350
Registrován: 29 říj 2006, 20:01
Bydliště: Košice, Slovensko

Příspěvek od Maranelo » 13 srp 2007, 20:25

Je to kvoli tomu ze u dieslov je riešeni inac a aj montaz je zlozitejsia.. Benzinove motory maju škrtiacu klapku a tam je ten ventil jednoduchsie umiestnit do sacieho potrubia. Kedze naftový motor nemá škrtiacu klapku tak ten ventil sa este prepaja so snimacom polohy plynového pedála a reaguje vpodstate na zaklade plynu.
Opel Astra G Cabrio 2.2 Dti

Uživatelský avatar
evzhiks
Příspěvky: 18
Registrován: 12 srp 2007, 20:03
Bydliště: PRAHA 9
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od evzhiks » 15 srp 2007, 19:05

diky.

Uživatelský avatar
Avantgarde
Příspěvky: 242
Registrován: 17 úno 2007, 12:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Turbo

Příspěvek od Avantgarde » 25 srp 2008, 10:02

Rozvody vyjdou v autorizovanym vcetne pumpy kolem 12 tisic. Jestli Ti jde o zvuk, ten ventil je absolutni nesmysl. Z20LET ma takovej svuj vlastni a jakykoliv externi Ti nic neprida.. Pokud ho tam ale mermomoci chces, resi se to rozriznutim hadice turba a jejim nastaveni. Samozrejme jsou i jine moznosti. A jesli Te zajima neautorizovanej servis, posli mi sz, muzem se sejit a dam Ti kontakt..
Petr Z20LET (Už mi lásko není 20 let.. ;o)
Obrázek photo by Jimmy323f

Zamčeno