nefunguje otáčkoměr ani tachometr- pomóc

Palubní počítač, Tempomat, automatické nastavení sklonu světlometů, váha vzduchu, navigace, barevný displej
Odpovědět
Uživatelský avatar
Milan Kysel
Příspěvky: 26
Registrován: 05 říj 2006, 16:33

nefunguje otáčkoměr ani tachometr- pomóc

Příspěvek od Milan Kysel » 09 srp 2007, 21:39

nejde mi otáčkoměr ani tachometr. Ujetou vzdálenost to ukazuje. Ručička tachometru se jen mírně chvěje v klidu i za jízdy. Čím to může být?

Reklama
 

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 11 srp 2007, 08:29

Proč máš stejnej dotaz ve dvou vláknech?? :roll:
END

Uživatelský avatar
Milan Kysel
Příspěvky: 26
Registrován: 05 říj 2006, 16:33

Příspěvek od Milan Kysel » 11 srp 2007, 09:28

Větší šance na odpověď :D

Maranelo
Příspěvky: 350
Registrován: 29 říj 2006, 20:01
Bydliště: Košice, Slovensko

Příspěvek od Maranelo » 11 srp 2007, 16:03

a robil si nieco s budikmi? alebo to zacalo robit same od seba? lebo moze to byt kontakt na zadnej strane budikov vo svorkovnici..
Opel Astra G Cabrio 2.2 Dti

Uživatelský avatar
Milan Kysel
Příspěvky: 26
Registrován: 05 říj 2006, 16:33

Příspěvek od Milan Kysel » 12 srp 2007, 13:19

Nic jsem s nima nedělal. Prostě ráno jsem nastartoval a už nešly. Včera jsem je měl rozdělané, zkoušel jsem kontakty, ale žádná změna. Je zajímavé, že přestly jít oba naráz, ale ujetou vzdálenost to měří, palivo ukazuje, i teplota je v pohodě. Všechny kontrolky fungují jak mají

Maranelo
Příspěvky: 350
Registrován: 29 říj 2006, 20:01
Bydliště: Košice, Slovensko

Příspěvek od Maranelo » 13 srp 2007, 13:16

Tak su len 2 moznosti.. but chyba v kabloch ktore napajaju potenciometre ruciciek alebo samotne potenciometre ci ako sa to vola budu v tahu... zaujimave je ze sa ta chyba vyskytla rovnako na oboch... trebalo by neako zmerat ci ide prud do budikov ale neviem ktore su to presne kable na tej svorkovnici v zadu alebo pripojit budiky na neaky slaby prud napr. 2 - 3 volty ci sa pohnu rucicky...
Opel Astra G Cabrio 2.2 Dti

Uživatelský avatar
Milan Kysel
Příspěvky: 26
Registrován: 05 říj 2006, 16:33

Příspěvek od Milan Kysel » 13 srp 2007, 19:56

Dík, bude to asi ono, co píšeš. Nejlepší by bylo vzít jiné budíky a zkusit je zapojit. Zítra to zkusím přeměřit

Uživatelský avatar
Milan Kysel
Příspěvky: 26
Registrován: 05 říj 2006, 16:33

Příspěvek od Milan Kysel » 01 říj 2007, 21:06

tak jsem na to nepřišel. Chtěl jsem zkusit druhé budíky, ale nemám je kde sehnat. Fakt nevím co s tím

Uživatelský avatar
Majklus
Příspěvky: 1314
Registrován: 13 čer 2007, 15:32
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majklus » 01 říj 2007, 21:18

Milan Kysel píše:tak jsem na to nepřišel. Chtěl jsem zkusit druhé budíky, ale nemám je kde sehnat. Fakt nevím co s tím
Zkus prijet na vrakac nekam at ti je tam puci,odkud ses?
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....


https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388

Uživatelský avatar
HonzaL
Příspěvky: 380
Registrován: 10 zář 2006, 18:46
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvek od HonzaL » 03 říj 2007, 19:46

Milan Kysel píše:tak jsem na to nepřišel. Chtěl jsem zkusit druhé budíky, ale nemám je kde sehnat. Fakt nevím co s tím
Možná Ti odešel oscilátor/takový oválný váleček z druhé strany tišťáku přístrojů/, a nebo Ti odchází integrovaný obvod.Měl jsem podobné problémy a musel jsem vyměnit celé přístroje.

Uživatelský avatar
Milan Kysel
Příspěvky: 26
Registrován: 05 říj 2006, 16:33

Příspěvek od Milan Kysel » 07 říj 2007, 19:57

Jsem kousek od Bruntálu.V okolí nevím o žádném vrakáči. Možná že to je tím co píše tady kolega. Nové přístroje kupovat nechci, když si nejsem jistý. No ale nic jiného než zkusit druhé mi asi nezbývá

Uživatelský avatar
Milan Kysel
Příspěvky: 26
Registrován: 05 říj 2006, 16:33

Příspěvek od Milan Kysel » 08 říj 2007, 20:39

Tak jsem si s tím dneska pohrál, a určitě mám špatné budíky. Teda ten váleček zezadu co otáčí ručičkou tachometru. Když jsem ho zkratoval tak fungoval i tacho i otačkoměr, ale jakmile jsem vypnul a zapnul klíček od zapalování tak opět přestal fungovat. Po opětovném zkratu zase šly než jsem vytáhl klič. Nerozumím tomu.

Grysty
Příspěvky: 2
Registrován: 05 říj 2007, 10:59
Bydliště: Nýrsko

Budíky

Příspěvek od Grysty » 08 lis 2007, 20:41

Mám ten samí problém.Ale jen z rychloměrem.Nevím co s tím.Při větší rychlosti prostě lítá nahoru a dolu a pak se opět ustálí.Je to znát hlavně při tahu motoru.Mírně škubne.Co s tím víte někdo ??? :(

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: Budíky

Příspěvek od Trdlo » 08 lis 2007, 22:00

Grysty píše:Mám ten samí problém.Ale jen z rychloměrem.Nevím co s tím.Při větší rychlosti prostě lítá nahoru a dolu a pak se opět ustálí.Je to znát hlavně při tahu motoru.Mírně škubne.Co s tím víte někdo ??? :(
Špatnej signál ze snímače. To je na výměnu LP náboje.
END

Uživatelský avatar
Slag
Příspěvky: 1153
Registrován: 09 led 2007, 09:13
Bydliště: Brno

Re: Budíky

Příspěvek od Slag » 08 lis 2007, 22:31

Trdlo píše:...To je na výměnu LP náboje.
Čichám čichám, že mě tu možná bude potřeba :lol:
Astra 1.4 (X14XE), sedan, r.v. 98, ABS, pal. PC, CCR600 8 repro, 2x el. okna, sport. sedačky, orig. 15" alu... FOTO
VW T3 Caravelle GL 1.6TD
slag.loziska@email.cz

Odpovědět