kalibrace budíků

Palubní počítač, Tempomat, automatické nastavení sklonu světlometů, váha vzduchu, navigace, barevný displej
Lysek Vladimír
Příspěvky: 208
Registrován: 21 úno 2006, 09:28
Bydliště: kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

kalibrace budíků

Příspěvek od Lysek Vladimír » 14 dub 2006, 17:57

Ahojte kamarádi, před chvílí jsem dal dohromady přístrojovou desku a zjistil jsem, že původní nastavení ručiček na budících od výrobce je v tahu. Chci si změnit podsvícení přístrojů a u této změny je zapotřebí odpojit ručičky. Tak jsem to udělal a ejhle. Nemůže mi někdo poradit jak to dát do původní polohy? Nerad bych kupoval novou přístrojovku. Díky za pomoc. Laďa

Reklama
 

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Re: kalibrace budíků

Příspěvek od Princ William » 14 dub 2006, 18:21

Lysek Vladimír píše:Ahojte kamarádi, před chvílí jsem dal dohromady přístrojovou desku a zjistil jsem, že původní nastavení ručiček na budících od výrobce je v tahu. Chci si změnit podsvícení přístrojů a u této změny je zapotřebí odpojit ručičky. Tak jsem to udělal a ejhle. Nemůže mi někdo poradit jak to dát do původní polohy? Nerad bych kupoval novou přístrojovku. Díky za pomoc. Laďa
mozna by stacilo zadat tam ty kody co se ukazujou na pristrojovce. ale nevim to jiste :!: nebo budes muset zajet do opla
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Lysek Vladimír
Příspěvky: 208
Registrován: 21 úno 2006, 09:28
Bydliště: kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

kalibrace budíků

Příspěvek od Lysek Vladimír » 14 dub 2006, 18:27

Ahoj volal jsem do OPLU a tam mi řekli, že s tím nechtějí nic mít a že to nedělají. Čísla o kterých píšeš, no nevím jestli to jsou kalibrační čísla, řekli mi, že jsou to nějaké kódy, ale k čemu to mi neřekli. Laďa

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vojta » 14 dub 2006, 18:29

bodeť ne já dělat v oplu tak se na to taky vyseru na nějakej tuzing... dát si do auta kyč a ještě zničit panel přístrojů...tomu řikám 2 mouchy jednou ranou :?
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

Lysek Vladimír
Příspěvky: 208
Registrován: 21 úno 2006, 09:28
Bydliště: kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

kalibrace budíků

Příspěvek od Lysek Vladimír » 14 dub 2006, 18:37

No tak díky Vojto za potěšující zprávu, já myslel, že to nějak jde a né to tak od pasu odepsat. Kdybys o někom věděl jak se to dělá tak mi dej vědět. Díky Laďa

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: kalibrace budíků

Příspěvek od Vojta » 14 dub 2006, 18:42

Lysek Vladimír píše:No tak díky Vojto za potěšující zprávu, já myslel, že to nějak jde a né to tak od pasu odepsat. Kdybys o někom věděl jak se to dělá tak mi dej vědět. Díky Laďa
já nevim jestli to jde ale todle je přesně příklad toho proč se na tuzing vysrat...dojeď k někomu kdo má diagnostiku a ať zkusí diagnostikou nastavit rychlost třeba 100km/h na tachometru a uvidíš jestli to bude odpovídat
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

Lysek Vladimír
Příspěvky: 208
Registrován: 21 úno 2006, 09:28
Bydliště: kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

kalibrace přístrojů

Příspěvek od Lysek Vladimír » 14 dub 2006, 18:56

Díky za zprávu, já si myslím, že to nějak musí jít, když to tam montují, tak je musí přece kalibrovat. Teď je otázka ale jak. Díky za typ. Laďa

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: kalibrace přístrojů

Příspěvek od Vojta » 14 dub 2006, 19:20

Lysek Vladimír píše:Díky za zprávu, já si myslím, že to nějak musí jít, když to tam montují, tak je musí přece kalibrovat. Teď je otázka ale jak. Díky za typ. Laďa
když je špatnej panel přístrojů tak ho měněj a tam se nic nekalibruje tam se nastaví index kódů a je to...proto od toho dávaj ruce pryč
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

Lysek Vladimír
Příspěvky: 208
Registrován: 21 úno 2006, 09:28
Bydliště: kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

kalibrace přístrojů

Příspěvek od Lysek Vladimír » 14 dub 2006, 19:50

Já myslel při výrobě nového vozu, ale to asi dělá přímý výrobce celé přístrojovky. Kolega četl někde na netu, že se to údajně kalibruje samo, ale mě se to nekalibrovalo. Nevíš kolik stojí nová přístrojovka? Piš mi to opatrně ať mě nejebne z té ceny. Laďa

dominus-et-deus
Příspěvky: 445
Registrován: 25 led 2006, 20:07
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dominus-et-deus » 14 dub 2006, 21:22

No Láďo ty si tomu dal. Já fakt nechápu, jestli tady spousta lidí měla předtím žigula nebo 120ku, že by pořád do něčeho šťourali. Neříkám si koupit jiný rádio, dodělat pár detailů,ale šťouratr do důležitých součástí mi nepříjde zrovna moc inteligentní. Být tebou, vezmu auto a jedu do opla- oni už něco udělaj.SOuhlasím naprosto s klubem. Takhle mrvit auta.....
Ale opravdu, nový snad kupovat nebudeš muset. Jel bych do Opla a tam ti minimálně poradí. Po telefonu to berou na lehkou váhu a v duchu si myslí..."vůl". Držím palce.
2.0 16V

Lysek Vladimír
Příspěvky: 208
Registrován: 21 úno 2006, 09:28
Bydliště: kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

kalibrace přístrojů

Příspěvek od Lysek Vladimír » 14 dub 2006, 22:12

Když si tak prohlížím stránky tohoto fóra, tak zjišťiji, že každý třetí má předělané podsvícení budíků na tuningové, ale zatím se mi nikdo neozval, jak vyřešil kalibraci po zpětném nasazení ručiček. Já si myslím, že to někde budou dělat. Přece nebudu muset kupovat novou přístrojovku. Mám to nasazené skoro stejně jak to bylo, ale přesnost nevím. Pak je ještě jedna varianta. Zahřát motor na 90 stupňů, jít natankovat plnou nádrž a zajet na diagnostiku. Již zmiňované hodnoty nastavíš ručně a otáčky + rychlost pořešit přes diagnostiku. Že jsem to dobře vymyslel. Je otázka, zda je to uskutečnitelné. Laďa

Uživatelský avatar
R.A.Y.
Příspěvky: 631
Registrován: 23 led 2006, 09:23
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R.A.Y. » 16 dub 2006, 10:19

No mě praskla žárovka na podsviceni budíků a tak jsem se včera do toho pustil.Mel jsem to komlet rozdělané a i ručičkama.Tachometr jsem nastavil tak, že když dáš klíček do polohy kdy se ti rosvítí kontrolky tak by mela být ručička ma nule(a můžeš to orientačně vyzkoušet někde na radaru).S těma otáčka je to horší.Udělaljsem to tak že po nastartování mají být kolem 800(jsem se díval než jsem to rozdělal).Jinak palivo a teplota mi jede normálně.No a s těma žárovkama.Nevítě někdo zda se musí koupit ta žárovky i s tou plastovou paticí,nebo se ta žárovky z toho vydělá.Je to 1.5W 12V.Na podsvicení ukazatele km je taky 1.5 W 12V a le s mléčným matným povrchem a na podsvicení ikony dálkových je 1.1W 12V.Mám to i vyfocené kdyby to někdo chtěl vidět.
Usmívej se! Zítra bude hůř a pozítří možná už ani nebude.

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vojta » 16 dub 2006, 10:45

R.A.Y. píše:No mě praskla žárovka na podsviceni budíků a tak jsem se včera do toho pustil.Mel jsem to komlet rozdělané a i ručičkama.Tachometr jsem nastavil tak, že když dáš klíček do polohy kdy se ti rosvítí kontrolky tak by mela být ručička ma nule(a můžeš to orientačně vyzkoušet někde na radaru).S těma otáčka je to horší.Udělaljsem to tak že po nastartování mají být kolem 800(jsem se díval než jsem to rozdělal).Jinak palivo a teplota mi jede normálně.No a s těma žárovkama.Nevítě někdo zda se musí koupit ta žárovky i s tou plastovou paticí,nebo se ta žárovky z toho vydělá.Je to 1.5W 12V.Na podsvicení ukazatele km je taky 1.5 W 12V a le s mléčným matným povrchem a na podsvicení ikony dálkových je 1.1W 12V.Mám to i vyfocené kdyby to někdo chtěl vidět.
nechápu proč si kvůli žárovce sundával ručičky....
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

Uživatelský avatar
R.A.Y.
Příspěvky: 631
Registrován: 23 led 2006, 09:23
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R.A.Y. » 16 dub 2006, 10:50

To samozdřejmě nebylo kvůli žárovce.Mě jen zajímalo jak to rozebrat kdybych se náhodou rozhodl udělat popepy budíků.Nevíš náhodou co s tou žárovkou?Jestli se to kupuje v celku nebo nějak samostatně ?
Usmívej se! Zítra bude hůř a pozítří možná už ani nebude.

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vojta » 16 dub 2006, 10:52

R.A.Y. píše:To samozdřejmě nebylo kvůli žárovce.Mě jen zajímalo jak to rozebrat kdybych se náhodou rozhodl udělat popepy budíků.Nevíš náhodou co s tou žárovkou?Jestli se to kupuje v celku nebo nějak samostatně ?
já je kupoval v oplu a tam sou celý i s tou paticí
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

Odpovědět