Dodatečné zapojení zavírání oken pomocí DO, návod str.23
- Reklama
Takze kluci, mam to na aute uz vic jak 2,5 roku a bez problemu. Ty dva draty se musi navzajem propojit, takze kdyz je nekdo strihne, tak mu zustanou 4 konce, ktery se musi navzajem propojit, nejednodusi je pouzit tu nozovou propojku ( maji ji v kazdym lepsim elektru), a tim ty draty spojis, no a pokud ti to bude delat neplech, tak neni problem tu propojku zase sundat. Mam za to, ze komu to blbne, tak to ma spatne zapojeny, mne se zadny kontrolky nerosveceli .
Mobil : 602318645
Já ty dráty natvrdo sletoval a taky nemám problém.... jen technická k příspěvku výše...... jestli-že jsi stejně jako já na toto propojování (z opatrnosti) odpojil baterku je nutné po zapojení baterky projet ručně okno uplně nahoru a pro jistotu i dolů..... to je pro aby ŘJ věděla kde okno je...... dokud to neuděláš můžeš se u toho modlit a stejně ti to ty okna dálkou nezavře jako mě....myslim že tady už o tom někdo ale psal..... jinak to spojení drátů musí zvládnout i dítě ze školky aniž by na tom něco zkaziloDefender píše:Takze kluci, mam to na aute uz vic jak 2,5 roku a bez problemu. Ty dva draty se musi navzajem propojit, takze kdyz je nekdo strihne, tak mu zustanou 4 konce, ktery se musi navzajem propojit, nejednodusi je pouzit tu nozovou propojku ( maji ji v kazdym lepsim elektru), a tim ty draty spojis, no a pokud ti to bude delat neplech, tak neni problem tu propojku zase sundat. Mam za to, ze komu to blbne, tak to ma spatne zapojeny, mne se zadny kontrolky nerosveceli .
ASTRA-G CARAVAN 1,4-16V-66kW EDITION 2000
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
On psal, že mu to nejede ani když podrží klíček v zámku. To by mělo fungovat i bez nastavení dorazů. Sám jsem zvědavý, kde má problém. Mně to jelo na první pokus. Teď mám udělané automatické rozsvěcení světel a nemůžu si to vynachválit.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Jenže podržení klíčku v zámku je zase uplně jiný problém...... a to máš vyzkoušené že když nejsou "nastavená" okna že to funguje s podrženým klíčkem v zámku.....vasekpetr1 píše:On psal, že mu to nejede ani když podrží klíček v zámku. To by mělo fungovat i bez nastavení dorazů. Sám jsem zvědavý, kde má problém. Mně to jelo na první pokus. Teď mám udělané automatické rozsvěcení světel a nemůžu si to vynachválit.
ASTRA-G CARAVAN 1,4-16V-66kW EDITION 2000
Mě by zajímalo když to máš tak dlouho jak často jezdíš. Jde mi o tu lehkou spotřebu baterie když pojedu jednou za týden......Defender píše:Takze kluci, mam to na aute uz vic jak 2,5 roku a bez problemu. Ty dva draty se musi navzajem propojit, takze kdyz je nekdo strihne, tak mu zustanou 4 konce, ktery se musi navzajem propojit, nejednodusi je pouzit tu nozovou propojku ( maji ji v kazdym lepsim elektru), a tim ty draty spojis, no a pokud ti to bude delat neplech, tak neni problem tu propojku zase sundat. Mam za to, ze komu to blbne, tak to ma spatne zapojeny, mne se zadny kontrolky nerosveceli .
Opel Astra 1.4 16V X14XE 5dv. r.v. 1998
mevis píše:Mě by zajímalo když to máš tak dlouho jak často jezdíš. Jde mi o tu lehkou spotřebu baterie když pojedu jednou za týden......Defender píše:Takze kluci, mam to na aute uz vic jak 2,5 roku a bez problemu. Ty dva draty se musi navzajem propojit, takze kdyz je nekdo strihne, tak mu zustanou 4 konce, ktery se musi navzajem propojit, nejednodusi je pouzit tu nozovou propojku ( maji ji v kazdym lepsim elektru), a tim ty draty spojis, no a pokud ti to bude delat neplech, tak neni problem tu propojku zase sundat. Mam za to, ze komu to blbne, tak to ma spatne zapojeny, mne se zadny kontrolky nerosveceli .
Nevim jak Defender ale já si myslím že záleží na víc faktorech třeba jak ta baterka je stará jestli je teplo nebo zima aj. takhle to nemůžeš posuzovat... já mám baterku starou asi půl roku a jezdím velmi nepravidelně někdy auto celý týden vůbec nenastartuju a nemám s tím problém..... jen poznámka jak by jsi třeba vyřešil spotřebu alarmu nebo paměti na rádiu..... "taky to je nepatrná spotřeba" a auto jezdí
ASTRA-G CARAVAN 1,4-16V-66kW EDITION 2000
medva1 píše:mevis píše:Mě by zajímalo když to máš tak dlouho jak často jezdíš. Jde mi o tu lehkou spotřebu baterie když pojedu jednou za týden......Defender píše:Takze kluci, mam to na aute uz vic jak 2,5 roku a bez problemu. Ty dva draty se musi navzajem propojit, takze kdyz je nekdo strihne, tak mu zustanou 4 konce, ktery se musi navzajem propojit, nejednodusi je pouzit tu nozovou propojku ( maji ji v kazdym lepsim elektru), a tim ty draty spojis, no a pokud ti to bude delat neplech, tak neni problem tu propojku zase sundat. Mam za to, ze komu to blbne, tak to ma spatne zapojeny, mne se zadny kontrolky nerosveceli .
Nevim jak Defender ale já si myslím že záleží na víc faktorech třeba jak ta baterka je stará jestli je teplo nebo zima aj. takhle to nemůžeš posuzovat... já mám baterku starou asi půl roku a jezdím velmi nepravidelně někdy auto celý týden vůbec nenastartuju a nemám s tím problém..... jen poznámka jak by jsi třeba vyřešil spotřebu alarmu nebo paměti na rádiu..... "taky to je nepatrná spotřeba" a auto jezdí
Jo jasně mě tyhle postřehy zajímaj a díky ti za ně, já osobně jsem přesně ten typ co Astřičku vytáhne opravdu skoro jednou za týden (většinu věcí oblítám služebákem) takže mi nejde o nějaká přesná čísla v odběru ale o vaše zkušenosti...
Opel Astra 1.4 16V X14XE 5dv. r.v. 1998
No trochu tady čtu, a myslím že bych měl přispět. Samozřejmě mám v ve své Astře G zavírání oken na DO. Na rozdíl od zde popsaných ale funguje až při zavření dveří na druhou polohu. Na první polohu zůstanou okna otevřená. Při instalaci jsem pouze přidal do krabičky ŘJ centrálu nějaké polovodiče a vše funguje bez jakýchkoli problémů. Mám odzkoušené, že tak jde udělat i ve V-B. Pro více info: Roman 777620300 Brno
Zdar draci, tak jsem dnes přišel k dračici, chudák týden stála, otočim klíčem všechno co mohlo pohaslo a motor ani tuk... hned mě napadaly ty nejhorší myšlenky.... nabil jsem baterku mimochodem je půl roku stará, a začal měřit kde se stala chyba multimetr na baterku a měřit po důsledném odpojování komponent a za netrpělivého sledování ampermetru jsem došel k problému spotřeby a sice dodatečná úprava zavírání oken pomocí DO spotřeba se spojenými kabely 90mA a po rozpojení 15mA několikrát jsem to vyzkoušel a bohužel tomu tak bylo....
po spočítání dle základních vzorcu a kapacity baterky to taky sedělo skoro na hodiny přesně
takže jen taková přopomínka tato uprava se nehodí na auto které slouží ke "svátečnímu ježdění" zase po půl roce budu uset zavírat okna klasicky
po spočítání dle základních vzorcu a kapacity baterky to taky sedělo skoro na hodiny přesně
takže jen taková přopomínka tato uprava se nehodí na auto které slouží ke "svátečnímu ježdění" zase po půl roce budu uset zavírat okna klasicky
ASTRA-G CARAVAN 1,4-16V-66kW EDITION 2000
Nechtěl by jsi sem hodit návod?? Tohle by se mi líbiloRomanK píše:No trochu tady čtu, a myslím že bych měl přispět. Samozřejmě mám v ve své Astře G zavírání oken na DO. Na rozdíl od zde popsaných ale funguje až při zavření dveří na druhou polohu. Na první polohu zůstanou okna otevřená. Při instalaci jsem pouze přidal do krabičky ŘJ centrálu nějaké polovodiče a vše funguje bez jakýchkoli problémů. Mám odzkoušené, že tak jde udělat i ve V-B. Pro více info: Roman 777620300 Brno
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
začal měřit kde se stala chyba multimetr na baterku a měřit po důsledném odpojování komponent a za netrpělivého sledování ampermetru jsem došel k problému spotřeby a sice dodatečná úprava zavírání oken pomocí DO spotřeba se spojenými kabely 90mA a po rozpojení 15mA několikrát jsem to vyzkoušel a bohužel tomu tak bylo....
po spočítání dle základních vzorcu a kapacity baterky to taky sedělo skoro na hodiny přesně
Možná blbě počítám, ale pokud budu brát kapacitu baterky 40 Amperhodin, tak při spotřebě proudu 90 miliamper by její kapacita měla vydržet až 18 dní (čili polovina kapacity 9 dní). Myslím si, že odběr z baterky 90miliků by neměl baterku až tak vycucat. Spíš jestli nemáš problém s dojezdem okna na něktrerých dveřích. Ale můžu se mýlit.
po spočítání dle základních vzorcu a kapacity baterky to taky sedělo skoro na hodiny přesně
Možná blbě počítám, ale pokud budu brát kapacitu baterky 40 Amperhodin, tak při spotřebě proudu 90 miliamper by její kapacita měla vydržet až 18 dní (čili polovina kapacity 9 dní). Myslím si, že odběr z baterky 90miliků by neměl baterku až tak vycucat. Spíš jestli nemáš problém s dojezdem okna na něktrerých dveřích. Ale můžu se mýlit.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Tak toto se mi taky líbí.RomanK píše:No trochu tady čtu, a myslím že bych měl přispět. Samozřejmě mám v ve své Astře G zavírání oken na DO. Na rozdíl od zde popsaných ale funguje až při zavření dveří na druhou polohu. Na první polohu zůstanou okna otevřená. Při instalaci jsem pouze přidal do krabičky ŘJ centrálu nějaké polovodiče a vše funguje bez jakýchkoli problémů. Mám odzkoušené, že tak jde udělat i ve V-B. Pro více info: Roman 777620300 Brno
Astra G Hatchback, 1.6 16V, X16XEL, 1999 edice 100
nepočítᚨ, ale vem fkt že mrzlo a navíc ta baterka se postupně vybíjela a při mém svátečním ježdění se nestíhala dobíjet..... takže určitě nebyla na plné kapacitě první parametr, tak potom týden auto stálo to je další snížení o 50% kapacity a když připočteš kolik proudu si bere baterka při startu tak jsi na tom co jsem psal v každém případě dle doporučení výrobce ... teď cituju škodovku.... by spotřeba auta za klidu k bezpečnému provozu neměla přesáhnout 30mA a při mých 90 je to trojnásobek.... teď jsem na 18-20mA což je paráda takže myslím že možné to je..... PS: baterku mám 45Ah takže odhad jsi měl skoro přesný.... ale vem v potaz ty faktoryvasekpetr1 píše:
Možná blbě počítám, ale pokud budu brát kapacitu baterky 40 Amperhodin, tak při spotřebě proudu 90 miliamper by její kapacita měla vydržet až 18 dní (čili polovina kapacity 9 dní). Myslím si, že odběr z baterky 90miliků by neměl baterku až tak vycucat. Spíš jestli nemáš problém s dojezdem okna na něktrerých dveřích. Ale můžu se mýlit.
ASTRA-G CARAVAN 1,4-16V-66kW EDITION 2000