Astra cupé 2,0 16V Turbo

Na co vše si dát pozor, rady při koupi ze zahraničí a další
sswood
Příspěvky: 7
Registrován: 19 dub 2007, 23:15

Astra cupé 2,0 16V Turbo

Příspěvek od sswood » 20 dub 2007, 13:17

Co si myslite tady o tom auticku?Kamos nad nim hooodne moc premysli:)

R.v - 2001
Nejeto - 79700lm
Objem 1998 - benzin
Výkon 140KW

klimatizace, 4 x airbag, stabilizace podvozku (ESP), protiprokluzový systém kol (ASR), ABS, potahy kůže, CD přehrávač, originál autorádio, imobilizér, el. přední okna, posilovač řízení, multifunkční volant, hliníková kola, nastavitelný volant, sportovní sedadla, ski box, centrál dálkový, sportovní podvozek, tónovaná skla, otáčkoměr, vyhřívaná zrcátka, el. zrcátka, venkovní teploměr, přídavné světlomety, tempomat, zámek řadící páky, dělená zadní sedadla, manuální převodovka, výškově nastavitelné sedadlo řidiče

Cena 219000kč

Jaky muzou byt asi zapory u tohodle auticka?

Reklama
 

Mike
Příspěvky: 208
Registrován: 30 bře 2006, 14:31

Re: Astra cupé 2,0 16V Turbo

Příspěvek od Mike » 20 dub 2007, 15:47

sswood píše:Co si myslite tady o tom auticku?Kamos nad nim hooodne moc premysli:)

R.v - 2001
Nejeto - 79700lm
Objem 1998 - benzin
Výkon 140KW

klimatizace, 4 x airbag, stabilizace podvozku (ESP), protiprokluzový systém kol (ASR), ABS, potahy kůže, CD přehrávač, originál autorádio, imobilizér, el. přední okna, posilovač řízení, multifunkční volant, hliníková kola, nastavitelný volant, sportovní sedadla, ski box, centrál dálkový, sportovní podvozek, tónovaná skla, otáčkoměr, vyhřívaná zrcátka, el. zrcátka, venkovní teploměr, přídavné světlomety, tempomat, zámek řadící páky, dělená zadní sedadla, manuální převodovka, výškově nastavitelné sedadlo řidiče

Cena 219000kč

Jaky muzou byt asi zapory u tohodle auticka?
no podle toho, co pises je to zaklad (krome sedacek v kuzi), ma taky docela najeto (na turbovy kupe). neda se k tomu prakticky nic rict...klidne to muze bejt nejaka "pekna" bouracka...chtelo by to aspon nejaky fota.
jinac tohle auto ma spoustu zaporu...je to srdecni zalezitost ;-)
Opel Astra Coupe Turbo

semi001
Příspěvky: 341
Registrován: 13 srp 2006, 12:13
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od semi001 » 05 kvě 2007, 22:29

Podle toho popisu je to coupe z tip cars na kterym sem se byl podivat v praze a fakt na pohled strasny:-(Jinak Miku povidej jaky ma zapory turbo???

sabelt
Příspěvky: 755
Registrován: 03 zář 2006, 18:36

turbo

Příspěvek od sabelt » 22 čer 2007, 23:29

Ahoj panové, pomalu ale jistě si vydělavám na auto... V rodině už máme jednu astru Gcko 1,6 16V ... ale me áká neco silnějšího.. neboli přesně 2.0T :) Byli byste tak hodní a shrnuli to autíčko trošku z vlastních zkušeností ? :) Hlavně co se týče spotřeby, najetých kilometrů, častých závad a cena oprav :) Díky moc :) Doufám že budete přívětivejší jak na saxo foru :) Děkuji a at se daří :)

sabelt
Příspěvky: 755
Registrován: 03 zář 2006, 18:36

turbo

Příspěvek od sabelt » 03 srp 2007, 20:23

jj promin,

panové jen se mi šíleně líbí, jak ma tady každej ramena jak ma astru v Turbu, ale kdyz sem Vas o něco požadal, tak mi napsal jedinej super, ochotnej majitel. Nevím proc ste si ostatni kupovali turba kdyz nedokazete ani poradit. P.S. Jestli je vubec mate... :) mejte se :)

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 03 srp 2007, 20:36

Je nutno si uvědomit, že moderní vozy, ať nové nebo starší jsou složité stroje, a dojde li k poruše,
bez dobrých znalostí se špatně odstraňují. U turba to platí ve větší míře. Celkem jsem se tady nesetkal
s problémem opálených lopatek u turba, že by v GM vyřešíly? Italské vozy (a italové nejsou hlupáci)
na to dost trpí. Tyto vozy vyžadují vyšší otáčky, aby bylo turbo v akci. Jiný styl jízdy, nehodí se do města.
:?: :?: :?:
panové jen se mi šíleně líbí, jak ma tady každej ramena jak ma astru v Turbu,
OSOBNĚ SI MYSLÍM, ŽE JICH TAK MOC NEBUDE
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

sabelt
Příspěvky: 755
Registrován: 03 zář 2006, 18:36

Příspěvek od sabelt » 03 srp 2007, 20:57

No narazil sem tu na jednoho cloveka kterej ma astřičku v turbu a velice rad poradil...

Dale sem zde narazil na minimálně pet dalších, kteří se tu rozhazovali jak maj astru v turbu... ale na blbou otazku, jaké jsou nejčastejší známé závady astry 2.0 turbo nedokazali odpovedět :) proto si myslím, že jedionej schopnej člověk s astrou v turbu je již zmíněný:) Nebudu říkat jeho méno, ale psal mi SZ :)

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 » 03 srp 2007, 21:40

každej třetí tu má 2.0 turbo.... diesel :D :D
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Uživatelský avatar
freeKevinM
Příspěvky: 312
Registrován: 10 čer 2006, 22:10
Bydliště: Plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od freeKevinM » 03 srp 2007, 21:45

manli2 píše:každej třetí tu má 2.0 turbo.... diesel :D :D
to je pravda - kazdej prvni ma 1,6 16V a kazdej druhej 1,4 16V. Pak jsme my s dti - ckama


:lol: :D :)
C-Max 1,8 TDCI Ghia

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 03 srp 2007, 22:07

JÁ předpokládal benzin turbo. jak zní nadpis, a těch tu asi fakt moc není.
u dieslů je to tady možná 50 na 50 :P :P
A jízda je tež odlišná, nafta má jiný průběh hoření.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Uživatelský avatar
freeKevinM
Příspěvky: 312
Registrován: 10 čer 2006, 22:10
Bydliště: Plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od freeKevinM » 03 srp 2007, 22:13

spermin píše:JÁ předpokládal benzin turbo. jak zní nadpis, a těch tu asi fakt moc není.
u dieslů je to tady možná 50 na 50 :P :P
A jízda je tež odlišná, nafta má jiný průběh hoření.
jj ,spermine ,kazdej vi ze`s myslel benzin (v tom byl ten vtip..)
C-Max 1,8 TDCI Ghia

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 » 03 srp 2007, 22:16

spermin píše: .
u dieslů je to tady možná 50 na 50 :P :P
.
mno v počtu turb je to u dieslů 100% ale kolik jech je v dvoulitru kdo ví... tfuj :D :D
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 03 srp 2007, 22:17

Tady nejsou jenom DI :?:
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 » 03 srp 2007, 22:18

freeKevinM píše:
spermin píše:JÁ předpokládal benzin turbo. jak zní nadpis, a těch tu asi fakt moc není.
u dieslů je to tady možná 50 na 50 :P :P
A jízda je tež odlišná, nafta má jiný průběh hoření.
jj ,spermine ,kazdej vi ze`s myslel benzin (v tom byl ten vtip..)
Každej to ví, jak to každej ví! Jenom všichni nevědí jak to mají říct jestli jako prvni, nebo jako poslední. :D
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 » 03 srp 2007, 22:18

spermin píše:Tady nejsou jenom DI :?:
¨co di? to má taky turbo :D
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Odpovědět