Vnitřní hluk u Astry G

Zde řešíme vše co se týká interiéru a exteriéru mimo tzv. tuningu a stylingu, na to máme jinou sekci...
Odpovědět
ANTIMON
Příspěvky: 58
Registrován: 03 kvě 2007, 20:58
Bydliště: KOUSEK OD PŘEROVA

Příspěvek od ANTIMON » 30 črc 2007, 05:33

ta "pilka" je ,že když přejedeš po směrovém vzorku rukou proti směru otáčení kola ,tak cítíš lehké zkosení.mně se to udělalo na dunlopkách,které jsem kupoval na jaře.ale pokud ti to vibruje při větší rychlosti tak to bude pravděpodobně chtít vyvážit.na bravě jsem měl tak citlivou nápravu,že i pětigramové závaží mi vibrovalo volantem

Reklama
 

Uživatelský avatar
JirkaF
Příspěvky: 48
Registrován: 07 čer 2007, 13:48
Bydliště: Apple Town
Kontaktovat uživatele:

Díky.

Příspěvek od JirkaF » 30 črc 2007, 07:22

Ahoj, tak jsem zjistil, že to ty vibrace taky občas nedělá... . Jsem z toho jelen. Ale hukot zůstává. :(
Snažím se to udejchat....
Astra H, model.:2007, Caravan, 1,7 CDTI, 74kW

Kdysi, před dávnými časy v daleké galaxii...
Astra G, Caravan, 2,0 DI, 60kW, r.v.:98

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 30 črc 2007, 07:49

Hukot v zatáčkách, ale o dost větší = ložiska, vibrace = vyvážení (při rychlosti nad 140 obvykle zmizí)
a často to dělá i povrch cesty. V zatáčkach můžou hučet i pneu. Další možnost = tlumiče.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

ANTIMON
Příspěvky: 58
Registrován: 03 kvě 2007, 20:58
Bydliště: KOUSEK OD PŘEROVA

Příspěvek od ANTIMON » 30 črc 2007, 09:59

co maš za druh pneu?některé jsou hlučnější.třeba klebery dynaxery se mi zdáli být tišší jak dunlopky sport 01.a co geometrie ?ten hukot se ze zvyšující rychlostí zvyšuje?

Uživatelský avatar
JirkaF
Příspěvky: 48
Registrován: 07 čer 2007, 13:48
Bydliště: Apple Town
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JirkaF » 30 črc 2007, 18:42

2 spermin : Spojitost mezi hukotem a zatáčkama jsem nějak nepozoroval. Vibrace se mi objevovaly nad 110 až do těch cca. 170, co to jede. Se zvyšující se rychlostí byly horší. Ne o moc, ale horší. V pátek jsem jel v pátek do Phy a po cestě tam to vibrovalo. Včera jsem jel stejnou trasou (Boleslavská dálnice) zpět a volant klidný jak želva. Po cestě tam i zpět jsem si to šinul tak kolem 140-160 a jediný rozdíl byl v tom, že zpět se vezl nákup, ale těch pár kilo, to se mi nezdá.
Ty tlumiče mě taky zaujaly, protože jsem pozoroval zejména na občasných nerovnostech, jak příčných, tak podélných (flikovaná silnice) takový dost podobný zvuk jako při tom hučení (jen při přejezdu na chvilku) ale žeby hučely tlumiče? Jako že se nějak v sobě rozvibrujou a tím hučí?

2 ANTIMON : Na předku mám funglovky Matador 195/60 a vzadu dojíždím nějaké noname téhož rozměru. (teď se nemůžu podívat protože jsem miláška odvezl na lak a bude zpět až za týden. Geometrie by měla být v pohodě, bylo to několikrát v Opel servisu a žádné nerovnoměrné sjíždění jsem nezpozoroval.
Snažím se to udejchat....
Astra H, model.:2007, Caravan, 1,7 CDTI, 74kW

Kdysi, před dávnými časy v daleké galaxii...
Astra G, Caravan, 2,0 DI, 60kW, r.v.:98

kavkys
Příspěvky: 106
Registrován: 10 bře 2006, 14:14
Bydliště: Janov a LA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kavkys » 31 črc 2007, 08:26

Mám uplně stejný problém. Včera jsem nechal převážit gumy a koukli jsme zrovna jestli nejsou poskákaný. Zjistili jsme, že na zadních kolech je na vnitřní straně zde již zmiňovaná "pilka". Mám Dunlopy SP01. A teď babo raď. Ložiska jsem vyměnil a teďka už jedině tlumiče nebo nějaké čepy nabo silenbloky. Nevím co na té zadní nápravě ještě je, ale mechanik ke kterému jezdím řikal ať přijedu, že na to koukne. Taky mi to hučí a proto jsem měnil ty ložiska, ale je to takový nepravidelný zvuk. Já se z toho auta zblázním :cry:
ASTRA G "100", X14XE, 16V, HB :lol:

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 31 črc 2007, 09:44

JirkaF píše:Vibrace se mi objevovaly nad 110 až do těch cca. 170, co to jede. Se zvyšující se rychlostí byly horší. Včera jsem jel stejnou trasou (Boleslavská dálnice) zpět a volant klidný jak želva. Že by hučely tlumiče? Jako že se nějak v sobě rozvibrujou a tím hučí?
Taky mám matador MP 41. Tvůj popis vypadá na povrch vozovky. Tlumiče poznáš, když zatlačíš na
karosérii a ta se několikrát zhoupne. (U dobrých tlumičů cca 2 až 3x). Dále za jízdy v zatáčce a přes nerovnosti
nedrží stopu. Čím větší rychlost, tím hůře, auto poskakuje. A pár kilo doopravdy nic neznamená.
Tlumiče nehučí, ani nemá co.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

ANTIMON
Příspěvky: 58
Registrován: 03 kvě 2007, 20:58
Bydliště: KOUSEK OD PŘEROVA

Příspěvek od ANTIMON » 31 črc 2007, 13:17

ten nepravidelný hukot je způsobený tím ,jak se ti zhoupne auto na nerovnosti vozovky,tak se kolo odlehčí a hukot na chvíli zmizí.alespoň podle mého názoru.

Uživatelský avatar
JirkaF
Příspěvky: 48
Registrován: 07 čer 2007, 13:48
Bydliště: Apple Town
Kontaktovat uživatele:

A, doprčic :x

Příspěvek od JirkaF » 31 črc 2007, 14:47

kavkys píše:Mám uplně stejný problém. Včera jsem nechal převážit gumy a koukli jsme zrovna jestli nejsou poskákaný. Zjistili jsme, že na zadních kolech je na vnitřní straně zde již zmiňovaná "pilka". Mám Dunlopy SP01. A teď babo raď. Ložiska jsem vyměnil a teďka už jedině tlumiče nebo nějaké čepy nabo silenbloky. Nevím co na té zadní nápravě ještě je, ale mechanik ke kterému jezdím řikal ať přijedu, že na to koukne. Taky mi to hučí a proto jsem měnil ty ložiska, ale je to takový nepravidelný zvuk. Já se z toho auta zblázním :cry:
No to jsi mě "potěšil". Já už se psychicky připravuju na výměnu těch ložisek, abych se zbavil toho hučení a Ty na mě takle. Jsem si říkal, že bych to udělal dvoufázově. Nejdříve oba přední, kde je motor a pak třeba zadní. Ale teď když od Tebe čtu, že je taky můžu vyměnit a ono prd, nepomůže to, tak teda fakt nevím. Měnil jsi všechna ložiska, nebo jen některá (na tom zadku)? A nevíš co to tak zhruba koštuje? :shock:
Snažím se to udejchat....
Astra H, model.:2007, Caravan, 1,7 CDTI, 74kW

Kdysi, před dávnými časy v daleké galaxii...
Astra G, Caravan, 2,0 DI, 60kW, r.v.:98

kavkys
Příspěvky: 106
Registrován: 10 bře 2006, 14:14
Bydliště: Janov a LA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kavkys » 01 srp 2007, 10:10

Ložiska jsem měnil všechny 4ks. Na předku byly uplně v hajzlu a na zadku už byly taky načatý. A to s tím autem jezdím do práce a prakticky nenaloženej. Dneska jsem mluvil s kámošem a má úplně ten samej problém na Octávce kombi, ale s tím rozílem, že je má poskákaný z venkovní strany. A to má najeto jenom 55tisíc. Tlumiče má dobrý a vyvážení nepomohlo. Jeho známej automechanik mu řikal, že by se neměli u těžkých aut přehazovat gumy ze zadku na předek a pak prej stačí silnice z nerovnostma po kterej jezdíš denně a je to. To je to poskakování auta na nerovnostech. Je to přesně můj případ. Stejně, ale pojedu na test tlumičů a pak se ukáže. Každopádně jestli je máš poskákaný tak už se toho hučení nezbavíš. Jedině, že tam něco necháš vyměnit co je asi špatný a koupíš nový dvě gumy. Ložiska tady prodával Slag. Viz odkaz: https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2581
ASTRA G "100", X14XE, 16V, HB :lol:

Uživatelský avatar
JirkaF
Příspěvky: 48
Registrován: 07 čer 2007, 13:48
Bydliště: Apple Town
Kontaktovat uživatele:

Díky kavkys.

Příspěvek od JirkaF » 01 srp 2007, 13:24

:idea: Teď jsem si vzpoměl, že jsem dělal pokus s tím hučením. Když tak o něm přemýšlím, tak to asi nebudou ani tlumiče ani ložiska, ale něco s motorem, nebo jeho uchycením.

Pokus to byl jednoduchý. Prostě jsem když už to hodně hučí sešlápl spojku a pochopitelně pustil plyn. A hukot přestal. Což by v případě že by to bylo kolama, nebo tím ostatním nepřestalo.

Máte někdo zkušenost s tímto? Může být nějaký špatný silentblock, nebo třeba chybějící nějaká rezonanční podložka a tak se třeba přenáší hluk motoru a jeho vibrace dovnitř? :?:
Snažím se to udejchat....
Astra H, model.:2007, Caravan, 1,7 CDTI, 74kW

Kdysi, před dávnými časy v daleké galaxii...
Astra G, Caravan, 2,0 DI, 60kW, r.v.:98

ondrazalsky
Příspěvky: 365
Registrován: 06 lis 2006, 09:20
Bydliště: Havířov

Příspěvek od ondrazalsky » 01 srp 2007, 13:45

tento pokus celkem logicky a spolehlive eliminuje zadni loziska, ale predni (na pohanene naprave) myslim zustavaji stale ve hre...
astra g 1.8 16v 85kW kombi comfort r.v. 1999 najeto lehce přes 130tkm, motor x18xe1 ---> ford focus II kombi 1.6 16v 74kW r.v. 2005, najeto 40tkm

Uživatelský avatar
JirkaF
Příspěvky: 48
Registrován: 07 čer 2007, 13:48
Bydliště: Apple Town
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JirkaF » 01 srp 2007, 14:28

ondrazalsky píše:tento pokus celkem logicky a spolehlive eliminuje zadni loziska, ale predni (na pohanene naprave) myslim zustavaji stale ve hre...
Jak to? Dyť pracují taky i bez motoru. Kola se točí furt, ale na volnoběh. Nebo ty přední že jsou hnací, tak mají ještě nějakou speciálnost, která hučí oproti těm zadním? :?:
Snažím se to udejchat....
Astra H, model.:2007, Caravan, 1,7 CDTI, 74kW

Kdysi, před dávnými časy v daleké galaxii...
Astra G, Caravan, 2,0 DI, 60kW, r.v.:98

ondrazalsky
Příspěvky: 365
Registrován: 06 lis 2006, 09:20
Bydliště: Havířov

Příspěvek od ondrazalsky » 01 srp 2007, 14:33

asi mas pravdu, myslel jsem ze treba mohou hucet jen "v zaberu", ale asi je to pitomost
astra g 1.8 16v 85kW kombi comfort r.v. 1999 najeto lehce přes 130tkm, motor x18xe1 ---> ford focus II kombi 1.6 16v 74kW r.v. 2005, najeto 40tkm

ANTIMON
Příspěvky: 58
Registrován: 03 kvě 2007, 20:58
Bydliště: KOUSEK OD PŘEROVA

Příspěvek od ANTIMON » 02 srp 2007, 08:19

nemohlo by to být ložisko v převodovce?jak sešlápneš spojku hukot přestane?

Odpovědět