Hluk studeného motoru
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Ahojte,
mám problém s ranným štartovaním,vždy keď ráno po prvý krát naštartujem, motor ide hrozne nepravidelne, akoby iba na tri válce.Klubo mi poradil že by to mohol byť zavodnený pal.filter. Včera som ten filter vymenil, vymenil som pre istotu aj žhaviče na všetkých válcoch a je to to isté. Jeden žhavič bol dáky mokrý oproti ostatným. Žeby to mohla byť aj tryska?
mám problém s ranným štartovaním,vždy keď ráno po prvý krát naštartujem, motor ide hrozne nepravidelne, akoby iba na tri válce.Klubo mi poradil že by to mohol byť zavodnený pal.filter. Včera som ten filter vymenil, vymenil som pre istotu aj žhaviče na všetkých válcoch a je to to isté. Jeden žhavič bol dáky mokrý oproti ostatným. Žeby to mohla byť aj tryska?
X20DTL-G CARAVAN, AUTOMAT, PC, TEMPOMAT, KLIMA, KOŽA, 100 EDITION
- Reklama
Re: Hluk studeného motoru
vsak mas TDI tak co sa cudujes - to klepe aj ked je to zahriateMattej píše:Zdravím všechny, jsem tu nový, Astru mám asi týden. Zušební jízda v bazaru byla v pohodě. Ale včera a dnes jsem ráno nastartoval a po rozjetí při překročení cca 2000 otáček začal motor vydávat dost výrazný hluk.
Po pár kilometrech a zahřátí motoru to ustalo.
Předpokládám, že to bude mít souvislost s turbem, které v těchto otáčkách spíná.
Je to na výměnu? Nebo opravu? Nebo je to normální?
Díky za rady.
Astra G Comfort Z14XE
- tomililinko
- Příspěvky: 33
- Registrován: 22 bře 2007, 09:10
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
ahojte asi posledne obdobie nemam svoje dni, a hlavne moja astricka tiez nie, ale tiez mi nejak auticko zacalo klepat jednak pri rozjazde a jednak stale ked pridam plyn tak pocut klepavy zvuk... je jasne ze je to diesel, ale predtym to islo tichucko...tak som z toho chory teraz
neviete mi poradit, cim by to mohlo byt, ze to vsetko tak viac pocut?
jedina vec co som si vsimol, tak je zle tesnenie trysky jedneho valca, odkial prepusta trocha naftu, to uz pojdem na druhy tyzden dat spravit, ale neviem ci by mi to mohlo pomoct..
dakujem za pomoc zatial
neviete mi poradit, cim by to mohlo byt, ze to vsetko tak viac pocut?
jedina vec co som si vsimol, tak je zle tesnenie trysky jedneho valca, odkial prepusta trocha naftu, to uz pojdem na druhy tyzden dat spravit, ale neviem ci by mi to mohlo pomoct..
dakujem za pomoc zatial
re:
mel jsem to same u 2.O DTI a vymenil jsme snimac tlaku (je vpatvo od EGR) a je to o poznani lepsi. Jo mimochodem rozebral jsem to uplne cely i pod AGR a vycisti ten napalenej sajrajt. nechapu jak to auto mohlo jezdit ted turbo spina kolem 1800-1900 otackama a je to pohodicka.
- tomililinko
- Příspěvky: 33
- Registrován: 22 bře 2007, 09:10
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
dakujem, za pomoc, len ja nie som moc expert do auticok, takze sa mi to bude opravovat dost tazko, ale pokusim sa.. A ten snimac, to je snimac tlaku oleja, alebo coho? pre istotu sa pytam..Ten egr ventil asi fak rozoberem v najblizsej dobe a zalozim spat, tak uvidime..kazdopadne som ti uz teraz vdacny za pomoc
Opel Astra G Caravan X17DTL
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4226
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4226