Hluk studeného motoru

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Sršeň
Příspěvky: 595
Registrován: 22 bře 2006, 09:09
Bydliště: SLOVAKIA

Příspěvek od Sršeň » 26 bře 2006, 16:35

Ahojte,
mám problém s ranným štartovaním,vždy keď ráno po prvý krát naštartujem, motor ide hrozne nepravidelne, akoby iba na tri válce.Klubo mi poradil že by to mohol byť zavodnený pal.filter. Včera som ten filter vymenil, vymenil som pre istotu aj žhaviče na všetkých válcoch a je to to isté. Jeden žhavič bol dáky mokrý oproti ostatným. Žeby to mohla byť aj tryska?
X20DTL-G CARAVAN, AUTOMAT, PC, TEMPOMAT, KLIMA, KOŽA, 100 EDITION

Reklama
 

voyo
Příspěvky: 40
Registrován: 31 led 2006, 10:05
Bydliště: BA / SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Hluk studeného motoru

Příspěvek od voyo » 26 bře 2006, 20:12

Mattej píše:Zdravím všechny, jsem tu nový, Astru mám asi týden. Zušební jízda v bazaru byla v pohodě. Ale včera a dnes jsem ráno nastartoval a po rozjetí při překročení cca 2000 otáček začal motor vydávat dost výrazný hluk.
Po pár kilometrech a zahřátí motoru to ustalo.

Předpokládám, že to bude mít souvislost s turbem, které v těchto otáčkách spíná.

Je to na výměnu? Nebo opravu? Nebo je to normální?

Díky za rady.
vsak mas TDI tak co sa cudujes - to klepe aj ked je to zahriate ;)
Astra G Comfort Z14XE

Gary
Příspěvky: 142
Registrován: 04 úno 2006, 15:08
Bydliště: K.Vary

Gary

Příspěvek od Gary » 26 bře 2006, 20:16

Mezi TDI a Dtl je dost velký rozdíl ve vstřiku a přípravě směsi.Astra nikdy TDI neměla!!!
Astra CARAVAN G 1.7DTL v plný palbě.

Uživatelský avatar
tomililinko
Příspěvky: 33
Registrován: 22 bře 2007, 09:10
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomililinko » 31 črc 2007, 22:16

ahojte asi posledne obdobie nemam svoje dni, a hlavne moja astricka tiez nie, ale tiez mi nejak auticko zacalo klepat jednak pri rozjazde a jednak stale ked pridam plyn tak pocut klepavy zvuk... je jasne ze je to diesel, ale predtym to islo tichucko...tak som z toho chory teraz :cry:
neviete mi poradit, cim by to mohlo byt, ze to vsetko tak viac pocut?
jedina vec co som si vsimol, tak je zle tesnenie trysky jedneho valca, odkial prepusta trocha naftu, to uz pojdem na druhy tyzden dat spravit, ale neviem ci by mi to mohlo pomoct.. :idea:
dakujem za pomoc zatial :lol:

Capoo
Příspěvky: 10
Registrován: 18 čer 2007, 13:28
Kontaktovat uživatele:

re:

Příspěvek od Capoo » 14 srp 2007, 21:57

mel jsem to same u 2.O DTI a vymenil jsme snimac tlaku (je vpatvo od EGR) a je to o poznani lepsi. Jo mimochodem rozebral jsem to uplne cely i pod AGR a vycisti ten napalenej sajrajt. nechapu jak to auto mohlo jezdit ted turbo spina kolem 1800-1900 otackama a je to pohodicka.

Uživatelský avatar
tomililinko
Příspěvky: 33
Registrován: 22 bře 2007, 09:10
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomililinko » 21 srp 2007, 13:20

dakujem, za pomoc, len ja nie som moc expert do auticok, takze sa mi to bude opravovat dost tazko, ale pokusim sa.. A ten snimac, to je snimac tlaku oleja, alebo coho? pre istotu sa pytam..Ten egr ventil asi fak rozoberem v najblizsej dobe a zalozim spat, tak uvidime..kazdopadne som ti uz teraz vdacny za pomoc :wink:

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 22 srp 2007, 09:29

klepání = problém s mazáním, obvykle při vyšších otáčkách mizí.
je li problém při akceleraci, zaměř se na čidlo klepání.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Zamčeno