Jak odpojiť pípanie???
- Reklama
vyriesene pipane
Defender ma pravdu!!!!
Zakladetel tejto temy sa stazoval na pipanie, ktore pocut, ked vypnes motor - otvoris dvere a klucik ostane v spinacke. Je to preto, aby si nezabudol zobrat so sebou kluc - resp. aby si sa nahodou nevymkol. Jedina moznost, ako sa toho priserneho zvuku zbavit je myslim cvaknut ten pipak bud priamo, alebo ho vypojit zo svorkovnice. Ktora to je presne netusim, ale treba ist podla schemy, alebo po kabelovych zvezkoch
Zakladetel tejto temy sa stazoval na pipanie, ktore pocut, ked vypnes motor - otvoris dvere a klucik ostane v spinacke. Je to preto, aby si nezabudol zobrat so sebou kluc - resp. aby si sa nahodou nevymkol. Jedina moznost, ako sa toho priserneho zvuku zbavit je myslim cvaknut ten pipak bud priamo, alebo ho vypojit zo svorkovnice. Ktora to je presne netusim, ale treba ist podla schemy, alebo po kabelovych zvezkoch
ASTRA-G-caravan (X17DTL)
- Red_Dragon
- Příspěvky: 40
- Registrován: 31 kvě 2007, 13:19
- Bydliště: kousek od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
Takže kontakty dveřních spínačů jsou na konektoru X1 (pod plastem vedle páčky na kapotu). Spínač dveří u řidiče má kontakty dva (piny 20 a 29). Myslím že ten co potřebuješ je pin 20.
Já jsem zapnutí neorigo rádia řešil tak, aby to šlo i bez klíčku (žádné pípání) přivedením trvalého napětí místo spínacího. Je to zapojené přes relé ovládané přepínačem.
Já jsem zapnutí neorigo rádia řešil tak, aby to šlo i bez klíčku (žádné pípání) přivedením trvalého napětí místo spínacího. Je to zapojené přes relé ovládané přepínačem.
Astra G 5dv, 1.8 16V Z18XE, r.v.2002
radio vs. aku
Ano, je to jedno z rieseni...bacha vsak na zapnute radio pocas nepritomnosti v aute - akumulator ma obmedzenu kapacitu
ASTRA-G-caravan (X17DTL)
Jestli tomu dobře rozumím,tak stačí prohodit piny 20 a29Red_Dragon píše:Takže kontakty dveřních spínačů jsou na konektoru X1 (pod plastem vedle páčky na kapotu). Spínač dveří u řidiče má kontakty dva (piny 20 a 29). Myslím že ten co potřebuješ je pin 20.
Já jsem zapnutí neorigo rádia řešil tak, aby to šlo i bez klíčku (žádné pípání) přivedením trvalého napětí místo spínacího. Je to zapojené přes relé ovládané přepínačem.
- Red_Dragon
- Příspěvky: 40
- Registrován: 31 kvě 2007, 13:19
- Bydliště: kousek od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
Mám tu takový tip který 100% funguje (sám jsem to tak provedl, protože to pípání mě hrozně iritovalo ):
obrázky převezmu od německých kolegů (někde uprostřed odkazu)
http://www.astra4ever.net/viewtopic.php ... l&start=25
nyní popis vlastními slovy:
- odpojit baterku
- odstrojit pojistky, je lepší vyndat i tacho, přístup je pak mnohem lepší
- v pravé části je černý konektor, po stranách jsou pojistky, ty zmáčkneme a stecker vykláme do vytáhnutí (jde to ztuha)
- přístupu k drátům brání krytka, odděláme ji přestřihnutím kabelbindru a malým šroubováčkem uvolníme jazýčky a krytku sundáme
- přeštípneme další kabelbinder který fixuje samotné kabely ke konektoru, pak je celý svazek už volný
- uvnitř konektoru jsou dva menší, z toho delšího (30ti žilový) vede jen jeden červený drát - tento přestřihneme a konce zaizolujeme
- zpětná montáž v opačném pořadí
tento střih zaručí, že vše funguje jako předtím, jen to pípání je pryč
vykoumali to kolegové z D, tento kablík jde od zapalování (vsunutý klíč) do multimetru - tímto už nikdy nepípne
( znalce německého jazyka odkazuji na originál)
obrázky převezmu od německých kolegů (někde uprostřed odkazu)
http://www.astra4ever.net/viewtopic.php ... l&start=25
nyní popis vlastními slovy:
- odpojit baterku
- odstrojit pojistky, je lepší vyndat i tacho, přístup je pak mnohem lepší
- v pravé části je černý konektor, po stranách jsou pojistky, ty zmáčkneme a stecker vykláme do vytáhnutí (jde to ztuha)
- přístupu k drátům brání krytka, odděláme ji přestřihnutím kabelbindru a malým šroubováčkem uvolníme jazýčky a krytku sundáme
- přeštípneme další kabelbinder který fixuje samotné kabely ke konektoru, pak je celý svazek už volný
- uvnitř konektoru jsou dva menší, z toho delšího (30ti žilový) vede jen jeden červený drát - tento přestřihneme a konce zaizolujeme
- zpětná montáž v opačném pořadí
tento střih zaručí, že vše funguje jako předtím, jen to pípání je pryč
vykoumali to kolegové z D, tento kablík jde od zapalování (vsunutý klíč) do multimetru - tímto už nikdy nepípne
( znalce německého jazyka odkazuji na originál)
Naposledy upravil(a) Z22SE dne 15 dub 2008, 08:38, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 5540
- Registrován: 19 pro 2006, 23:37
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
no paráda , a funguje pípání zapomenutých rožnutých světel dál, tak jak fungovalo ?
Moje Astrina 1,7DTi
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
- DaveRR
- Příspěvky: 471
- Registrován: 04 lis 2008, 22:13
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak odpojiť pípanie???
Já bych měl takovej dotaz, vlastníme ještě kromě astry i vectru C a tam při rozsvícení světel je trošku inteligentní pípání, zajímalo by mě jestli by to šlo předělat do astry g?
Re: Jak odpojiť pípanie???
Čo to znamená "inteligentní pípání"? čo to namiesto pípania hrá nemeckú hymnu?
Opel Astra G Caravan r.v.99 1.6 16V X16XEL
OP-COM
OP-COM
- DaveRR
- Příspěvky: 471
- Registrován: 04 lis 2008, 22:13
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak odpojiť pípanie???
Ne německou hymnu ne, ale nevydává to takový pronikavý pípání, ale polyfonní(klidnější) ton, který je pro uši rozhodně lepší než to hnusný pííííííííííííííííííípání!!!Je to zvuk jako v tomto videu, s tím rozdílem, že se to pípání opakuje: http://www.youtube.com/watch?v=dmONSjE9rnAkukajz píše:Čo to znamená "inteligentní pípání"? čo to namiesto pípania hrá nemeckú hymnu?
Re: Jak odpojiť pípanie???
Udělat s tím nic nejde (myšleno jednoduchým způsobem). Pípák je napojený na IO v krabičce multimetru umistěného v pojistkové skříňce. Jedině udělat externí obvod s jiným pípákem a spouštět jej signálem pípáku z multimetru.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]