Startování 2.0DTI
Startování 2.0DTI
Ahojky všem, mám prosbu, mám astru 2.0 DTI 16V 74 kw a mám problém při startování. Po otočení klíčem v zapalování se klasika rozsvítí kontrolky i ta pro žhavení....ale při startu déle točím než motor naskočí, potom jde z výfuku bílý kouř... :/. Když je ale motor zahřátý, chytá jako fík. Nevite čím to může být? Svíčky byly měněny, tlaky seřízeny i baterku jsem zkoušel vyměnit... Zkoušel jsem si při 1. startu i sám přižhavit (do kabiny přes spínač), ale pokud je míň jak 5 stupňů, opět točím. Když je ale při 1. startu vedro, naskočí jak hodinky . Jsem z toho špatnej..
Díky
Díky
- Reklama
A kolik ti zere oleje? Ten kour muze jit z turba...
OPEL ASTRA DTI_16V - sport edition, Y20DTH, r.v.2001, 3D
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=3299
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=3299
Nevím, zda Ti to došlo, proto volím tuto formu.
Pohledej na internetových obchodech, jsou to žhavicí svíčky, cena 1 ks cca 800-900 Kč. Vzhledem k tomu, že cena je dost vysoká, nech si proměřit, zda ti jede žhavení, to je, zda je na těchto svíčkách po zapnutí proud, zvládne každý elektrikář. Pokud je, jsou to na beton svíčky, zkus dát dotaz na forum ohledně typu, někdo Ti poradí. (zkus se domluvit s někým na zapůjčení svíček, ať tě krok vedle moc nebolí.) Toť moje rada, ať Ti to dobře dopadne.
Pohledej na internetových obchodech, jsou to žhavicí svíčky, cena 1 ks cca 800-900 Kč. Vzhledem k tomu, že cena je dost vysoká, nech si proměřit, zda ti jede žhavení, to je, zda je na těchto svíčkách po zapnutí proud, zvládne každý elektrikář. Pokud je, jsou to na beton svíčky, zkus dát dotaz na forum ohledně typu, někdo Ti poradí. (zkus se domluvit s někým na zapůjčení svíček, ať tě krok vedle moc nebolí.) Toť moje rada, ať Ti to dobře dopadne.
Naposledy upravil(a) spermin dne 03 črc 2007, 18:59, celkem upraveno 1 x.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
4 flekk: Měl jsem stejný problém, jen mám slabší verzi motoru
Také jsem delší dobu točil při prvním startu i za tepla a vyřešili to přepadové hadičky... Nechal jsem je vyměnit a teď startuje nádherně a i ten bílý kouř z výfukového potrubí při prvním startu jde mnohem méně, ale stále ještě trochu uchází, hlavně když auto nechám třeba 3 dny stát
Také jsem delší dobu točil při prvním startu i za tepla a vyřešili to přepadové hadičky... Nechal jsem je vyměnit a teď startuje nádherně a i ten bílý kouř z výfukového potrubí při prvním startu jde mnohem méně, ale stále ještě trochu uchází, hlavně když auto nechám třeba 3 dny stát
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
startovanie diesla
treba vymenit podložky pod vstrekovačmi. mal som to iste. prisavalo to vzduch a ked sa to zohrialo a roztiahlo vsetko fungovalo ako malo ale na studeno som startoval aj 40sekund kym to naskocilo
zhavici svicka Bosch na http://www.mjauto.cz 330,- nebo tady je taky moznost http://www.aukro.cz/item220397251_zhavi ... i_dti.html
štartovanie motoru
samozrejme to možu byt aj žhaviče ale tie staci skontrolovat, vybrat von a otočit klucom v zapalovani, ak sa rozpali je ok, je dobre ich aj premerat ci do nich ide prud ale ak je vsetko ok moze to byt to co som pisal vyssie.
Žhavící svíčky se zkontrolují Ohmmetrem. Vůbec se nemusí demontovat z motoru a ani to osobně nedoporučuji.
Shodí se koncovka a konec svíčky - konektor - (taková tyčka) se změří proti kostře. Nejlépe měřit přímo proti hlavě. Odpor by měl být cca 1 Ohm. Pokud je větší, je svíčka vadná.
Potom je také vhodné změřit jestli je na svíčky přivedeno napětí. To by mělo být ale asi jen krátce hned po zapnutí zapalování. (V zimě samozřejmě déle). Pokud tam napětí nebude, muže být vadná pojistka.
Shodí se koncovka a konec svíčky - konektor - (taková tyčka) se změří proti kostře. Nejlépe měřit přímo proti hlavě. Odpor by měl být cca 1 Ohm. Pokud je větší, je svíčka vadná.
Potom je také vhodné změřit jestli je na svíčky přivedeno napětí. To by mělo být ale asi jen krátce hned po zapnutí zapalování. (V zimě samozřejmě déle). Pokud tam napětí nebude, muže být vadná pojistka.
Astra 2.0DTI Caravan, CDX, Y20DTH, 2001