Kontrolka systému řízení emisí
nedokonalé spalování
takže tato kontrolka se mi rozsvítí a nad 60 už bliká -motor se dusí a někdy jen svítí ale motor šlape normálně je mám pocit že to víc žere a někdy jezdím a vůbec to nesvítí a pohoda prostě je to všelijaké ale tradičně nastartuju buď svítí nebo ne jedu a po cca 400 metrech se motor začne dusit takže to musím přišlápnout a pokud jedu víc jak 60 se rozbliká ale časem jen svítí a motor táhne normálně nebo zhasne . už se stalo že to párkrát na křižovatce i zdechlo a těžko se startovalo tak jsem se naštval dal jsem to do Zlína do autorizovaného servisu(Mikona) na diagnostiku a hlasili mi že je vše OK ! - kromě:
jen to píše nedokonalé spalování a dál to neřešili.
jenže problém přetrvává a jízda se stává občas utrpením co s tím když diagnostika tohle hlásí a servis mi akorát nabídl přípravek do oleje na dosednutí ventilů(ale odmítl jsem že to akorát zasere motor!)
navíc je to hydraulika a auto jezdí občas bez problému.
nemůže být problém v řídící jednotce s časováním ventilů???
já už fakt nevím co dál
je pravda že auto je kupované 2006 léto v bazaru 1.4 16V kombi rv.2001
najeto bylo 41000 km a ted 48000 po koupi jezdilo půl roku jako hodinky ale pak tohle začalo dělat no celý tento rok od zimy .
jsem už zoufalí co s tím???
jen to píše nedokonalé spalování a dál to neřešili.
jenže problém přetrvává a jízda se stává občas utrpením co s tím když diagnostika tohle hlásí a servis mi akorát nabídl přípravek do oleje na dosednutí ventilů(ale odmítl jsem že to akorát zasere motor!)
navíc je to hydraulika a auto jezdí občas bez problému.
nemůže být problém v řídící jednotce s časováním ventilů???
já už fakt nevím co dál
je pravda že auto je kupované 2006 léto v bazaru 1.4 16V kombi rv.2001
najeto bylo 41000 km a ted 48000 po koupi jezdilo půl roku jako hodinky ale pak tohle začalo dělat no celý tento rok od zimy .
jsem už zoufalí co s tím???
- Reklama
- dej do benzínu wynn´s na čištění palivového systému a auto protáhni (lahvičku na 40l B)
- když tě auto nepustí nad 3tis otáček je v nouzovém režimu (rozjede se a pak ztratí výkon) a to je horší ŘJ má chybu, nebo lambda sonda, nebo čidla maj chybu atd.
a nebo úplná maličkost začni systematicky :
- svíčky
- lišta-
- prostříkat kablíky a čidla
- mapsenzor
atd.
- když tě auto nepustí nad 3tis otáček je v nouzovém režimu (rozjede se a pak ztratí výkon) a to je horší ŘJ má chybu, nebo lambda sonda, nebo čidla maj chybu atd.
a nebo úplná maličkost začni systematicky :
- svíčky
- lišta-
- prostříkat kablíky a čidla
- mapsenzor
atd.
Mne sa kontrolka emisii (nepliest s kontrokou elektorniky, ta je inde - kluc cez auto) rozsvietila (a obcas blikala) pred pol rokom. Podtacal som motor. Mechanik-kamarat sa na to pozrel a potom auto prevetral po dialnici, pricom otacky tahal skoro az po obmedzovac. Boli zasra.e senzory vo vyfukovom potruby od nizkych prietokovych rychlosti plynov. Proste Astra ma vysokootackovy motora a tak treba aj jazdit - cca 3000ot/min. Po meste chodim uz max len na 3ku - 60km/h.
Astra G Caravan, X16XEL, 2000 + LPG ELPIGAZ
Diagnostika OP-COM v1.39 EN (MA, BA-po dohode)
Diagnostika OP-COM v1.39 EN (MA, BA-po dohode)
Tak jsem poprvní taky zažil kontrolku řízení emisí u mojí Astřičky.Když jsem se o víkendu vracel po dálnici z Chorvatska tak u Vídně z ničeho nic začala svítit.Auto jelo pořád stejně,žádný ubrání výkonu ani zvýšená spotřeba.Zastavil jsem a znovu nastartoval.To nepomohlo.Dojel jsem domů auto nechal celou noc stát.Ráno když jsem nastartoval tak kontrolka už od tý doby nesvítí.Spíš mě zaráží,že kontrolka "autíčko s klíčem" která po otočení klíčku vždycky po chvilce zhasla,tak teď svítí pořád a zhasne až po nastartování.Neví někdo proč?
Astra G 5dv, 1.4 16V Z14XE, r.v.2001
-
- Příspěvky: 34
- Registrován: 04 říj 2006, 15:40
Re: kontrolka
Muzes byt naprosto v klidu s obema kontrolkami.
Moje situace byla následující:
Zhruba pred pul rokem (jizda na dalnici ) se mi rozvitila kontrolka emisi, zastavil jsem znova nastartoval a nic. Druhy den rano vse ok. Po 14. dnech se to opet objevilo a uz nezhaslo. Auto se chovalo naprosto v pohode bez jakychkoliv problemu. I presto jsem se rozhodl to dat na diagnostiku. Vysledek - chyba AGR. Provedli jsme vycisteni a reset pameti. Cca po 500 km to same ! Technik - to se musi vymenit AGR a pak to bude ok.Tim ze jsem to mel na garance na 30 000km rikam ok at je to v cajku. V cajku to bylo na 2500 km kdy se mi ta ,,zkurvena,, kontrolka opet rozvitila! Rikam si no ti snad uz ze me dela prdel. Opet jedu na diagnostiku a pro zmenu Lambda 1 spatny rozvod napeti, Lambda 2 spatny ohrev. Rikam co s tim ? Technik vymenit (lambda jedine original, cena zhruba 45OO litru za jedu) Ehm, no tak k tomu abych daval do auta 10000litru kazdy dva mesice jsem si mohl koupit 20 let stare Porsche a vyslo by me to asi na stejno. Nicmene jsem se na to vykaslal z titulu auto jezdi porad stejne, stejne to jede, stejne to akceleruje, ma to stejny zvuk (mozna nepatrne vetsi spotreba) takze dokavad to jezdit bude tak na kontrlolku dlabu. Na palubce jsem si ji prelepil aby na me nesvitila a je vymalovano. Od te doby co se mi rozvitila po druhe jsem s ni najel neco okolo 3000 km a vse se porad chova tak jako pred tim. A jinak ten klicek, je normal - sviti po nastarotovani tak 1-2s a pak zhasne.
Takze moje cerstva rada, svitili vam kontrolka emisi, nechte ji vesele svitit. (tedy pokud se chova vse tak jak se chovat ma)
Jinak pro uplnost mam Astru 1.6 8v Njoy 62kw 2003, 36000km nalítano
PS: pokud ma nekdo nejakou obchodu zkusenost z touhle opravdu Super kontrolkou, budu rad kdyz se podelite o sve zkusenosti.
Martin
Moje situace byla následující:
Zhruba pred pul rokem (jizda na dalnici ) se mi rozvitila kontrolka emisi, zastavil jsem znova nastartoval a nic. Druhy den rano vse ok. Po 14. dnech se to opet objevilo a uz nezhaslo. Auto se chovalo naprosto v pohode bez jakychkoliv problemu. I presto jsem se rozhodl to dat na diagnostiku. Vysledek - chyba AGR. Provedli jsme vycisteni a reset pameti. Cca po 500 km to same ! Technik - to se musi vymenit AGR a pak to bude ok.Tim ze jsem to mel na garance na 30 000km rikam ok at je to v cajku. V cajku to bylo na 2500 km kdy se mi ta ,,zkurvena,, kontrolka opet rozvitila! Rikam si no ti snad uz ze me dela prdel. Opet jedu na diagnostiku a pro zmenu Lambda 1 spatny rozvod napeti, Lambda 2 spatny ohrev. Rikam co s tim ? Technik vymenit (lambda jedine original, cena zhruba 45OO litru za jedu) Ehm, no tak k tomu abych daval do auta 10000litru kazdy dva mesice jsem si mohl koupit 20 let stare Porsche a vyslo by me to asi na stejno. Nicmene jsem se na to vykaslal z titulu auto jezdi porad stejne, stejne to jede, stejne to akceleruje, ma to stejny zvuk (mozna nepatrne vetsi spotreba) takze dokavad to jezdit bude tak na kontrlolku dlabu. Na palubce jsem si ji prelepil aby na me nesvitila a je vymalovano. Od te doby co se mi rozvitila po druhe jsem s ni najel neco okolo 3000 km a vse se porad chova tak jako pred tim. A jinak ten klicek, je normal - sviti po nastarotovani tak 1-2s a pak zhasne.
Takze moje cerstva rada, svitili vam kontrolka emisi, nechte ji vesele svitit. (tedy pokud se chova vse tak jak se chovat ma)
Jinak pro uplnost mam Astru 1.6 8v Njoy 62kw 2003, 36000km nalítano
PS: pokud ma nekdo nejakou obchodu zkusenost z touhle opravdu Super kontrolkou, budu rad kdyz se podelite o sve zkusenosti.
Martin
to teda jo.. ta kontrolka tam není pro nic za nic.Kdyby bylo všechno v pohodě tak Ti nebude svítit.Já jsem to píchl za 2 dny na Opel Tech a byla načtená závady - chyba signálu AGR. Paměť jsme smazali a čekám jestli se objeví znovu.Zatím je klid.Ale Tvojí rady ať se ostatní radši nedrží...
Astra G 5dv, 1.4 16V Z14XE, r.v.2001
-
- Příspěvky: 34
- Registrován: 04 říj 2006, 15:40
Nesmite bejt takovy srabi... Jel jsem s tim i do Itosky na summer trip a vse v poho takze muj nazor na nejaky pofiderny kontrolky co se rozvjecuj jak se jim chce [to neni jen muj pocit ale vse tomu nasvedcuje] z vysoka kaslu. Navic jsem tu nasel prispesvky od nejakych borcu kterym to take sviti. Ja vim ze to je lambda ktera se na diagnoze chova uplne normalne. A i kdyby to byl AGR, jako ze jsem ho jiz menil, tak by se to taky neposralo. Takze kontrloka Emisi je pro srandu kralikum
-
- Příspěvky: 34
- Registrován: 04 říj 2006, 15:40
Re: motor
To mozna ano. Nicmene model 2003 ji ma rozhodne na AGR i lambdy. Navic pokud by bylo neco s motorem [ kolisani otacek, chcipani, vysoka spotreba, hluk, nadmerny dym, problemy se stratem nebo co ja vim vsechno tak ano...] ale to auto jede furt STEJNE a uz pres 3000 km ! Mylis ze kdyby s tim neco bylo tak by to bylo takove jak to popisuju.....Ja myslim ze urcite ne! Nicmene az najedu dalsich 12tisic s touhle kontrolkou dam vedet