Chorvatsko
HOROR HOROR HOROR
Dnes ve 20 hod návrat z Chorvatska, (Dubrovník), cesta tam, dobrá, cesta zpět, -1 den života
v prdeli, prostě hrůza, jdu se opít, a vyspat, auto v Dubrovníku orvané stěrače, Rakousko
oprava ALTÍKU, CELKEM 400 EU (Grac) celkem cesta tam 17 hod. zpět 36 hodin, HOROR. Nemám náladu teď o tom psát až zítra Čau.
v prdeli, prostě hrůza, jdu se opít, a vyspat, auto v Dubrovníku orvané stěrače, Rakousko
oprava ALTÍKU, CELKEM 400 EU (Grac) celkem cesta tam 17 hod. zpět 36 hodin, HOROR. Nemám náladu teď o tom psát až zítra Čau.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
- Reklama
Re: HOROR HOROR HOROR
Tak to ti nezávidím.Taky mi odešel altík na Omeze v praze s vozíkem a naloženým autem.Mi probíjel,takže jsem ho odpojoval a jel jen na baterku.spermin píše:Dnes ve 20 hod návrat z Chorvatska, (Dubrovník), cesta tam, dobrá, cesta zpět, -1 den života
v prdeli, prostě hrůza, jdu se opít, a vyspat, auto v Dubrovníku orvané stěrače, Rakousko
oprava ALTÍKU, CELKEM 400 EU (Grac) celkem cesta tam 17 hod. zpět 36 hodin, HOROR. Nemám náladu teď o tom psát až zítra Čau.
Taky jsem se před týdnem vrátil z HR. Byl jsem v Rogoznici cca 40 km od Šibeniku.Pohodička a klídek.Když sjedeš z dálnice na Šibenik a pojedeš podél pobřeží na Split tak si určitě vybereš a můžeš jet na blint.Kolem silnice je tolik naháněčů na apartmány že opravdu je z čeho vybírat.Byl jsem v soukromí ve vile 30 metrů od moře a bomba.
Zafira 1.8 16V – 92 kw Elegance model 2002 super metla
shrnutí cesty do Chorvatska
Cesta do Chorvatska- Orebič. Vůz Astra 1,6 16V najeto 96 000 km v termínu od 9.7 do 20.7
Cesta tam odjezd v pondělí v 18 hod. po dálnici Olomouc Brno, Vídeň – Grac, Chorvatsko celá
dálnice ujeto celkem 1300 km spotřeba 6,6 litrů/100 Km (15 hod)
ježdění po Orebiči + výlet do Dubrovníku 300 km spotřeba 8,48 litrů/100 Km. Krátké trasy a klíma na plno.
Zpáteční cesta cca 1227 km spotřeba 8,14 litrů/100 Km (34 hod)
Průsery, 9.7 celou cestu od Mikulova až do Splitu pršelo, padaly kroupy i blesky, ve Slovinsku
jsme dojeli mimo dálnici nadměrný náklad, který nešlo předjet, takže až na hranice
s Chorvatskem rychlostí 40 Km . Zbytek cesty v pohodě, a protože bylo chladno tak bez
klímy až po Bosnu a Hercegovinu. Pak 80 Km s klímou.
Výlet do Dubrovníku v pohodě, ve městě je problém zaparkovat, ale mi se podařilo
nalézt plácek na odstavení, bez nápisu privatno, bez jakékoliv zábrany a stop používání.
Po návratu byla Astrulka omotaná řetězem, a měla chudáček urvaný zadní a ohlý přední
stěrač, a podřený lak od řetězu. Bylo PRIVATNO.
Zpáteční cesta 20.7 u čerpačky v u Zagrebu zjištěna zteřelá benzínová hadice,
(částečně utěsněno) až do Slovinska bez problémů, na přejezdu do Rakous jsem poprvé viděl
větrný trychtýř, padající vodu a létající větve. Při průjezdu Gracem jsme zjistili nefunkční
altík a tedy stop v Gracu. Po zavolání na silniční anděly mi přijela v 21,45 „pomoc“ v podobě
holohlavého a potetovaného skina, poklepal kladívkem na altík, šprechnul. KAPUT.
(to jsem tušil na 99,99%) já zaplatil 106 EU a konec. V sobotu a neděli se v A nepracuje, ale
na štěstí jsme stáli u nějaké tuningové firmy, která v 9 hod otvírala. Jinak nebyla šance.
Po projednání problému s majitelem firmy a domluvení ceny padlo rozhodnutí na opravu
Alternátoru výměnný způsob, údajně nový altík 70 W 206 Eur (100W 296 Eur) + práce
Cca 2 hod 93,5 Eur, celkem mě ta sranda stála 405,5 Eur.
(Druhá možnost bylo koupit nabitou baterii a jet co to dá bez světel, klímy, ventilátoru atd.
nikdo nevěděl odhadnout, kolik by můj zkoušený chudák byl schopen ujet)
Dojeto do Ostravy 21.7 v 19 hod
Celková spotřeba odhadnuta na cca 7,5 Litrů na 100 KM
Cesta tam odjezd v pondělí v 18 hod. po dálnici Olomouc Brno, Vídeň – Grac, Chorvatsko celá
dálnice ujeto celkem 1300 km spotřeba 6,6 litrů/100 Km (15 hod)
ježdění po Orebiči + výlet do Dubrovníku 300 km spotřeba 8,48 litrů/100 Km. Krátké trasy a klíma na plno.
Zpáteční cesta cca 1227 km spotřeba 8,14 litrů/100 Km (34 hod)
Průsery, 9.7 celou cestu od Mikulova až do Splitu pršelo, padaly kroupy i blesky, ve Slovinsku
jsme dojeli mimo dálnici nadměrný náklad, který nešlo předjet, takže až na hranice
s Chorvatskem rychlostí 40 Km . Zbytek cesty v pohodě, a protože bylo chladno tak bez
klímy až po Bosnu a Hercegovinu. Pak 80 Km s klímou.
Výlet do Dubrovníku v pohodě, ve městě je problém zaparkovat, ale mi se podařilo
nalézt plácek na odstavení, bez nápisu privatno, bez jakékoliv zábrany a stop používání.
Po návratu byla Astrulka omotaná řetězem, a měla chudáček urvaný zadní a ohlý přední
stěrač, a podřený lak od řetězu. Bylo PRIVATNO.
Zpáteční cesta 20.7 u čerpačky v u Zagrebu zjištěna zteřelá benzínová hadice,
(částečně utěsněno) až do Slovinska bez problémů, na přejezdu do Rakous jsem poprvé viděl
větrný trychtýř, padající vodu a létající větve. Při průjezdu Gracem jsme zjistili nefunkční
altík a tedy stop v Gracu. Po zavolání na silniční anděly mi přijela v 21,45 „pomoc“ v podobě
holohlavého a potetovaného skina, poklepal kladívkem na altík, šprechnul. KAPUT.
(to jsem tušil na 99,99%) já zaplatil 106 EU a konec. V sobotu a neděli se v A nepracuje, ale
na štěstí jsme stáli u nějaké tuningové firmy, která v 9 hod otvírala. Jinak nebyla šance.
Po projednání problému s majitelem firmy a domluvení ceny padlo rozhodnutí na opravu
Alternátoru výměnný způsob, údajně nový altík 70 W 206 Eur (100W 296 Eur) + práce
Cca 2 hod 93,5 Eur, celkem mě ta sranda stála 405,5 Eur.
(Druhá možnost bylo koupit nabitou baterii a jet co to dá bez světel, klímy, ventilátoru atd.
nikdo nevěděl odhadnout, kolik by můj zkoušený chudák byl schopen ujet)
Dojeto do Ostravy 21.7 v 19 hod
Celková spotřeba odhadnuta na cca 7,5 Litrů na 100 KM
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
to spermin: Ty brďo, tak to jste prožili dovču, jak řemen. Když se něco sere, tak pořádně co?
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
- Luboš X17DTL
- Příspěvky: 2216
- Registrován: 03 črc 2007, 20:51
- Bydliště: Slatina(NJ)
Tak to tě pic. Já se vrátil z Chorvatska v noci ze sobotu na neděli. Auto zaplaťpánbů vydrželo. Jen u tunelu Sv. rok klasika. 10 km = 2 hodiny = spotřeba 7 litrů nafty(odhadem). Jinak zlaté OPLY, 90 procent odstavených aut pro přehřátí byly MERCEDESY(to si nedělám prdel). Jinak cestu jsem zmákl z Omiše(Split) do Slatiny (NJ) i se zdržením a zastávkama na benzině za 14,5 hod. A cesta přes Maďarsko je super. Už jsem ji jel podruhé a přes Rakousko bych už asi nejel.
Jo s tema medourama souhlasim, loni na stejnem miste jsem videl asi 3 odpadle kousky, letos jen jednoho veterana s hvezdou v kolone v Rakousku. Cestou domu (nedele) jsem radeji volil vnitrozemim a absolutne pohodicka, zadne kolony ani velky provoz nebyl, coz se pak o dalnici nedalo rict .
Pristi rok to asi take zkusim pres Madarsko
Pristi rok to asi take zkusim pres Madarsko
Jo jo musím souhlasit,cesta přes maďary je super značená a cesty jsou v poho ,až na výběžek slovinska s chorvatskem,cesta přes slovinsko cca 11km mě trvalala tak 2hod.totálně rozkopané a zacpané kamiony raději objet zajížďka 30km.Vratil jsem se v pátek živ a zdráv auto vydrželo spotřeba asi 10až11 benálu ještě jsem to přesně nepočítal,plně naložený a s rakvou.Motor X16XEL tak nevím jestli je to dost ,ale rakva dělá hodně,hvízdalo to šíleně a boční vítr byl dost cítit.Cílové letovisko Baska voda.
taky jsem viděl stát medvěda, mi osobně lezla ručička kolem 95, normál mám pod 90°c,
auto obsazeno na plno.Celkem jednoduchá pomoc, pomůže opatrně povolit víčko chladiče ať klesne přetlak.
Jinak cesta v pátek dopoledne bez problémů.
auto obsazeno na plno.Celkem jednoduchá pomoc, pomůže opatrně povolit víčko chladiče ať klesne přetlak.
Jinak cesta v pátek dopoledne bez problémů.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
Me se teda spotreba s boxem moc nezveda ani hvizdani nemam, ale asi to je tim, ze je slusne aerodynamicky udelana. Na bocni vitr musim souhlasit, citit to je.piskin píše: rakva dělá hodně,hvízdalo to šíleně a boční vítr byl dost cítit.
http://www.automotoprikryl.cz/fotky/01_ ... 0_lesk.jpg