Y17DT ISUZU je 16V a poznáš to podle vstřik. čerpadla. Má ho za motorem směrem ke kabině. Vpředu je jenom turbo.
Nápis vzadu DTI je jen komerční značení. 8V má ta horší 50kW od opla.
Já mám taky Y17DT
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
to je jedna ze součástek která nejvíc ovlivňuje výkon...upravit váhu asi moc nepujdepalo píše:Myslis ze ten snimac vahy vzduchu, teda vaha vzduchu je dolezita hodnota pre spinanie turba. Ako sa vlastne spina turbo, mne to ide asi od 1800 otacok, keby sa to cidlo vahy nejako upravilo, potom by to slo aj od nizsich otacok?
turbo přece nic nespíná to jede furt ale řídící jednotka si selenoidnim ventilem řídí jestli pouští spaliny na lopatky nebo kolempalo píše:Chcel som len vediet ci to ma vplyv na spinanie turba, ale hlavne som chcel vediet co spina turbo.
tak to mi teda vysvětli kam si do váhy dělal díry...co to je za nesmysl, dyk to je elektronický čidloAnonymous píše:Mám motor 1.7 DTI a vypozoroval jsem že se turbo u tohoto typu ničim nespíná, to prostě roztáčej výfukový plyny. Naopak je tam ventil které sníží zatížení turba (podtlakem z vývěvy), pravděpodobně když je už dost natlakováno. Když jsem auto koupil tak mi to taky začínalo táhnout mezi 1800 a 2000. Bylo to jednak váhou vzduch a EGR ventilem, ten jsem jednoduše zaslepil. Tím zmizela výkonová díra mezi 1500 až 1800. Ale pořád to začínalo táhnout tak od 1800. Váhu vzduch se mi nechtělo kupovat novou. Výrazně pomohlo zvětšení otvorů ve váze přes který proudí vzduch. Tím mi začal motor krásně zabírat od 1500. Po této úpravě to jezdilo srovnatelně s 66 kW TDI. Už jsem na to najel 30tis. V poslední době to ale začíná zase zabírat vejš. Zkusim ještě zvětšit otvory ve váze. Ale mám pocit že už to je stejně na hranici funkčnosti snímače a budu muset koupit novou váhu vzduchu.
mě ale neni jasný do čeho děláš tu díru, to čidlo je přece uvnitř trubky a zdaleka nezavírá celej průřez kde proudí vzduch....Zavi píše:Ve váze jsou čidla která snímají množství nasávaného vzduchu. Když ten snímač je vadný tak logicky dává řídící jednotce informaci o menším množství vzduchu. Podle množství nasávanýho vzduchu řídící jednotka vypočítá množství nafty. Aby do řídící jednotky šla informace o dostatečným množství vzduchu z vadný váhy stačí zvětšit komoru přez kterou proudí vzduch. Věř nebo nevěř ale mám to vyzkoušený a funguje to. Tímto způsobem váhu neopravíš ale poznáš že je vadná a určitou dobu to pak jede celkem dobře.
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |