Ručičky všech ukazatelů nejsou v klidu na nule

Palubní počítač, Tempomat, automatické nastavení sklonu světlometů, váha vzduchu, navigace, barevný displej
Odpovědět
Bohous
Příspěvky: 3
Registrován: 25 čer 2007, 09:40
Bydliště: Podbořany

Ručičky všech ukazatelů nejsou v klidu na nule

Příspěvek od Bohous » 25 čer 2007, 09:48

Zdravím,
prosím vás o radu. Mám sice Zafiru, ale tady je víc lidí :-)) Koupil jsem jí starší a asi se někdo hrabal v palubní desce. Všechny ukazatele (tedy teploměr, palivoměr, otáčkoměr i rychloměr) neukazují v klidové poloze nulu, ale o kus více (např. rychloměr v klidové poloze cca. 13km/h). Rozebral jsem palubní desku, všechny ukazatele ručně stáhnul na nulu, pak jsem ale zpátky připojil napětí, ručičky se cca. 2 sekundy chvěly a pak znovu vyskočily na vyšší hodnoty. Nevíte, co s tím? Neobsahují ukazatele nějaké autokalibrační obvody, které to způsobují? Jak říkám, problém je v tom, že i když to upravím ručně, stejně se to vždy po odpojení baterie vrátí na tu vyšší hodnotu. Takže ve finále třeba rychloměr ukazuje 100km/h, ale podle navigace jedu zhruba 75kou. Díky.

Reklama
 

Maranelo
Příspěvky: 350
Registrován: 29 říj 2006, 20:01
Bydliště: Košice, Slovensko

Příspěvek od Maranelo » 25 čer 2007, 18:42

a ked si to rozoberal, tie rucicky si nastavil na nulo len otocenim alebo pretocenim na samotnej oske?
Opel Astra G Cabrio 2.2 Dti

Bohous
Příspěvky: 3
Registrován: 25 čer 2007, 09:40
Bydliště: Podbořany

Příspěvek od Bohous » 26 čer 2007, 08:02

Maranelo píše:a ked si to rozoberal, tie rucicky si nastavil na nulo len otocenim alebo pretocenim na samotnej oske?
No právě že jen otočením, ne přesazením. Už jsem četl starší příspěvky a zjistil, že by se ručičky měly přesadit, ne jen otočit na ose. B.

Maranelo
Příspěvky: 350
Registrován: 29 říj 2006, 20:01
Bydliště: Košice, Slovensko

Příspěvek od Maranelo » 29 čer 2007, 19:13

Presne tak,.. musis ich prestavit na oske... otacaj cucikov v smere hodin az pokial sa nedostanes na doraz.. potom ich este pretacaj .. to uz sa pretocia na samotnej oske.. potom ich zacni vracat spät az kym nedojdu zase na doraz... to ich budes mat na neakom cisle a potom pomali tlac to uz ich otacas na samotnej oske az pokial ju nedas na nulu... trochu je stym piplacka... tlac ich az trosicku pod nulu... oni trochu peruju ale ked budik znova zapojis tak sa nastavia na nulu alebo trosicku pod risku... vtedi su ok... takto si nastav otacky aj rychlomer... tankovanie a teplotu nastav az pod poslednu palicku...
Opel Astra G Cabrio 2.2 Dti

Odpovědět