Rozhádaný motor 1.6 16V 74kW
ŘJ JE NAPROGRAMOVANÁ TAK, že překlene období studeného motoru tím, že přidá bohatší směs, více benzínu.
Po zahřátí dává optimální směs, nech překontrolovat jednotku, jinak by hlásila chybu. Pokud to neškube moc,
opotřebení motoru rázy, je na Tobě, zda to budeš řešit. Jinak jednej. Svíčka obecně zlobí spíše v teplém stavu.
Po zahřátí dává optimální směs, nech překontrolovat jednotku, jinak by hlásila chybu. Pokud to neškube moc,
opotřebení motoru rázy, je na Tobě, zda to budeš řešit. Jinak jednej. Svíčka obecně zlobí spíše v teplém stavu.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
- Reklama
Na zajtra som objednaný do Oplu. Na otázku ohľadom softvéru som nedostal priamu odpoveď, ale je to zatiaľ posledný možný servis kde to môžu urobiť. Ale ak budú aj tam pýtať 5000 Sk, tak sa na to vykašlem a po dovolenke to skúsim inak (možno niekde na Morave alebo Ostravsku). Každopádne to chcem vyriešiť.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Dnes som bol u Opla. Mal som spočiatku obavy ako to dopadne a o koľko budem ľahší, ale nakoniec, na moje prekvapenie to nebolo až také zlé. Po napojení na TIS bolo zistené, že v riadiacej jednotke je už najnovšia verzia softvéru, dokonca v poznámke mala uvedené – úprava voľnobežných otáčok. Ale keď že som už meral takú cestu do Opla, tak som nechal znovu nahrať ten istý softvér. Motor zatiaľ chladne, tak že neviem či to pomôže. Som rodený pesimista, a keď že sa nenahrala novšia verzia tak pravdepodobne bude problém pretrvávať naďalej. Inak za preprogramovanie mi na faktúre vyčíslili položku 215 SK a za diagnostiku 573 SK, čo je v porovnaní s ponukou konkurenčného servisu (5000 SK) markantný rozdiel.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Prehratie softu nepomohlo. Doobeda štart v poriadku (16 C), poobede 24 C štart zlý. Na čo sa teraz zamerať? Krokáč, čidlá, zapaľovacia lišta, alebo mechanická závada?
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
- mirecek
- Příspěvky: 56
- Registrován: 31 kvě 2006, 14:38
- Bydliště: Staré náměstí 12, Slatinany 53821
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj.
Krokáčem to není. Mě do toho navrtali, jelikož mě to škubání už nebaví.
Nechal jsem jim tam cca 4500,- CZK a dali mi zpátky ten můj. Ten motorek co jsem tam měl vypadá jako novej a problém nebyl vyřešen. Chová se to stále stejně. Takže 4500,- vyletěli z okny. Aspoň mám teď náhradní.
Jinak po té výměně to bylo ještě horší, dal jsem to tam na reklamaci a vrátili to do předchozího stavu. Bohužel nevím co s tím dělali.(aspoň že to bylo zadarmo) DO OPLA UŽ NEJEDU! Po dovolený zkusím vyměnit palivový filtr, čidlo vzduchu a tak pudu pořád dál. Snad to časem najdu.
Krokáčem to není. Mě do toho navrtali, jelikož mě to škubání už nebaví.
Nechal jsem jim tam cca 4500,- CZK a dali mi zpátky ten můj. Ten motorek co jsem tam měl vypadá jako novej a problém nebyl vyřešen. Chová se to stále stejně. Takže 4500,- vyletěli z okny. Aspoň mám teď náhradní.
Jinak po té výměně to bylo ještě horší, dal jsem to tam na reklamaci a vrátili to do předchozího stavu. Bohužel nevím co s tím dělali.(aspoň že to bylo zadarmo) DO OPLA UŽ NEJEDU! Po dovolený zkusím vyměnit palivový filtr, čidlo vzduchu a tak pudu pořád dál. Snad to časem najdu.
1,6 16V 74kW
Našiel som tu nejaké príspevky, s podobnými problémami a tie prestali po výmene krokáča. Keď sa oteplí, tak skúsim krokáč vybrať, schladím ho v chladničke, nahodím späť a uvidím čo to spraví. Ak sa to zlepší tak kúpim nový (v Poľsku stojí Siemens – VDO 130 zlotých).
Prípadne ma ešte napadlo, mohola by to spôsobovať aj netesnosť výfuku za lambda somdou (pred katalizátorom)?
Prípadne ma ešte napadlo, mohola by to spôsobovať aj netesnosť výfuku za lambda somdou (pred katalizátorom)?
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Na diagnostiku som bol u miestneho maníka a aj v Opli v Badíne pred B. Bystricou od Zvolena.palima píše:Arwy v ktorom servise si bol na tu diagnostiku?
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL