EGR VENTIL

Pokud se váš dotaz nehodí do žádné sekce pište jej sem.
Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oťas » 24 čer 2007, 16:18

Výfuk je od toho, aby byl špinavej.... :wink:
Proč myslíš, že se u motorů leští sací potrubí? :lol: Myslíš,že je to dobrý mít ho zasviněný od sazí? :shock:
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

Reklama
 

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 24 čer 2007, 20:45

Oťas, píšeš, že máš zaslepený ventil, tobě to nedělá?
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oťas » 24 čer 2007, 20:50

Já patřím k těm šťastnějším, kterým "Z" motor zaslepit šel (bohužel je nás málo).... mám to zaslepený od roku 2003 a bez problémů... před tím jsem měl F Astru s "X" motorem a to samý....
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

Uživatelský avatar
Roubik
Příspěvky: 464
Registrován: 28 kvě 2007, 16:30
Bydliště: Louny

Příspěvek od Roubik » 24 čer 2007, 21:35

takže motory X- mají jen jednu lambdu?? a Z mají dvě??
Hopla hopla hopla koupil jsem si OPLA Astra G 1.8 85kw Sport
Moje ASTRA

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oťas » 24 čer 2007, 21:38

Jj...Ale taky záleží co je nahraný na ŘJ..... jak se tu dočítám, tak i některá Xka mají problémy.
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 24 čer 2007, 21:58

Po dovolené vyzkouším. :?: :?:
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

rado.c
Příspěvky: 10
Registrován: 07 čer 2007, 12:04
Bydliště: Kosice - Slovakia

Příspěvek od rado.c » 25 čer 2007, 14:36

este vam pridam trosku teorie...
http://www.opelclub.sk/article.php?121
---------------------------------
Opel Zafira 2.0 DTi 16V, 11/2002

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 26 čer 2007, 00:04

Taky mne napadla myšlenka pro OKURU i druhé, kteří hoví PC. Nešel by stáhnout
Program např. od OŤASE, a nahrát do jiné jednotky, takový chiptuning?
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Okura
Příspěvky: 540
Registrován: 13 dub 2007, 17:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura » 26 čer 2007, 09:45

Určitě by to šlo, ale něměl by jsi z toho nic :D
V řídicí jednotce musí typ paměti Flash EEprom, jinak přes kabel to nejde.
Je k tomu ještě potřeba flasher, který nemám, stojí kolem 20000kč, zatím bych ho nevyužil :)

Jako že by jsi chtěl čipovat?

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 26 čer 2007, 13:57

To asi nestojí za to, jedine pri zvýsení výkonu, údajne to jde az o 15 %, ale ta cena :x :x
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oťas » 26 čer 2007, 14:16

spermin píše:Taky mne napadla myšlenka pro OKURU i druhé, kteří hoví PC. Nešel by stáhnout
Program např. od OŤASE, a nahrát do jiné jednotky, takový chiptuning?
To nejde tak jednoduše a investice je velká :( , leda by ses tím živil. :lol:
Ale je riziko, že ti někdo šlápne do úsměvu, žes mu sku.vil motor.... :D :D
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

Okura
Příspěvky: 540
Registrován: 13 dub 2007, 17:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura » 26 čer 2007, 14:31

Muj názor na chiptunning je takový
V žadném připadě nedoporučuji, motor je velmi mechanicky namáhán, a rychleji se opotřebovává.
častěji se musí měnit rozvody, olej, svíčky atd...
Se mi fakt libí jak firmy co dělaj čipec píšou že se motoru nic nestane, sou to fakt magoři, a je to jen klamavá reklama.

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 26 čer 2007, 23:47

Okura píše:Muj názor na chiptunning je takový
V žadném připadě nedoporučuji, motor je velmi mechanicky namáhán, a rychleji se opotřebovává.
častěji se musí měnit rozvody, olej, svíčky atd...
Se mi fakt libí jak firmy co dělaj čipec píšou že se motoru nic nestane, sou to fakt magoři, a je to jen klamavá reklama.
Jo JO, všechno je propočítáno na určitý výkon + koeficient zatížení.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Luky
Příspěvky: 1556
Registrován: 14 úno 2006, 15:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luky » 27 čer 2007, 09:05

Jenze vetsinou jsou motory od vyrobce poddimenzovany, takze kdyz jim pridate par koniku, tak je dostanete do optimalnich hodnot.
Tim nerikam vyzdimat ze ctrnactky 130 kobyl :wink:
--- Astra G '98 1.4 16V ---

rado.c
Příspěvky: 10
Registrován: 07 čer 2007, 12:04
Bydliště: Kosice - Slovakia

Příspěvek od rado.c » 27 čer 2007, 09:40

Luky píše:Jenze vetsinou jsou motory od vyrobce poddimenzovany, takze kdyz jim pridate par koniku, tak je dostanete do optimalnich hodnot.
Tim nerikam vyzdimat ze ctrnactky 130 kobyl :wink:
poddimenzovane nie je ten spravny vyraz, ale ano, je to tak, elektronika je nastavena pre co najdlhsiu zivotnost a najnizsie opotrebenie materialov.
zoberme si opacny priklad, auta pre rallye, (okrem upravy mechanickej) upravuju riadiacu jednotku stale... z jednoduchceho dovodu, hladaju to najlepsie pre konkretne podminky, nie optimum pre vseobecne podmienky. (to je fakt len ako priklad-pre uvedenie dovodov)
no a tak si myslim, ze z temy egr ventil sme sa dostali niekde uplne inde... ale pridat par koni sa da a niekdey to nie je na skodu (samozrejme ze kupou silnejsieho auta tento problem odpada, ale clovek je taky, ze stale chce viac a viac a viac a viac...)
---------------------------------
Opel Zafira 2.0 DTi 16V, 11/2002

Odpovědět