hvízdání z motoru - máte někdo podobnou zkušenost????
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
-
- Příspěvky: 365
- Registrován: 06 lis 2006, 09:20
- Bydliště: Havířov
hvízdání z motoru - máte někdo podobnou zkušenost????
tak si dneska ujedu kazdodennich 30km do prace, vse ok, zastavim kousek od firmy, nakoupim rohlicky k snidani, nastartuju a z motoru takove divne piskani/hvizdani, podle otacek tiche/hlasite, na neutral pri stojicim aute stejne jako za jizdy pri zarazene rychlosti... uvedomuju si ze je to cca stejny zvuk jak uz jsem x-krat slysel na jinych autech - vetsinou je to slyset pri rozjezdech (vysoke piskani dle otacek, jakoby prokluzoval nejaky remen nebo tak neco)... no takze jsem si dojel k firme (zadny ubytek vykonu, jen to zatraceny piskani porad), zaparkuju, vypnu motor, a zkusebne znovu startuju s nadeji, ze to byl jen nejaky omyl - ale nebyl, hvizda to porad.
nejaky remen nebo co to muze byt? rozvody mam komplet menene cca 6tkm zpatky... da se s tim jezdit nebo se mam radeji hned cestou z prace zastavit v nejakem servisu?
nejaky remen nebo co to muze byt? rozvody mam komplet menene cca 6tkm zpatky... da se s tim jezdit nebo se mam radeji hned cestou z prace zastavit v nejakem servisu?
astra g 1.8 16v 85kW kombi comfort r.v. 1999 najeto lehce přes 130tkm, motor x18xe1 ---> ford focus II kombi 1.6 16v 74kW r.v. 2005, najeto 40tkm
- Reklama
rozvoďák tě hvízdat nebude spíš tě bude hvízdat ten druhý řemen co je venku, když vemeš suché mýdlo a za nastartovaného motoru ho zespod přiložíš na řemen(pokud je plochý) a natřeš ho v celé délce a pokud je klínový tak z obou boků!
ale pozor na ruce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Když přestane je to prokluzující řemen když nepřestane hledej jinde..
To stim mýdlem je na chvíli, cca za den začne hvízdat zas(pak pomuže buď výměna řemene nebo třeba zhrubení řemenic jemným smirkem, nebo jejich výměna(ale nejdřív zkontroluj napnutí řemene! (pokud je málo napnutý, je špatná napínací kladka nebo moc dlouhý řemen)
ale pozor na ruce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Když přestane je to prokluzující řemen když nepřestane hledej jinde..
To stim mýdlem je na chvíli, cca za den začne hvízdat zas(pak pomuže buď výměna řemene nebo třeba zhrubení řemenic jemným smirkem, nebo jejich výměna(ale nejdřív zkontroluj napnutí řemene! (pokud je málo napnutý, je špatná napínací kladka nebo moc dlouhý řemen)
Naposledy upravil(a) Stand dne 22 čer 2007, 09:29, celkem upraveno 1 x.
Již bývalá Astřila....
-
- Příspěvky: 365
- Registrován: 06 lis 2006, 09:20
- Bydliště: Havířov
tak jsem byl jen tak z principu omrknout (sam si na aute nejsem schopen udelat temer nic, holt nesikovny rucicky...) ten "venkovni" remen - ma ze spodni (vnitrni) strany drazky a spojuje klimu, alternator a jeste neco a je tam taky soucastka ktera by se mozna dala nazvat napinaci kladkou (takove hnede kolecko ktere neni na nic napojene o prumeru cca 7 cm na jednom sroubku - takze se odpo stavim do servisu at se na to mrknou, pripadne mozna ten remen i rovnou vymeni
astra g 1.8 16v 85kW kombi comfort r.v. 1999 najeto lehce přes 130tkm, motor x18xe1 ---> ford focus II kombi 1.6 16v 74kW r.v. 2005, najeto 40tkm
-
- Příspěvky: 365
- Registrován: 06 lis 2006, 09:20
- Bydliště: Havířov
takze jsem bohatsi o par zkusenosti:
0. po ujeti cca 15 km v patek uz to nebylo hvizdani a ni piskani, ale spise hlulbsi zvuk, tedy huceni, a bylo znat jen pri otackach na neutral, po pridani plynu budto zaniklo v hluku motoru nebo proste nebylo.
1. hned v patek cestou domu jsem se tedy stavil v servisu (kluci garaznici, kteri ale doted vetsinou vzdy vedeli o cem mluvi): shodili klinak, huceni se jim zdalo stale stejne... klinak uz byl pomalu na odpis, takze ho vymenili, a ze pry je to na100% z rozvodu. ovsem rozvody mam delane v Oplu takze jsem je do toho nenechal sahat.
2. dneska rano jedu teda do Oplu, ze je to tak a tak... oni hned ze je to alternator nebo kladka (na klinaku). rikam jim ze klinak byl shozeny a hucelo to stejne. no ale pro jistotu shodili klinak a hadejet co? no jiste - huceni PRESTALO. takze diagnoza A) kladka, to hned vyloucili, diagnoza B) alternator (minimlne vadny diodovy mustek), takze jsem zase odjela a brnknul elektrikarovi, co dela repase altiku (ti Oplaci to k nemu stejne vozi taky...) - oprava bude cca 3.500.
jinak pry to muze byt celkem nebezpecne, protoze to muze budto NEDOBIJET (to je v pohode, protoze na toje kontrolka na palubce), ale taky PREBIJET (a na to zadna kontrolka neni, takze to udajne muze odpalit cokoli v elektroinstalaci...). takze ted budu 3 dny bez auta - kuva, zpatky na stromy, tedy do autobusu...
0. po ujeti cca 15 km v patek uz to nebylo hvizdani a ni piskani, ale spise hlulbsi zvuk, tedy huceni, a bylo znat jen pri otackach na neutral, po pridani plynu budto zaniklo v hluku motoru nebo proste nebylo.
1. hned v patek cestou domu jsem se tedy stavil v servisu (kluci garaznici, kteri ale doted vetsinou vzdy vedeli o cem mluvi): shodili klinak, huceni se jim zdalo stale stejne... klinak uz byl pomalu na odpis, takze ho vymenili, a ze pry je to na100% z rozvodu. ovsem rozvody mam delane v Oplu takze jsem je do toho nenechal sahat.
2. dneska rano jedu teda do Oplu, ze je to tak a tak... oni hned ze je to alternator nebo kladka (na klinaku). rikam jim ze klinak byl shozeny a hucelo to stejne. no ale pro jistotu shodili klinak a hadejet co? no jiste - huceni PRESTALO. takze diagnoza A) kladka, to hned vyloucili, diagnoza B) alternator (minimlne vadny diodovy mustek), takze jsem zase odjela a brnknul elektrikarovi, co dela repase altiku (ti Oplaci to k nemu stejne vozi taky...) - oprava bude cca 3.500.
jinak pry to muze byt celkem nebezpecne, protoze to muze budto NEDOBIJET (to je v pohode, protoze na toje kontrolka na palubce), ale taky PREBIJET (a na to zadna kontrolka neni, takze to udajne muze odpalit cokoli v elektroinstalaci...). takze ted budu 3 dny bez auta - kuva, zpatky na stromy, tedy do autobusu...
astra g 1.8 16v 85kW kombi comfort r.v. 1999 najeto lehce přes 130tkm, motor x18xe1 ---> ford focus II kombi 1.6 16v 74kW r.v. 2005, najeto 40tkm
-
- Příspěvky: 365
- Registrován: 06 lis 2006, 09:20
- Bydliště: Havířov
opraveno! pry to bylo v nejakem usmernovaci nebo diode ci co... ukazoval mi to rozdelane ale prd tomu rozumim (i kdyz KDYSI DAVNO mam elektroprumyslovku/slaboproud...). jeste mi vycistil preventivne klapku, cela sranda za 3.900 (3.300 bez dokladu).ale ten alternator (resp. TA SOUSACTKA) je tam ted prej uz naveky, kdysi to pry delali ve vyrobe blbě, ted uz jsou materialy poctivejsi
jo, nekde jsem tady cetl, ze se nekomu nelibily otacky po startu kolem 1500-2000. tak mi to delalo taky, ale po vcerejsim vycisteni te klapky (teda, mam za sebou teprve PRVNI ranni studeny start) uz je to v norme, tedy lehce pres 1000 a po par desitkach/stovkach metru to uz spadne tam kam to patri...
jo, nekde jsem tady cetl, ze se nekomu nelibily otacky po startu kolem 1500-2000. tak mi to delalo taky, ale po vcerejsim vycisteni te klapky (teda, mam za sebou teprve PRVNI ranni studeny start) uz je to v norme, tedy lehce pres 1000 a po par desitkach/stovkach metru to uz spadne tam kam to patri...
astra g 1.8 16v 85kW kombi comfort r.v. 1999 najeto lehce přes 130tkm, motor x18xe1 ---> ford focus II kombi 1.6 16v 74kW r.v. 2005, najeto 40tkm