Prosím o radu, dnes po jízdě v dešti a asi hodinové přestávce jsem nastartoval a po 2 metrech se mi rozsvítila kontrolka dobíjení a přestalo fungovat servo. Ještě mi po otečení klíčem zůstává svítit mazání a zhasne až po nastartování, dříve zhasínala po chvilce s ostatními kontrolkami.
Nějaké informace jsem tady našel, ale nevím, jestli je to i můj případ.
Změř si napětí při chodu motoru, cca 14,6V, jestli dává je chyba jinde. Pravděpodobně to dude ten můstek.
Necej altík proměřit šikovnému elektrikáři, oprava nemusí být vůbec tak drahá. A kontrolka mazání, pokud zhasne
samostatně, tak funguje správně.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
Nemusí ,může to stát i víc,většinou 3-5 tisíc.Záleží i na tom jestli se mění ložiska,relé a atp.Jestli se vlezeš do těch 3000Kč tak nech opraváři zahrát v rádiu.
spermin píše:DNES by to mohl šikula opravit ještě levněji, ale opravdu Šikula. Musí být i manuálně zručný. Nevím kolik práce, ale
součástka cca max. 500 Kč
A kdyby byl megazručný,tak možná i méně.Takový McGyver by si diody vyrobil doma na koleně.Ono by se dalo jezdit i bez altíku,akorát bys potřeboval větší počet akumulátorů.
Diodový mostík na Slovensku 1700 Sk.A preletuješ si to sám. Je to hračka. Štyri kontakty a hotovo. Ale trochu je robota s vybratím alternátoru. Za 3700 sk komplet zrepasovaný altík. Ložiska uhlíky ....
Opel Zafira 1.9 CDTI Z19DTH 150 koni/ chip 176 koni 387 Nm
Opel Zafira 1.8 16v X18XE1 Elegance