Nefunkcni zapalovani - rozpadly zamek
Nefunkcni zapalovani - rozpadly zamek
Mam nasledujici problem. Dnes jsem dojel domu, zaparkoval jsem a kdyz jsem chtel zajet do garaze, tak uz se mi nepodarilo nastartovat. Vrazim klic do zapalovani, ale nejde s nim zaboha otocit. vubec to nevydava ten zvuk, jako kdyz zapadne klic. Tak se obavam, ze se mi asi nejak pokazil zamek v zapalovani. Nemate nekdo podobne zkusenosti? Muzete mi nekdo poradit, ci kam se mam obratit? Dik moc za odpoved
- Reklama
Mně to dělalo občas na F Astře, když na spínačku pražilo slunko.... pomohlo pořádně praštit do spínačky nějakou trubkou, abys neponičil zámek co se strká klíč...prostě poklepat.
Tuším, že to tu taky už někdo řešil.
Tuším, že to tu taky už někdo řešil.
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
OK, dobrej napad, hned to zkusim, jak prijdu z prace. DikGallo píše:Taky bych to promáznul. I mě šlo těžko otáčet klíčkem v zapalování. Kámoš mi zámek prostříkal a funguje jak má. Mám pocit, že jsou spreje na zámky, nesmí odmaštovat, pak zámek nezapadá tak jak má, což bude Tvůj případ. Rozhodně bych prve zkusil tohle, než bych do toho začal mlátit;)))
Re: Nefunkcni zapalovani - rozpadly zamek
Mne sa stalo pred cca 2 týždňami, nešlo mi otočiť kľúčom, presne tak ako popisuješ. Spôsobuje to to, že puzdro zámku je z hliníka a ten sa opotrebováva. Jeho drobné piliny sa vplyvom tepla interiéru zrejme roztiahnu a preto nejde otočiť kľúčom. Neodporúčam Ti do zámku udierať s cieľom vtlačiť ho dnu. Vtlačenie dnu je totižto zaistené západkou (je ju vidieť na vrchu) a k jej odisteniu musíš zámkom pootočiť smerom k 1 polohe. Mne sa to podarilo rozhýbať WD-čkom. Nasaď si naň tú hadičku strč ju do zámku a riadne to vystriekaj (aj z vrchu). Musíš ním vlastne vyplaviť časť tých hliníkových pilín. Potom sa pokúšaj kľúčom pootočiť (inak zámok nevyberieš) a keď to povolí, tak rozober obloženie, odpoj konektor od páčky stieračov aby si videl z vrchu na puzdro v ktorom je zámok vložený. Na ňom je taká malá dierka do ktorej strčíš tenký šrobovák, pootočíš kľúčom v zámku, dôjde k jeho odisteniu a zámok vyberieš. Keď ho budeš mať vonku, tak to poriadne vystriekaj WD-čkom, alebo niečím riedkym a mastným (napr. naftou), aby si z neho vyplavil všetok hliníkový prach a piliny. Po očistení namaž pohybujúce sa časti nejakou vazelínou (ja som použil silikónovú). Potom to opačným postupom zlož. Odporúčam ešte pred rozoberaním odpojiť baterku.lubosh007 píše:Mam nasledujici problem. Dnes jsem dojel domu, zaparkoval jsem a kdyz jsem chtel zajet do garaze, tak uz se mi nepodarilo nastartovat. Vrazim klic do zapalovani, ale nejde s nim zaboha otocit. vubec to nevydava ten zvuk, jako kdyz zapadne klic. Tak se obavam, ze se mi asi nejak pokazil zamek v zapalovani. Nemate nekdo podobne zkusenosti? Muzete mi nekdo poradit, ci kam se mam obratit? Dik moc za odpoved
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
S tím promazáním souhlasím, ale opatrně s olejema který můžou přilepit kolíčky zámku (stavítka), pak nejde taky otočit klíčem.... asi by byl nejlepší olej na šicí stroje...
Další možnost ..... http://www.opelclubrenbau.cz/e107_plugi ... 15383.post
Další možnost ..... http://www.opelclubrenbau.cz/e107_plugi ... 15383.post
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Re: Nefunkcni zapalovani - rozpadly zamek
Dik moc chlapi, hned to zkusim, jak dojdu z praceArwy píše:Mne sa stalo pred cca 2 týždňami, nešlo mi otočiť kľúčom, presne tak ako popisuješ. Spôsobuje to to, že puzdro zámku je z hliníka a ten sa opotrebováva. Jeho drobné piliny sa vplyvom tepla interiéru zrejme roztiahnu a preto nejde otočiť kľúčom. Neodporúčam Ti do zámku udierať s cieľom vtlačiť ho dnu. Vtlačenie dnu je totižto zaistené západkou (je ju vidieť na vrchu) a k jej odisteniu musíš zámkom pootočiť smerom k 1 polohe. Mne sa to podarilo rozhýbať WD-čkom. Nasaď si naň tú hadičku strč ju do zámku a riadne to vystriekaj (aj z vrchu). Musíš ním vlastne vyplaviť časť tých hliníkových pilín. Potom sa pokúšaj kľúčom pootočiť (inak zámok nevyberieš) a keď to povolí, tak rozober obloženie, odpoj konektor od páčky stieračov aby si videl z vrchu na puzdro v ktorom je zámok vložený. Na ňom je taká malá dierka do ktorej strčíš tenký šrobovák, pootočíš kľúčom v zámku, dôjde k jeho odisteniu a zámok vyberieš. Keď ho budeš mať vonku, tak to poriadne vystriekaj WD-čkom, alebo niečím riedkym a mastným (napr. naftou), aby si z neho vyplavil všetok hliníkový prach a piliny. Po očistení namaž pohybujúce sa časti nejakou vazelínou (ja som použil silikónovú). Potom to opačným postupom zlož. Odporúčam ešte pred rozoberaním odpojiť baterku.lubosh007 píše:Mam nasledujici problem. Dnes jsem dojel domu, zaparkoval jsem a kdyz jsem chtel zajet do garaze, tak uz se mi nepodarilo nastartovat. Vrazim klic do zapalovani, ale nejde s nim zaboha otocit. vubec to nevydava ten zvuk, jako kdyz zapadne klic. Tak se obavam, ze se mi asi nejak pokazil zamek v zapalovani. Nemate nekdo podobne zkusenosti? Muzete mi nekdo poradit, ci kam se mam obratit? Dik moc za odpoved
Ne nadarmo se říká, kdo maže ten jede.. Teď se to rozšířilo na, kdo maže ten točí;))))) Ale vážně, není naškodu občas spínačku prostříknout olejem....lubosh007 píše:Tak panove, mate u me pivo vsichni. Udelal jsem, jak jste poradili, coz znamena ze jsem to prosplichal MDckem a pak jsem shcilu rakroval a ono to povolilo. Takze tisicire diiiiiiiiiiky.
Re: Nefunkcni zapalovani - rozpadly zamek
Arwy píše:Mne sa stalo pred cca 2 týždňami, nešlo mi otočiť kľúčom, presne tak ako popisuješ. Spôsobuje to to, že puzdro zámku je z hliníka a ten sa opotrebováva. Jeho drobné piliny sa vplyvom tepla interiéru zrejme roztiahnu a preto nejde otočiť kľúčom. Neodporúčam Ti do zámku udierať s cieľom vtlačiť ho dnu. Vtlačenie dnu je totižto zaistené západkou (je ju vidieť na vrchu) a k jej odisteniu musíš zámkom pootočiť smerom k 1 polohe. Mne sa to podarilo rozhýbať WD-čkom. Nasaď si naň tú hadičku strč ju do zámku a riadne to vystriekaj (aj z vrchu). Musíš ním vlastne vyplaviť časť tých hliníkových pilín. Potom sa pokúšaj kľúčom pootočiť (inak zámok nevyberieš) a keď to povolí, tak rozober obloženie, odpoj konektor od páčky stieračov aby si videl z vrchu na puzdro v ktorom je zámok vložený. Na ňom je taká malá dierka do ktorej strčíš tenký šrobovák, pootočíš kľúčom v zámku, dôjde k jeho odisteniu a zámok vyberieš. Keď ho budeš mať vonku, tak to poriadne vystriekaj WD-čkom, alebo niečím riedkym a mastným (napr. naftou), aby si z neho vyplavil všetok hliníkový prach a piliny. Po očistení namaž pohybujúce sa časti nejakou vazelínou (ja som použil silikónovú). Potom to opačným postupom zlož. Odporúčam ešte pred rozoberaním odpojiť baterku.lubosh007 píše:Mam nasledujici problem. Dnes jsem dojel domu, zaparkoval jsem a kdyz jsem chtel zajet do garaze, tak uz se mi nepodarilo nastartovat. Vrazim klic do zapalovani, ale nejde s nim zaboha otocit. vubec to nevydava ten zvuk, jako kdyz zapadne klic. Tak se obavam, ze se mi asi nejak pokazil zamek v zapalovani. Nemate nekdo podobne zkusenosti? Muzete mi nekdo poradit, ci kam se mam obratit? Dik moc za odpoved
Ahoj Udělal jsem to přesně podle tohoto navodu Kliček se otači dobře ale Jak se ho snažim vytahnot tak se zadrhava a někdy nejde vytahnou tPorad te mi prosim Zda se da koupit To pouzdro apd.