Rozdíl 1.6 55kW nebo 74kW

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: Motor1,6 16V

Příspěvek od spermin » 15 čer 2007, 20:56

Choze L píše: X16XEL a mám pořád pocit, že je to na 100 koní trochu lenivé, mělo by to mít větší odpich.

Díkes
Lenivý řidič=lenivý motor, i když mi se zdá, že mi taky něco zlenivěl, po koupi Kvičel i při 2 a plný .(X16XEL) :idea: :idea:
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Reklama
 

Uživatelský avatar
Choze L
Příspěvky: 73
Registrován: 15 čer 2007, 19:52
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Choze L » 16 čer 2007, 09:43

Jaké sou mezi těmi motory rozdíly X16XEL a X16SZR apod.
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW - X16XEL - Hatchback
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - B14NEL - CD 600 - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW - A14XER - CD 40 USB - výhřev sedadel a volantu

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 16 čer 2007, 10:23

Choze L píše:Jaké sou mezi těmi motory rozdíly X16XEL a X16SZR apod.
Obrázek
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Uživatelský avatar
veski
Příspěvky: 220
Registrován: 05 kvě 2007, 10:28
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od veski » 16 čer 2007, 10:48

Mám taky 1,6 16V 74kW X16XEL a do 2000 je to na klidnou a ekonomickou projížďku. Ale pokud jedu sám a držím to nad 2500 tak jede nádherně.
Zajímavej paradox: s naloženým autem a rodinou mám nižší spotřebu než když jezdím sám :lol:
9/99, 1.6 16V (X16XEL), Caravan, Edice 100

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oťas » 16 čer 2007, 11:01

veski píše: Zajímavej paradox: s naloženým autem a rodinou mám nižší spotřebu než když jezdím sám :lol:
Manželka, jako omezovač.... :lol:
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

Uživatelský avatar
james11
Příspěvky: 1513
Registrován: 18 lis 2006, 15:35
Bydliště: ...kraj slivovice a klobásek...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od james11 » 16 čer 2007, 11:38

Vojta píše:zase debilní název tématu :!: :!: :twisted: :twisted:
jj už mám pocit že se někteří lidi neumí ani srozumitelně zeptat :evil:
<b>Astra 1,6 16V </b> http://sux.cz/252

Uživatelský avatar
vavatko
Příspěvky: 295
Registrován: 18 čer 2007, 17:54
Bydliště: OSTRAVA JIH

Příspěvek od vavatko » 18 čer 2007, 19:27

Kluci mam také astru 1.6 8v 55kw a sem na prosto spokojen mam ji dva roky a kromě toho že sem vyměnil olej a vyčistil egr tak nic sem na motoru nedělal - spolehlivej motor ale na závody to není :)

NOVON
Příspěvky: 87
Registrován: 12 bře 2008, 17:49
Bydliště: KOPR

Příspěvek od NOVON » 24 kvě 2008, 20:18

M&R píše:
Doktor píše:Já jsem koupil taky 8V a člověk,který mi ji dává dohromady říkal, že jsou to dobré motory a hlavně, že se u nich nepotkají ventily, jako je ta možnost u 16V. ALE NEVÍM, ŘÍKÁM CO JSEM SLYŠEL. :wink:
Když Ti praskne rozvoďák, potká se i osmi ventil :cry:
OPLÁCKÝ MOTOR 1.6 8v se nepotká ani když se rozerve rozvoďák...Na 100 procent..

Uživatelský avatar
Mirek T
Příspěvky: 10
Registrován: 19 kvě 2008, 20:35
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Mirek T » 24 kvě 2008, 20:59

No já měl F-ko 1.6 55kW (8 ventil) 5-tidveř a teď 1.6 55kW G-čko Karavana. Je fakt, že má stará Astra byla lehká a podstatně živější. G-čko mám od ledna, je sice línější, ale kromě běžných kontrol a údržby po koupi, žádná investice. Nevěřím tomu, že se ventily v 8V nepotkají, ale je fakt, že neznám nikoho s 8V komu se potkaly. Zato švagrovi v Meganu 16V jo a oprava cca 15000,- Kč u neautorizovaného servisu.
Astra G Caravan, X16SZR, 1999, klima, 4x kotouč, šíbr, alu-disky Vauxhall

Uživatelský avatar
m1lan
Příspěvky: 1773
Registrován: 31 led 2008, 08:26
Bydliště: Topoľčany SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od m1lan » 24 kvě 2008, 21:05

noo. mam 1.6 16 v a nemozem si to vynachvalit, myslel som ze bude vysoka spotreba a tak.. ale ten pozitok z jazdy prekona aj obavu o spotrebu 8) proste parada :wink:

Uživatelský avatar
Defender
Příspěvky: 5792
Registrován: 31 srp 2006, 19:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Defender » 24 kvě 2008, 22:42

Ceny dílů (rozvody, atd. spotřební matroš) budou zřejmě úplně stejný, cena ojetého vozu, jak už tady kluci píšou, se taky zřejmě mezi oběma motorizacema neprojevý, ale rozdíl bude, když budeš naloženej, nebo stačí když pojedou 4 lidi (jak je zde už psáno) a hlavně u předjíždění a krizových situacích, kde z nich budeš muset rychle vyjet. Prostě pokud můžeš mít 16V, tak se nerozmýšlej a ber raději 16V než 8mi ventil :wink:
Mobil : 602318645

YANEK
Příspěvky: 3073
Registrován: 21 led 2006, 20:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od YANEK » 24 kvě 2008, 22:53

NOVON píše:
M&R píše:
Doktor píše:Já jsem koupil taky 8V a člověk,který mi ji dává dohromady říkal, že jsou to dobré motory a hlavně, že se u nich nepotkají ventily, jako je ta možnost u 16V. ALE NEVÍM, ŘÍKÁM CO JSEM SLYŠEL. :wink:
Když Ti praskne rozvoďák, potká se i osmi ventil :cry:
OPLÁCKÝ MOTOR 1.6 8v se nepotká ani když se rozerve rozvoďák...Na 100 procent..
:lol: nevim jak ty nový ale z vlastní zkušenosti z kadettem kde mi pras při 130 na dáknicy tak se opravdu nepotkal :lol:
Magma Red
Obrázek
http://www.cartechgroup.cz Vše pro vaší káru
BAD TOYS FOR FAT BOYS

Uživatelský avatar
tixxo
Příspěvky: 51
Registrován: 02 bře 2008, 13:17
Bydliště: Topoľčany, SR

Příspěvek od tixxo » 25 kvě 2008, 10:39

mam 8 ventil, 90% mojich jazd chodim sam a je to v pohode, spotreba sa tiez da, tak tych 7, viac teraz nemavam, vraj je to velmi spolahlivy motor. problemy zatial ziadne, najazdil som asi 4tisic km za 3 mesiace tak som spokojny (zatial) ale keby sa rozhodujem teraz tak by som asi volil silnejsi motor... mozno kompromis medzi 8v 55kw a 16v 74kw = 8v 62kw

Uživatelský avatar
tixxo
Příspěvky: 51
Registrován: 02 bře 2008, 13:17
Bydliště: Topoľčany, SR

Příspěvek od tixxo » 25 kvě 2008, 10:42

zabudol som pripisat - vyrabali sa tusim od 10/2000 oznacenie motoru tusim Z16SE vykon 62kw (x16szr 55kw) a krutak 138/2600 (x16szr 128/2800)

ali186
Příspěvky: 9
Registrován: 23 kvě 2008, 20:21

Příspěvek od ali186 » 06 čer 2008, 19:31

Zdravim
Mam jeden dotaz sice to tu bolo trochu opisane ale predsa.
Mam astru G 1.6 16V X16XEL mohol by mi tu niekto prezradit kolko to mam koni

Odpovědět