Dobeh ventilatorov na chladici
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Dobeh ventilatorov na chladici
Myslim, ze nie je normalne ak sa po zastaveni a naslednom vypnuti motora ihned prestanu tocit ventilatory na chladici.
Vacsinou radsej pockam pokial sa motor schladi na cca 88C a az vtedy ho vypnem ale neviem preco je tam potom napisane:
"CAUTION: Fan blade can start any time!"
Mam doj**anu riadiacu jednotku chladenia alebo tam mohol nieco zle zapojit predchadzajuci majitel po mensej kolizii???
Dik
Vacsinou radsej pockam pokial sa motor schladi na cca 88C a az vtedy ho vypnem ale neviem preco je tam potom napisane:
"CAUTION: Fan blade can start any time!"
Mam doj**anu riadiacu jednotku chladenia alebo tam mohol nieco zle zapojit predchadzajuci majitel po mensej kolizii???
Dik
Astra H Caravan 1.7 CDTi (17DTH), 8xABG, ABS, ESP (HBA, HSA, TSA, DDS, PEPS), PDC, Day Light v5, Fog Lights, BC, CD70NAVI + CID
Ex Astra G Comfort 1999-2008 R.I.P, 1.7 TD (X17DTL), 2XABG, ABS, Fog Lights
My Crashtest Astra G hatchback vs VW Passat B3 Combi
- Reklama
No záleží na termostatu, jak je nastaven a kdy otevírá okruh rozdíl cca 5 stupňů, tj. od 88 - 93 st..
U mě zastavím vypnu motor teplota je na 90 st. a ventilátor se sám sepne a až schladí vodu v chladiči tak se vypne po cca 50 sec.
Zapíná a vypíná nezavisle na běžícím motoru.
Zkus prostříkat konektory a uvidíš - a pak termostat (než jsem ho vyměnil také si to dělalo co chtělo)
U mě zastavím vypnu motor teplota je na 90 st. a ventilátor se sám sepne a až schladí vodu v chladiči tak se vypne po cca 50 sec.
Zapíná a vypíná nezavisle na běžícím motoru.
Zkus prostříkat konektory a uvidíš - a pak termostat (než jsem ho vyměnil také si to dělalo co chtělo)
-
- Příspěvky: 365
- Registrován: 06 lis 2006, 09:20
- Bydliště: Havířov
mne to tedy funguje stejne jako jandovi, nevim jestli to neni chyba, protoze kdyz takto doparkuju (bezici ventilator vzdy drzi teplotu cca kolem stredove carky na teplomeru), a vypnu motor, okamzite se zastavi i ventilator a kdyz se za 10minut vratim treba z obchodu a znova nastartuju, je rucicka teplomeru nebezpecne napravo...pak hned spadne jak se sepne ventilator. taky takovy start je pro baterii urcite narocnejsi, nez kdyby po dojezdu vetrak jeste janevim treba minutu bezel...tak nevim-jak to ma byt spravne?
astra g 1.8 16v 85kW kombi comfort r.v. 1999 najeto lehce přes 130tkm, motor x18xe1 ---> ford focus II kombi 1.6 16v 74kW r.v. 2005, najeto 40tkm
U mne je to to samé....Marcel píše:No mne ak je chladiaca kvapalina horuca bezi ventilator aj po vypnuti motora
az pokial sa neschladi z pravidla 3-4minutky.A teplota ? po nastartovani opätovne klesa
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Chlazeni
No u mne to normálně vypne s vypnutim motora. Dle mého je to správné, protože se netočí vodní pumpa a ten ventilátor nechladí motor ale chladič takže motor musí počítat při vynutí, že se teplota zvýší tak či tak. Měl jsem kdysi renaulta a tam se to i po půl hodiě samo zaplo a po čtyřech minutách vyplo a nikomu to tak nedělalo. Neřešil bych to protože to není na závadu a té bterce když to jede chvíli při vypnutí se taky nic nestane. (zas takový odběr to nemá a 2-4min. nevadí).
Astra G, 1.6, 16V, 74kw, motor X16XEL, 2000. hatchback 5.dv, Černá metalíza, spotřeba 5l/100, klima: ÚPRAVY-LPG IV.genrace - přímé sekvenční vstřikování, carbonové vyhřívání sedadel, GPS, nový palubní PC od Davida, xenon s regulací výkonu, black desing,alu atd.
Tak je to dělané, ale celkem zbytečné, po zastavení motoru teplota v celém okruhu klesá, pouze v oblastimedva1 píše:
Ty jo umí to i škoda 120
válců a hlavy stoupá, přebírá teplo vzniklé spalováním, ale čerpadlo je mimo provoz, a v chladiči voda
ihned chladne, takže ventilátor nemusí běžet.
tlak je v rovnováze, a teplota nevystoupí nad 110 stupňů.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic