Yuri - astra 1,6
Yuri - astra 1,6
tak prave dnes mi dokoncili moje auto :
Astra G 1,4 16V ( povodny motor X14XE ) - 3dverova
upravy :
Motor - Motor X16XE pre Corsu a Tigru - seriovo 106 PS
upravena hlava a spalovacie priestory
ostre vacky od Risse Motorsport 266°
tvrde pruziny
vyvazena kluka
odlahceny zotrvacnik o 2,85 kg
Spojka a mekano od Sachs Sports
kovane piesty Woessner
Kovane H ojnice z australie
olejovy chladic Mocal
Sanie DBILAS Dymanic
vzduchovy filter SIMOTA carbon
Zvody Lexmaul 4-2-1
vyfuk na mieru o priemer 60mm - 2 funkcne tlmice +koncovy tlmic Remus HardLine
Volne programovatelna riadiaca jednotka motora MOTEC M4 Pro
prevodovka:
seriova prevodovka upravena v MTK Bratislava
Samosvorny fiferencial QUAIFE
skratene radenie od Gemma Motorsport
Podvozok :
Tlmice a pruziny : plnonastavitelny od KW viarianta 3
brzdy : Zimmermann + Ferodo DS performance - samozrejme kotuce aj vzadu
Kolesa: OZ Crono HT 7x16 pneu Pirelli P ZeroNero 205/45ZR 16
dalsia sada Suche slicky matador zmes D11, disky Speedline biele 8x16
Predny naraznik z turboverzie astra G OPC, lakovane vsetky plasty, kozene sedadla z OPC I. generacie.
Audio : DVD s 7" displayom Kenwood + zosilovace Ground Zero a Carpower, repro 4 x 16cm komponentne Ground zero, sub Bose.
to je asi tak vsetko. nejake foto dodam v prispevku nizsie
)) na buduci tyzden aj graf z valcovej brzdy, lebo este sam neviem kolko to ma konikov
Astra G 1,4 16V ( povodny motor X14XE ) - 3dverova
upravy :
Motor - Motor X16XE pre Corsu a Tigru - seriovo 106 PS
upravena hlava a spalovacie priestory
ostre vacky od Risse Motorsport 266°
tvrde pruziny
vyvazena kluka
odlahceny zotrvacnik o 2,85 kg
Spojka a mekano od Sachs Sports
kovane piesty Woessner
Kovane H ojnice z australie
olejovy chladic Mocal
Sanie DBILAS Dymanic
vzduchovy filter SIMOTA carbon
Zvody Lexmaul 4-2-1
vyfuk na mieru o priemer 60mm - 2 funkcne tlmice +koncovy tlmic Remus HardLine
Volne programovatelna riadiaca jednotka motora MOTEC M4 Pro
prevodovka:
seriova prevodovka upravena v MTK Bratislava
Samosvorny fiferencial QUAIFE
skratene radenie od Gemma Motorsport
Podvozok :
Tlmice a pruziny : plnonastavitelny od KW viarianta 3
brzdy : Zimmermann + Ferodo DS performance - samozrejme kotuce aj vzadu
Kolesa: OZ Crono HT 7x16 pneu Pirelli P ZeroNero 205/45ZR 16
dalsia sada Suche slicky matador zmes D11, disky Speedline biele 8x16
Predny naraznik z turboverzie astra G OPC, lakovane vsetky plasty, kozene sedadla z OPC I. generacie.
Audio : DVD s 7" displayom Kenwood + zosilovace Ground Zero a Carpower, repro 4 x 16cm komponentne Ground zero, sub Bose.
to je asi tak vsetko. nejake foto dodam v prispevku nizsie
)) na buduci tyzden aj graf z valcovej brzdy, lebo este sam neviem kolko to ma konikov
astra G 1,6 16 V
- Reklama
No podle popisu úprav to vypadá suprově...jsem zvědav na výpis z té válcové brzdy.
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 2810
- Registrován: 21 srp 2006, 15:24
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Tak to je opravdu nářez, přestavba musela stat, ja pul Astry, co. Moc by mě zajímalo pár věcí.
1, výkon a spotřeba
2, kompletní cena úprav
3, jaká je životnost takového motoru
PS, pak napiš max. rychlost
1, výkon a spotřeba
2, kompletní cena úprav
3, jaká je životnost takového motoru
PS, pak napiš max. rychlost
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J
Moje astra https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=1704&start=0
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J
Moje astra https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=1704&start=0
katalizator nemam )) taka od spodu jak blazon ten ten motor... v normalnej premavke uplne super, len to trochu viac huci
je to trochu ine ked iba das nejake komponenty a a nejaky upravca sa snazi prisposobit soft v riadiacej jednotke tym upravam ako ked cely soft je podriaceny len tomuto jedninemu motoru a neplati nic z toho pre iny motor.. anpriklad AGR ventil bol uplne odstraneny... sanie je z Corsi GSI a neda sa porovnat s tou debilinou zvanou ECOTEC co v astre bola pred tym...
tymto motorom sme sa vratili do cias ked tento motor vznikal pre OPEL v dielnach Lotus a mal tieto parametre po par uprvach a mozno sme isli o trochu aj dalej... ale nechcem predbiehat, pokial nie je graf....
je to trochu ine ked iba das nejake komponenty a a nejaky upravca sa snazi prisposobit soft v riadiacej jednotke tym upravam ako ked cely soft je podriaceny len tomuto jedninemu motoru a neplati nic z toho pre iny motor.. anpriklad AGR ventil bol uplne odstraneny... sanie je z Corsi GSI a neda sa porovnat s tou debilinou zvanou ECOTEC co v astre bola pred tym...
tymto motorom sme sa vratili do cias ked tento motor vznikal pre OPEL v dielnach Lotus a mal tieto parametre po par uprvach a mozno sme isli o trochu aj dalej... ale nechcem predbiehat, pokial nie je graf....
astra G 1,6 16 V