Palivovy filter astra 1,7DTL

Odpovědět
Casper_ka
Příspěvky: 7
Registrován: 03 čer 2007, 13:26

Palivovy filter astra 1,7DTL

Příspěvek od Casper_ka » 03 čer 2007, 14:01

Prosim Vas ako sa da vybrat palivovy filter (nadoba) - mne to akosi nechce von a nerat by som nieco "urval" :-)


Dakujem

Reklama
 

rado.c
Příspěvky: 10
Registrován: 07 čer 2007, 12:04
Bydliště: Kosice - Slovakia

Příspěvek od rado.c » 07 čer 2007, 13:30

neviem ako to mas ty, ale pri palivovom filtri na 2.0 dti (mas to asi podobne) sa nadobka nevybera, meni sa iba vlozka filtra. odpoji sa privod a vyvod paliva ku filtru (2 hadice na rychlospojky pod oknom) a navrchu sa povoli skrutka - ta sa vytiahne, das dole zhora vrchnak, vyberies vlozku - miesta tam je akurat na vybratie a nic viac. das novu vlozku, gumicky (mala na srube, velka pod vrchnak) a utiahnes. napojis hadice a skusis natocit... trosku bude zavzdusnene, ale tak na 3-tie natocenie uz by malo ist normalne, trosku nechas prebehnut nech nataha naftu aj do filtra....
---------------------------------
Opel Zafira 2.0 DTi 16V, 11/2002

Casper_ka
Příspěvky: 7
Registrován: 03 čer 2007, 13:26

Příspěvek od Casper_ka » 08 čer 2007, 10:23

V knihe "Jak na to" pisu, ze by to malo ist von. Chcel som ho vycistit lebo bol trochu spinavy tak som to nakoniec cistil spajdlou a vatou. A v knihe este pisu ze by mala byt dole vypustasia skrutka ale k nej som sa nedostal = malo miesta.

Bombaldohaj
Příspěvky: 10
Registrován: 10 zář 2007, 18:39
Bydliště: Opava

Příspěvek od Bombaldohaj » 10 zář 2007, 18:42

Zdravím, u filtru byly dvě těsnění, jedno velké(na to sem přišel) , ale nevím kde je to malé. Píšete někde u šroubu. Tak dík za odpo. Jo a nechytlo to ani na počtvrté. Tak jsem se zase do něčeho asi pustil. Sakra

Bombaldohaj
Příspěvky: 10
Registrován: 10 zář 2007, 18:39
Bydliště: Opava

Příspěvek od Bombaldohaj » 10 zář 2007, 22:53

Tak popis, od laika hraboše v motoru, možná budu některé věci opakovat.
Motor 2,0dti astra caravan 99. Palivový filtr je u motoru v zadní části u okna, takový černý plastový váleček, vedou do něj tři hadičky. Pomocí thorx klíče se odšroubuje horní šroub, nadzvedne se deklík a posune se dopředu. Hadičky mi to dovolily, takže jsem nic neodpojoval. Pak se vytáhne starý filtr nahoru, těsnění kolem filtru a dá se nový i těsnění. Malé těsnění je navlečeno na horním šroubu.Doleje se nafta, ať je nádobka plná(chvíli jsem počkal až se nacucá filtr), vloží se kryt a zašroubuje šroubek. Toť vše a kdyby to tu tak bylo popsáno, tak na mě nevyběhne manželka, že jsem jí pokazil auto, bo jsem to musel startovat asi 25x, bo jsem tam nedolel tu naftu.

Odpovědět




TOPlist