Střední díl výfuku

Brzdy, tlumiče, výfuk, prostě o všem co je pod autem.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Vavroch
Příspěvky: 66
Registrován: 02 črc 2006, 21:11

Střední díl výfuku

Příspěvek od Vavroch » 05 čer 2007, 09:50

Zdravim lidičky, chtěl bych se zeptat zda lze použít střední díl výfuku z motorizace 1,4 16V na motorizaci 1,6 16V. Na vrakarne mi prodali uplne novej díl a že prej ok. Co se tyce uchyceni se mi zda totožný. Jenže ať kouknu kam kouknu, tak je rozdil v tlumiči. Na 1,4 16V je takovej kulatej a na 1,6 16V je takovej ovalnej .... poraďte. Na jámu se dostanu až o víkendu a nechci pak zjistit, že mam díl k ničemu.
Opel Astra G, 1,6 16V, 74kw/101k, r.v. 1998 Comfort - ALU Dezent V, ostatní: stěrače AeroTwin;

Reklama
 

Uživatelský avatar
Stand
Příspěvky: 226
Registrován: 16 lis 2006, 07:22
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stand » 05 čer 2007, 11:31

Podle mně tam může byt rozdíl pouze v objemu toho tlumiče(větší obsah=větší tlumič) , tudíž musí ten větší být oválný, protože kdyby byl kulatý měl by při svém obějmu moc velký průměr a trčel by ze spod auta..
Ale může to být i rozdíl výrobce což znamená že jeden je kulatý a druhý oválný při stejném objemu..
Jestli tě připadaj objemově stejný, vůbec se ničeho neboj.Ale jestli je ten pro 1,4 menší raděj bych bejt tebou pátral dál...

A co koukam do ceníku neoriginálních dílů, tak 1,6 a 1,4 maj u středních dílů výfuku rozdílná katalogová čísla!!
Již bývalá Astřila....

kai81
Příspěvky: 103
Registrován: 19 kvě 2006, 10:43
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od kai81 » 06 čer 2007, 16:30

Stejně pokud nekoupíš origo.tlumič tak repliky jsou už vzhledově jiný.Např u 1.4 16V Bosal,Walker,MTS - všichni v katalogu uvádějí stř.tlumič vzhledově podobnej originálu,tzn."trojúhelníkovej tvar",ale když pak koukneš na kohokoliv tak už to neřeší a tlumič je kulatej.
Myslím,že bude jinej,pro pomoc koukni tady:

1.6 16V
Obrázek

1.4 16V
Obrázek
Astra G 5dv, 1.4 16V Z14XE, r.v.2001

A.P.
Příspěvky: 249
Registrován: 20 kvě 2006, 07:08
Bydliště: Havířov

Příspěvek od A.P. » 08 čer 2007, 05:35

Já bych rozhodně nedával prostřední díl z 1,4 na 1,6. Loni jsem kupoval na 1,6 prostřední díl a bylo mi řečeno že i mezi 16V a 8V jsou rozdíly. 8V má prej povrch tlumiče z plechu a 16V je nějaká skořepina či co. Mimochodem kupoval jsem neoriginál a padl tam jak ulitý. Už je to rok a OK.
OPEL ASTRA 1,6 16v 3dv.

Uživatelský avatar
štír
Příspěvky: 18
Registrován: 29 bře 2007, 15:18
Bydliště: Skoro Olomouc

Příspěvek od štír » 08 čer 2007, 14:17

rozdíl je i mezi motory X16XEL a Z16XE. Podívej se na www.bosal.com. Když daš jiný můše se stát, že neprojdeš emisní kontrolou.
Neaktivní....
Citroen C5 1.6HDi Break
Škoda Fabia II 1,2 12V, 2009, Ambiente+

Uživatelský avatar
Vavroch
Příspěvky: 66
Registrován: 02 črc 2006, 21:11

Vyřešeno

Příspěvek od Vavroch » 23 čer 2007, 11:40

Nakonec jsem sehnal origo z 1,6 16V taky jsem koukal do ruznejch katalogu a servisnich podkladu ... myslim, ze jedinej rozdil je opravdu v objemu toho tlumice a vliv to muze mit asi pri vyssich rychlostech/otackach, kdy bude potreba odvadet a zaroven tlumit vetsi mnozstvi spalin.
Opel Astra G, 1,6 16V, 74kw/101k, r.v. 1998 Comfort - ALU Dezent V, ostatní: stěrače AeroTwin;

Odpovědět