1.4 16V sklubani
1.4 16V sklubani
Ahoj,
mam astru z roku 2000, najazdenych skoro 200tis. km, taha celkom v pohode aj vsetko ostatne v pohode, len sklube, pri uplnom vypusteni plynu na 1-3 prevodom stupni je to asi najviac citit, tak 1-2 sklubne a potom ide bez sklubania... Co to moze byt?
mam astru z roku 2000, najazdenych skoro 200tis. km, taha celkom v pohode aj vsetko ostatne v pohode, len sklube, pri uplnom vypusteni plynu na 1-3 prevodom stupni je to asi najviac citit, tak 1-2 sklubne a potom ide bez sklubania... Co to moze byt?
- Reklama
Re: 1.4 16V sklubani
Dělá to lišta zapalování.Taky jsem to měnil na dvou dovozech.Starší stojí tak 2000,ale moc není a nová pirát tak 5000.Orig.cenu neznám.Cabuko píše:Ahoj,
mam astru z roku 2000, najazdenych skoro 200tis. km, taha celkom v pohode aj vsetko ostatne v pohode, len sklube, pri uplnom vypusteni plynu na 1-3 prevodom stupni je to asi najviac citit, tak 1-2 sklubne a potom ide bez sklubania... Co to moze byt?
Tak pak napiš,jak jsi dopadl.Mám stejnej motor,jde v pohodě,akorát když jedu třeba na trojku a chci jen tak lehce udržovat rychlost,tak trochu poškubává,musím buď přidat,nebo zase pustit plyn..dost mě to rozčiluje..Do servisu se taky chystám,ale až příští týden,tak třeba Tobě něco poradí..
Astra G 5dv, 1.4 16V Z14XE, r.v.2001
tak těch příčin proč to škube může být více, odešel mě katalyzátor, mám už nový a při cca 2500 - 2700 RPM to při ustálené rychlosti škubalo, tak jsem vyměnil svíčky, no a škube to furt, jeden můj známý mechanik, říkal, že to může být taky tím, že je v háji potenciometr na klapce, on měl taky tento problém a vyřešil to výměnou potenciometru na klapce, tak nevím, zatím jsem do klapky nevrtal a ani nevím, jak se dá rozebrat