NEmultifunkční volant
NEmultifunkční volant
Ahoj včera mi z ničeho nic přestalo fungovat ovladání radia na volantu nevíte čim by to mohlo být nedá se to někde třeba nějak vypnout že bych to omylem něčím vypnul nebo muže být někde nějaký konektro rozpojený?
- Reklama
Re: NEmultifunkční volant
na orig. radiu se to vypnout nedá tedy alespoň já o tom nevím......konektory jsou dva jeden přímo ze zádu radia ( ten když by byl vypadlý tak by ti to nešlo vůbec ani zapnout, protože na samém konektoru je napájení radia) a pak druhý ten je ve volantu (když by byl ten vypadlý tak by ti to zároveň netroubilo a nesvítily ti ty tlačítka na volantu) takže je někde slušně zakopanej pes přibliž co funguje a co neMartin22 píše:Ahoj včera mi z ničeho nic přestalo fungovat ovladání radia na volantu nevíte čim by to mohlo být nedá se to někde třeba nějak vypnout že bych to omylem něčím vypnul nebo muže být někde nějaký konektro rozpojený?
ASTRA-G CARAVAN 1,4-16V-66kW EDITION 2000
Tak nešlo vubec nic troubit taky nešlo a ty tlačítka jestli svítí to ani nevím ještě jsem s tím v noci pořádně nejel tak ani nevím jestli vubec svítí, ale dnes to zase z ničeho nic začalo jít tlačítka fungují auto troubí takže někde je nějakej špatnej kontakt... nebo je tam i nejaka kostra někde? že by tou to bylo třeba?
vypni baterku, vyhoď bag a zkontroluj zapojení ve volantu
pokud nejde troubit a je to jasné - špatný kontakt mezi kroužkem pod volantem a samotným volantem...
pokud nejde troubit a je to jasné - špatný kontakt mezi kroužkem pod volantem a samotným volantem...
Astra G sportive r.v. 99, 3dv, X18XE1 (jezdí i pod 6l/100km!), polarmeerblau, pár vychytávek, žádný tuzing... - a najdete jí tady: https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 821#120821
tak jestli nemáš odkouřenou nějakou pojistkuMartin22 píše:Tak jsem to kontroloval ve volantu je všechno zapojene jak má skousel jsem tim hýbat vším a nic nechytlo se tak jsem sundal jeste ten plast za volantem co je tam jsem taky skousel hybat vsim mozným pri zapnute houkačce a nic nechyta se nic ani ovladani radia ani houkačka...
PS: všechny ostatní fce na palubce fungují normálně???
ASTRA-G CARAVAN 1,4-16V-66kW EDITION 2000
malý pojistky jsou pod pouzdrem na brýle u tvého levého kolene ... stačí povolit ty velké šrouby a jsi tam
ale imho na tohle pojistka žádná nebude, takže bych hledal problém mezi konektorem na volantu a kolečkem pod volantem.
neslyšel jsi během velkého otáčení volantem jakési rupnutí? je možné že to kolečko tam bylo založeno špatně a prostě jsi přetrhl kontakty...
ale imho na tohle pojistka žádná nebude, takže bych hledal problém mezi konektorem na volantu a kolečkem pod volantem.
neslyšel jsi během velkého otáčení volantem jakési rupnutí? je možné že to kolečko tam bylo založeno špatně a prostě jsi přetrhl kontakty...
Astra G sportive r.v. 99, 3dv, X18XE1 (jezdí i pod 6l/100km!), polarmeerblau, pár vychytávek, žádný tuzing... - a najdete jí tady: https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 821#120821
když sundáš oplastování volantové tyče, tak ho tam najdeš...
http://img.astra4ever.cz/krouzek.jpg
je do něj zapojeno vedení z volantu - to bych taky prověřil, konektory ve volantu, etc.
btw těžko to půjde zkoušet s vypojenou baterkou (ale zas tu vypojit musíš aby ti následně nevyběhla chyba airbagů -> jejich trvalé vypnutí do návštěvy diagnostiky)
http://img.astra4ever.cz/krouzek.jpg
je do něj zapojeno vedení z volantu - to bych taky prověřil, konektory ve volantu, etc.
btw těžko to půjde zkoušet s vypojenou baterkou (ale zas tu vypojit musíš aby ti následně nevyběhla chyba airbagů -> jejich trvalé vypnutí do návštěvy diagnostiky)
Astra G sportive r.v. 99, 3dv, X18XE1 (jezdí i pod 6l/100km!), polarmeerblau, pár vychytávek, žádný tuzing... - a najdete jí tady: https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 821#120821
jj, funguje to jednoduše: vypojíš baterku (chváli možná počkáš, tak minutu), vyndáš bag, zjistíš co potřebuješ, zandáš bag, zapojíš baterku
někdo tvrdí že stačí baterku neodpojovat a jen vypnout zapalování ... ale já bych řekl, že odpojení baterky není zas tak složité a jistota ušetřených pár stovek za diagnostiku mi stojí za to...
někdo tvrdí že stačí baterku neodpojovat a jen vypnout zapalování ... ale já bych řekl, že odpojení baterky není zas tak složité a jistota ušetřených pár stovek za diagnostiku mi stojí za to...
Astra G sportive r.v. 99, 3dv, X18XE1 (jezdí i pod 6l/100km!), polarmeerblau, pár vychytávek, žádný tuzing... - a najdete jí tady: https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 821#120821
Cau tak jsem měl rozdělanej ten volant.... za tim kroužkem je namotanej takovej pásek a v něm jsou takové měděné nejspíš vodivé žili nebo nevim jak bych to řekl.... měl jsem to rozmotané a těsně u toho kontaktu mi to připadalo zlomené bylo vydět že ty měděné žilky byly přerušené tak si myslým že to bude tím.... nevíte teda kolik to stojí celej ten kroužek i s tím paskem?? ten pasek je dlouhej tak metr aspon... doufám že víte co myslím ale tady jsou chytří kluci
Re: NEmultifunkční volant
Zdravíčko, mám podobný problém, tak prosím o radu. Nefunguje mi ovládíání autorádia na volantu, sice je podsvětlený, ale nereaguje, klakson je funkční. Předem děkuji za tipy