Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
tak to mas blby, ja v klidu za 9 v zime teda taky kolem 10, ale v lete i 8.2 coz je krasavec a to jezdim 6km do prace a zpet + naky popojizdeni s dcerou k doktorovi atd...
Ja mam taky automat, paradni vec , cloveku to dojde teprve kdyz sedne do obyc. auta a zkusi nastartovat se zmacknutym brzdovym pedalem 1,8 16V 85kW automat r.v.2000 CDX
littlecake píše:Ja mam taky automat, paradni vec , cloveku to dojde teprve kdyz sedne do obyc. auta a zkusi nastartovat se zmacknutym brzdovym pedalem 1,8 16V 85kW automat r.v.2000 CDX
Vitej, dalsi clovek s "jednonohym muzem " jak rika muj dvorni mekanik
Leo píše:Menší dotaz, v kolika otáčkách začne řadit? popřípadně zda jsou tam nake režimy řazení?
S těma otáčkama musíš počkat. Ještě to nemám na značkách, takže tohle ti nepovím. Režimy řazení: Ekonom, S (sport) - přeřazuje nahoru ve vyšších otáčkách než ekonomický provoz, a zimní režim pro rozjezd, který má zabránit prokluzu kol. V podstatě se snaží rozjet na dvojku.
Teda ten automat, to táááková pohoda, absolutně jsem se do něj zamiloval. Pro jízdy po Praze - maximální luxus.
Milosh tu někde psal, že na dálnici mu chybí pětka. Tak tenhle pocit jsem vůbec neměl. Já ale moc nespěchám, jezdím tak 110-120 a motor si jenom vrní.
Jediný co mi trošku vadí je, že při rozjezdu startuje raketově. Plyn reaguje okamžitě, já osobně bych přivítal menší citlivost pedálu v horní poloze (nebo je to možná ostrou spojkou). Už jsem párkrát skočil po tom člověku přede mnou, když jsem se rozjížděl na semaforu. Ale to chce asi cvik.
TAk 1.8 asi trosku bude v tech 120km rozdil v otackach nez moje 1.6.
Ale presne jak pises, jakmile se jednou svezes s "jednonohym banditou" uz neni navratu
Včera jsem měl možnost se svézt OPEL ANTAROU s automatem, kde je i možnost sekvenčního řazení. Jedním slovem PARÁDA! Řadí rychle, bez prodlev, podřazuje aby motor nabral otáčky a auto hbitě zrychlilo. No, dal bych si říct!!!