Kompresor klimatizace
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
hlučná klima
No taky se mi zdá že to nebude jenom ložisko. Ten hukot se spíš podobá hukotu pneumatického kladiva či zibíječky. Samo, že ne tak moc hlučně ale při volnoběhu to je slyšet. Po několikátém vypnutí a zapnutí se podaří to odstranit ale po 20 km to třeba zase začne. No tak nevím. Napadlo mě že ak to bude hučet, stavím se do nejbližšího servisu kde plní klímu a zeptám se co by to mohlo být. Jak ji měnili posledně tak myslím že mu to měřilo i ten tlak při různých otáčkách a zrovna to nehučelo a vše bylo v pořádku. Jsem z toho jelen ale nechci dopadnout jak fredy
Astra G, 1.6, 16V, 74kw, motor X16XEL, 2000. hatchback 5.dv, Černá metalíza, spotřeba 5l/100, klima: ÚPRAVY-LPG IV.genrace - přímé sekvenční vstřikování, carbonové vyhřívání sedadel, GPS, nový palubní PC od Davida, xenon s regulací výkonu, black desing,alu atd.
- Reklama
Re: hlučná klima
Nic ve zlém, kup novej kompresor a máš se vším vyhráno. Za deset až dvanáct komp, a za dvojku ti to v Oplu vymění. Já už bych do svýho auta nenechal vrtat žádnýho umělce! Jedině značkový servis. Ve výsledku je to o moc levnější. Navíc mám zkušenost, že málokdo ví jak ten komresor má správně pracovat a hlavně jak správně použít olej který v tom komresoru je a je velmi citlivý na vzdušnou vlhkost. Váže totiž na sebe vodu a za půl hodiny na vzduchu je nepoužitelný. Takže pánové jedině "značka" tam ví co stím.IGI píše:No taky se mi zdá že to nebude jenom ložisko. Ten hukot se spíš podobá hukotu pneumatického kladiva či zibíječky. Samo, že ne tak moc hlučně ale při volnoběhu to je slyšet. Po několikátém vypnutí a zapnutí se podaří to odstranit ale po 20 km to třeba zase začne. No tak nevím. Napadlo mě že ak to bude hučet, stavím se do nejbližšího servisu kde plní klímu a zeptám se co by to mohlo být. Jak ji měnili posledně tak myslím že mu to měřilo i ten tlak při různých otáčkách a zrovna to nehučelo a vše bylo v pořádku. Jsem z toho jelen ale nechci dopadnout jak fredy
Re: ...
Těch kompresorů je víc druhů, ložiska jsou většinou kuličková dvouřadá. Zjistit správný rozměr ložiska znamená mít rozdělaný kompresor. Nebo mít technickou dokumentaci k danému kompresoru. Takže pro laika téměř nezjistitelné. ČestSlag píše:Zjistěte někdo označení, typ, popř. rozměry toho ložiska
Hlučná klíma
Jo super obrázky. Jsou vedra a klima jede naplno a kompresor dostal strach že se na něho chystám tak přestal hučet. Jinak beru si radu freda a pokud bude problem navštívím Opel ADOP Ostrava a uvidíme. Jinak díky všem za informace, je to super na těch Opláckých stránkách.
Astra G, 1.6, 16V, 74kw, motor X16XEL, 2000. hatchback 5.dv, Černá metalíza, spotřeba 5l/100, klima: ÚPRAVY-LPG IV.genrace - přímé sekvenční vstřikování, carbonové vyhřívání sedadel, GPS, nový palubní PC od Davida, xenon s regulací výkonu, black desing,alu atd.
- james11
- Příspěvky: 1513
- Registrován: 18 lis 2006, 15:35
- Bydliště: ...kraj slivovice a klobásek...
- Kontaktovat uživatele:
Re: ...
Slag sežene?Slag píše:Zjistěte někdo označení, typ, popř. rozměry toho ložiska
<b>Astra 1,6 16V </b> http://sux.cz/252
- Michael Night
- Příspěvky: 52
- Registrován: 31 led 2007, 18:47
- Bydliště: Pelhřimov
- Kontaktovat uživatele:
Re: ...
Když někdo zjistí co to je za ložiska, můžu se po nich mrknout...james11 píše:Slag sežene?
Astra 1.4 (X14XE), sedan, r.v. 98, ABS, pal. PC, CCR600 8 repro, 2x el. okna, sport. sedačky, orig. 15" alu... FOTO
VW T3 Caravelle GL 1.6TD
slag.loziska@email.cz
VW T3 Caravelle GL 1.6TD
slag.loziska@email.cz
Klima (cívka)
Ha- ona je tam ještě nějaká cívka. A k čemu je ta cívka. Jakou má funkci. Tuším, že něco jako cívka na startéru která vysouvá pastorek? Asi mi fredy odpoví Možná že i já mám ten problém s cívkou, která něco špatně připojí nebo přitlačí a pak to prokluzuje a hlučí to. Nebo je to blbost?
Astra G, 1.6, 16V, 74kw, motor X16XEL, 2000. hatchback 5.dv, Černá metalíza, spotřeba 5l/100, klima: ÚPRAVY-LPG IV.genrace - přímé sekvenční vstřikování, carbonové vyhřívání sedadel, GPS, nový palubní PC od Davida, xenon s regulací výkonu, black desing,alu atd.
Alternativa je sehnát cívku do daného kompresoru, která bude pasovat hlavně rozměrově. Tzn. komp ven z auta zjistit rozměry cívky a podle toho zkusit sehnát druhou. Nebo zjistit výrobce, přesné označení kompresoru a zkusím Ti ji zajistit já. Ceny se pohybují v rozmezí 1500 - 2500,- Kč + poštovné (dobírka) 90,-Kč Pozor: cívku nelze opravit!Michael Night píše:to je síla.Já mám špatnou cívku klimy a hledám nějakou alternativu za ni.
Jinak cívka je umístěna v řemenici kompresoru, po připojení napětí přitahuje k točící se řemenici diskovou spojku, která je pevně spojená s hlavní hřídelí kompresoru a tím se kompresor uvádí do provozu. Pokud je disková spojka nějakým způsobem poškozená (vykřivená atl.) může prokluzovat po řemenici a to má za důsledek zvonivý zvuk, který může být se stoupajícími otáčkami hlasitější. Lze to zjistit pohledem a poslechem pod motorem.
Také lze tímto způsobem detekovat těsnost kompresoru. Je-li mezi řemenicí a diskovou spojkou olej nebo mastnota je v háji gufero. Vložíš-li kousek čistého papíru do meziprostoru disku a řemenice musí být po vyjmutí bez mastných skvrn. Pokud je v meziprostoru olej klima nechladí jelikož disková spojka prokluzuje. Není však slyšet žádný hluk. To je vše.
Hlučná klíma
No vida jak tomu fredy rozumí. Já to věděl, že už to zná dost podrobně a myslím, že to může být i můj problém občasné hlučné klímy. Dnes ale opět klima v klidu a pohodě ale ten papírek tam zkusím strčit pro kontrolu. Zdá se mi, že po doplnění klímy a odčerpání oleje a nahrazením nového oleje v klimě se to po několika kilometrech umoudřilo. Díky fredy za další informace.
Astra G, 1.6, 16V, 74kw, motor X16XEL, 2000. hatchback 5.dv, Černá metalíza, spotřeba 5l/100, klima: ÚPRAVY-LPG IV.genrace - přímé sekvenční vstřikování, carbonové vyhřívání sedadel, GPS, nový palubní PC od Davida, xenon s regulací výkonu, black desing,alu atd.
hlučná klima
Taky se mi klima nějak umoudřila. Při zapnutí se oběví právě ten divný hukot ale hned po dvou sekundách jak se to sepne tak to přestane takže závada asi byla v tom přitlačení ale zatím při jízdě v pohodě tak uvidíme co se projeví časem. Typuji to občasné špatné přitlačení spjky nebo tu cívku. HOJ.
Astra G, 1.6, 16V, 74kw, motor X16XEL, 2000. hatchback 5.dv, Černá metalíza, spotřeba 5l/100, klima: ÚPRAVY-LPG IV.genrace - přímé sekvenční vstřikování, carbonové vyhřívání sedadel, GPS, nový palubní PC od Davida, xenon s regulací výkonu, black desing,alu atd.
-
- Příspěvky: 125
- Registrován: 11 čer 2007, 21:24
- Bydliště: RK
- Kontaktovat uživatele: