1.4 16V sklubani

Odpovědět
Uživatelský avatar
Cabuko
Příspěvky: 104
Registrován: 30 dub 2007, 16:16
Bydliště: Praha

1.4 16V sklubani

Příspěvek od Cabuko » 12 kvě 2007, 20:26

Ahoj,

mam astru z roku 2000, najazdenych skoro 200tis. km, taha celkom v pohode aj vsetko ostatne v pohode, len sklube, pri uplnom vypusteni plynu na 1-3 prevodom stupni je to asi najviac citit, tak 1-2 sklubne a potom ide bez sklubania... Co to moze byt?

Reklama
 

Dj.radim

Re: 1.4 16V sklubani

Příspěvek od Dj.radim » 12 kvě 2007, 20:36

Cabuko píše:Ahoj,

mam astru z roku 2000, najazdenych skoro 200tis. km, taha celkom v pohode aj vsetko ostatne v pohode, len sklube, pri uplnom vypusteni plynu na 1-3 prevodom stupni je to asi najviac citit, tak 1-2 sklubne a potom ide bez sklubania... Co to moze byt?
Dělá to lišta zapalování.Taky jsem to měnil na dvou dovozech.Starší stojí tak 2000,ale moc není a nová pirát tak 5000.Orig.cenu neznám.

Uživatelský avatar
romulus
Příspěvky: 203
Registrován: 03 srp 2006, 16:43
Bydliště: Karviná- Ráj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romulus » 12 kvě 2007, 20:44

Ja jsem ji mnenil v Oplu a stalo to 5500kč i s praci. :cry:
(ASTRA G 100 1.4 16V 5dv.) Audi A3 1.6 Sportback

Uživatelský avatar
R.A.Y.
Příspěvky: 631
Registrován: 23 led 2006, 09:23
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R.A.Y. » 13 kvě 2007, 09:39

Mě to dělalo něco podobného a byli to svíčky...
Usmívej se! Zítra bude hůř a pozítří možná už ani nebude.

Uživatelský avatar
Cabuko
Příspěvky: 104
Registrován: 30 dub 2007, 16:16
Bydliště: Praha

Příspěvek od Cabuko » 13 kvě 2007, 13:26

R.A.Y. píše:Mě to dělalo něco podobného a byli to svíčky...
svicky mi menili as pred mesiacom, takze v tom to asi nebude... a co je vlastne ta lista zapalovani?? dost drahe to teda je...

Jirka D..
Příspěvky: 188
Registrován: 27 čer 2006, 15:06
Bydliště: Kladno

Příspěvek od Jirka D.. » 14 kvě 2007, 09:20

Cabuko píše:
R.A.Y. píše:Mě to dělalo něco podobného a byli to svíčky...
svicky mi menili as pred mesiacom, takze v tom to asi nebude... a co je vlastne ta lista zapalovani?? dost drahe to teda je...

Místo kabelů :lol:

Istvan
Příspěvky: 9
Registrován: 04 led 2007, 16:37
Bydliště: Řáholec

Příspěvek od Istvan » 27 kvě 2007, 20:48

Ahoj kamo mam stejnej vůz se stejnými parametry i problemy,když na to příjdeš dej sem prosím vědět.Dik :D
.....takový,jaký si ho udělaš!

Uživatelský avatar
Cabuko
Příspěvky: 104
Registrován: 30 dub 2007, 16:16
Bydliště: Praha

Příspěvek od Cabuko » 29 kvě 2007, 13:03

Istvan píše:Ahoj kamo mam stejnej vůz se stejnými parametry i problemy,když na to příjdeš dej sem prosím vědět.Dik :D
vo stvrtok idem do servisu.. nie prave koli tomu, ale komplet na prehliadku celu.. tak, ale skusim im aj toto povedat, ze co oni nato ;o) dam vediet potom ;o)

kai81
Příspěvky: 103
Registrován: 19 kvě 2006, 10:43
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od kai81 » 29 kvě 2007, 20:31

Tak pak napiš,jak jsi dopadl.Mám stejnej motor,jde v pohodě,akorát když jedu třeba na trojku a chci jen tak lehce udržovat rychlost,tak trochu poškubává,musím buď přidat,nebo zase pustit plyn..dost mě to rozčiluje..Do servisu se taky chystám,ale až příští týden,tak třeba Tobě něco poradí.. :lol:
Astra G 5dv, 1.4 16V Z14XE, r.v.2001

Oliver
Příspěvky: 285
Registrován: 23 led 2007, 18:42

Příspěvek od Oliver » 31 kvě 2007, 06:49

tak těch příčin proč to škube může být více, odešel mě katalyzátor, mám už nový a při cca 2500 - 2700 RPM to při ustálené rychlosti škubalo, tak jsem vyměnil svíčky, no a škube to furt, jeden můj známý mechanik, říkal, že to může být taky tím, že je v háji potenciometr na klapce, on měl taky tento problém a vyřešil to výměnou potenciometru na klapce, tak nevím, zatím jsem do klapky nevrtal a ani nevím, jak se dá rozebrat :roll:

Odpovědět