AGR / EGR
- Reklama
- Pavel Levák
- Příspěvky: 71
- Registrován: 05 dub 2007, 22:08
- Bydliště: Kadaň
- Kontaktovat uživatele:
Re: agr-astra g 1,6 16V 2001
Juris píše:Čau borci,tak po přelouskání všeho možného o agr ventilu tady na foru jsem se pustil do opravy toho sveho jelikož mě auti dva dny zpět začlo stavkovat:startovaní tak na 4krát až 6krát než se chytla holka,při volnoběhu otáčky horu a dolu a motor solidně vybroval a malinko vynechaval za tepla i za studena.dnes jsem agr dostal ven řadně pročistil vdčkem rozchodil jelikož byl pěkně zanešen bordelem.dal zpet tak jak byl před tím,vše zprovoznil včetně vypnute baterie.auti jsem pěkně protahl a zatim je vše OK,otáčky drží a startuje na 1*.a doufam že dlouho bude.tod moje zkušenost.
I já gratuluji. Další spokojený majitel na mém seznamu
OPEL ASTRA G, r.v. 10/2001 1,4 16 V je mým koníčkem
Jestli jezdíš krátké trasy, tak ho pročisti častěji..... preventivně. Moc času to nezabere a bude líp sloužit.
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astráci, kdo poradí, mám myšlenku.
1. Uvažuji o tom, udělat do osy ventilu závit na možnost nakapání čističe, a ten potom zaslepit šroubkem.
Bude jednoduchá údržba.
2. je možné tímto způsobem zaslepit přepouštěcí otvor?
Co by bylo lepší, a zda je toto vůbec možné?
Je tu někdo, kdo zná dobře mechaniku ventilu?
1. Uvažuji o tom, udělat do osy ventilu závit na možnost nakapání čističe, a ten potom zaslepit šroubkem.
Bude jednoduchá údržba.
2. je možné tímto způsobem zaslepit přepouštěcí otvor?
Co by bylo lepší, a zda je toto vůbec možné?
Je tu někdo, kdo zná dobře mechaniku ventilu?
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
Tak jen odkaz, aby se to neřešilo na pěti místech.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?p=70608#70608
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?p=70608#70608
No dostaneš se k němu snadno, když otevřeš kapotu, tak sundáš ten plastovej dekl motoru, je připevněnej dvouma torxama a víčem nalévání oleje. Když ho máš dole, tak je to vpravo za motorem, takový válec, zhora je na něm připevně konektor. Postup čištění už je v tomhle topicu popsán.
Jinak já jsem právě dodělal záslepku pod EGR, mám ji z litiny, vysokou 13mm a 10mm je v ní zahloubení pro jehlu, tak ji zkusím namontovat a uvidíme co to udělá, teoreticky by si měla řídící jednotka myslet, že EGR funguje, protože bude jehla jezdit v uzavřeném prostoru. jinak chybu mi to zatím žádnou nehlásí, chci ho zaslepit preventivně, novoj jsem tam dával před 20.000km.
Jinak já jsem právě dodělal záslepku pod EGR, mám ji z litiny, vysokou 13mm a 10mm je v ní zahloubení pro jehlu, tak ji zkusím namontovat a uvidíme co to udělá, teoreticky by si měla řídící jednotka myslet, že EGR funguje, protože bude jehla jezdit v uzavřeném prostoru. jinak chybu mi to zatím žádnou nehlásí, chci ho zaslepit preventivně, novoj jsem tam dával před 20.000km.
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,