AGR / EGR
No řeknu ti, že jsem se zhrozil, když jsem ji zatlačil a ona nevyjela a nejde za nic chytit..... jen spodem kleštěma.
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
- Reklama
Jj, 8,5 mm by mělo stačit. Až ji budu dělat, tak ji vyvrtám a pak dovrtám rovným vrtákem aby bylo dno rovné....Charlie píše:Takže záslepku vysokou 10mm a zahloubení v ní 8,5mm, by mělo být ok??
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Taky jsem o tomto způsobu přemýšlel ale u mého typu motoru to nejde,já bych ho mohl zvednout pouze o 6mm ,tudíž se mi tam 1cm silná zaslepovací podložka nevejde.
ASTRA-G-1,6 -X16SZR,3dv.1999, ABS,4kotouč,4airbag,el.zrcátka,centrál,alarm, lité kola 16Allesio,křídlo Irmscher,Angel eyes,folie SunTek.
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261
Škoda, že ti to nejde, dnes jsem ji udělal, ale sehnal jsem jen 9mm silnou Al desku, tak ji mám z toho hotovou... snad stěna vydrží, zas takový teploty tam snad nejsou a dal jsem ještě klingeritový těsnění.STAN.CHAD píše:Taky jsem o tomto způsobu přemýšlel ale u mého typu motoru to nejde,já bych ho mohl zvednout pouze o 6mm ,tudíž se mi tam 1cm silná zaslepovací podložka nevejde.
Naposledy upravil(a) Oťas dne 24 dub 2007, 19:17, celkem upraveno 2 x.
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
- Pavel Levák
- Příspěvky: 71
- Registrován: 05 dub 2007, 22:08
- Bydliště: Kadaň
- Kontaktovat uživatele:
Dnes jsem byl na Opel vrakovišti v Praze 10, Kutnohorská 429 tel: 603232363
Příští týden budou mít AGR ventily na prodej za 2000kč se zárukou. To není špatná nabídka, když starý ventil vážně doslouží. Kupoval jsem tam
nějaké drobnosti a klobouk dolu před jejich znalostmi.
Příští týden budou mít AGR ventily na prodej za 2000kč se zárukou. To není špatná nabídka, když starý ventil vážně doslouží. Kupoval jsem tam
nějaké drobnosti a klobouk dolu před jejich znalostmi.
OPEL ASTRA G, r.v. 10/2001 1,4 16 V je mým koníčkem
Re: Problémy s AGR ventilem skončily
Pokud je AGR mrtvola tak se obávám že mu žádné vyčištění nepomůže.Pavel Levák píše: AGR ventil je problém za cca 5000kč. Kdo neví jak na to, tak platí. Jsem automechanik ne elektronikář, ale přesto jsem zjistil jak na to. AGR ventil je prevít. Neprospívají mu krátké cesty ani podtáčení motoru, při kterých dochází ve ventilu ke karbonizaci a jeho nefunkčnosti odvádění výfukových spalin. Ventil se začne zanášet a v brzké době jde motor na 3 válce a do 500 km se rozsvítí oranžová kontrolka v přístrojové desce. CO S TÍM? Stačí ventil demontovat z vozu, použít vhodný přípravek na dekarbonizaci a prostříkat spreyem WD 40. Odpojit autobaterii alespoň na 40 minut, kdy dojde k resetování počítače ( u Opla zaplatíte 630 kč za vyresetování ), namontovat ventil zpět a Oplík zase z vesela jezdí se zhasnutou konrolkou a na 4 válce. Prováděl jsem to již na třech vozech a zatím s kladným výsledkem.
Jo pokud je mrtvej, tak mu nic nepomůže, jen výměna. Můj případ, jeden takový mám doma, než něco shánět z vraků, ať je na to záruka, nebo ne, to raděj dám nový za 3767kč než něco co má kdovíkolik najeto za 2000. Protože když se to pak podělá někde v zahraničí, tak to za to nestojí.
Jinak záslepku také chystám, budu ji dělat z litiny, mám ji tu takovou pěknou kostku, tak až vyjde čas, tak ji vyfrézuju.
Jinak záslepku také chystám, budu ji dělat z litiny, mám ji tu takovou pěknou kostku, tak až vyjde čas, tak ji vyfrézuju.
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,
Měl bych zájem o ten mrtvý agr.Chtěl bych se mu kouknout na střeva,písni co ty na to.
ASTRA-G-1,6 -X16SZR,3dv.1999, ABS,4kotouč,4airbag,el.zrcátka,centrál,alarm, lité kola 16Allesio,křídlo Irmscher,Angel eyes,folie SunTek.
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261
Hoď sem odkaz kde se dá koupit za uvedenou cenu.Díkec.Charlie píše:Jo pokud je mrtvej, tak mu nic nepomůže, jen výměna. Můj případ, jeden takový mám doma, než něco shánět z vraků, ať je na to záruka, nebo ne, to raděj dám nový za 3767kč než něco co má kdovíkolik najeto za 2000. Protože když se to pak podělá někde v zahraničí, tak to za to nestojí.
Jinak záslepku také chystám, budu ji dělat z litiny, mám ji tu takovou pěknou kostku, tak až vyjde čas, tak ji vyfrézuju.
HK Partner Kladno, mrknu na stránky Opelu a dám sem víc info.
Edit: HK Partner, s.r.o.
272 01 Kladno, Gen. Klapálka 2810
Tel.: 312 819 111; Fax.: 312 819 333
Email: info@hkpartner.com
www: http://www.hkpartner.com
Tady jsem ho kupoval, t ena je včetně těsnění, bez montáže. Ale nevím, jestli už nepodražili.
Edit: HK Partner, s.r.o.
272 01 Kladno, Gen. Klapálka 2810
Tel.: 312 819 111; Fax.: 312 819 333
Email: info@hkpartner.com
www: http://www.hkpartner.com
Tady jsem ho kupoval, t ena je včetně těsnění, bez montáže. Ale nevím, jestli už nepodražili.
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,
- Pavel Levák
- Příspěvky: 71
- Registrován: 05 dub 2007, 22:08
- Bydliště: Kadaň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s AGR ventilem skončily
Lomikar píše:Pokud je AGR mrtvola tak se obávám že mu žádné vyčištění nepomůže.Pavel Levák píše: Prováděl jsem to již na třech vozech a zatím s kladným výsledkem.
Nic ve zlém, ale já mám zkušenosti takové jaké jsem napsal. Netvrdím, že se to vždy povede. Já jsem před rokem u Opla zaplatil za nový 5500kč včetně výměny a po roce mi začala opět svítit kontrolka. Tak jsem čistil a vyčistil.
OPEL ASTRA G, r.v. 10/2001 1,4 16 V je mým koníčkem
agr-astra g 1,6 16V 2001
Čau borci,tak po přelouskání všeho možného o agr ventilu tady na foru jsem se pustil do opravy toho sveho jelikož mě auti dva dny zpět začlo stavkovat:startovaní tak na 4krát až 6krát než se chytla holka,při volnoběhu otáčky horu a dolu a motor solidně vybroval a malinko vynechaval za tepla i za studena.dnes jsem agr dostal ven řadně pročistil vdčkem rozchodil jelikož byl pěkně zanešen bordelem.dal zpet tak jak byl před tím,vše zprovoznil včetně vypnute baterie.auti jsem pěkně protahl a zatim je vše OK,otáčky drží a startuje na 1*.a doufam že dlouho bude.tod moje zkušenost.