AGR / EGR

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pavel Levák
Příspěvky: 71
Registrován: 05 dub 2007, 22:08
Bydliště: Kadaň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel Levák » 12 dub 2007, 18:13

STAN.CHAD píše:Tak konečně jede autí jak má.Nakonec jsem agr ventil zaslepil a najednou otáčky drží tak jak mají,kontrolka se sice pořád rozsvicuje a zhásíná-asi ji odpojím.Ty 3 dny co jsem se ho pokoušel vyčistit to byla hrozná jízda,autí škubalo a hlavně při vyřazení scípalo,pár křižovatek a má člověk po chuti.Pravdě podobně můj agrventil nedovírá.asi budu muset koupit nový.Uvidim jak se to po zaslepení bude dále chovat.
:mrgreen: Kontrolka bude svítit a problikávat, protože počítač pojede na chybový kód. Má v sobě více informací a proto bych ji raději nechal svítit. MRCHU JEDNU!:cry: Ten ventil se dá sehnat i za super cenu.
OPEL ASTRA G, r.v. 10/2001 1,4 16 V je mým koníčkem

Reklama
 

Uživatelský avatar
Pavel Levák
Příspěvky: 71
Registrován: 05 dub 2007, 22:08
Bydliště: Kadaň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel Levák » 15 dub 2007, 15:07

Pavel Levák píše::mrgreen:Ahoj Opláci. Od 6.dubna jsem najezdil přes 500km a oranžová kontrolka v přístrojové desce stále mlčí a motůrek je tichý jako digitální hodinky. Přeji všem mnoho úspěchů při vyčištění a promazání AGR ventilu.
:mrgreen: Mám za sebou už přes 2000km. Něco málo po republice a teď jsme se vrátili z německého Erfurtu a AGR ventil stále drží.
OPEL ASTRA G, r.v. 10/2001 1,4 16 V je mým koníčkem

Marian
Příspěvky: 802
Registrován: 27 zář 2006, 20:40
Bydliště: Kósek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marian » 15 dub 2007, 15:29

Já mám po vyčištění ventilu také klid. Akorát jsem musel vyjmout záslepku.

Uživatelský avatar
Pavel Levák
Příspěvky: 71
Registrován: 05 dub 2007, 22:08
Bydliště: Kadaň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel Levák » 15 dub 2007, 15:42

Marian píše:Já mám po vyčištění ventilu také klid. Akorát jsem musel vyjmout záslepku.

:mrgreen: Jsem rád, že nejsem sám, komu to vyčištění a promazání pomohlo :)
OPEL ASTRA G, r.v. 10/2001 1,4 16 V je mým koníčkem

pato27
Příspěvky: 7
Registrován: 27 led 2007, 13:12

Příspěvek od pato27 » 16 dub 2007, 15:35

...ma tu aj niekto problem s egr co mu robi vacsiu dymivost?ja hej...

pato27
Příspěvky: 7
Registrován: 27 led 2007, 13:12

Příspěvek od pato27 » 19 dub 2007, 10:36

haloooo,odpovie mi tu niekto? :(

Uživatelský avatar
milode
Příspěvky: 472
Registrován: 03 dub 2006, 21:22
Bydliště:

Příspěvek od milode » 19 dub 2007, 10:38

pato27 píše:haloooo,odpovie mi tu niekto? :(
Pročti si toto téma od začátku,tady se to řešilo :wink:
Opel Astra G 3Dv.edition 100, 1.6 X16SZR,Polar-Sea Blue
Chytrý člověk dělá nové chyby,hloupý stále stejné...

Má Astra G

pato27
Příspěvky: 7
Registrován: 27 led 2007, 13:12

Příspěvek od pato27 » 19 dub 2007, 13:39

no ved prave preto,ze som ho cital a vobec tam nieje zmienka ze to niekomu kourilo... :roll: nic ine nechcem vediet

Saša
Příspěvky: 1861
Registrován: 02 lis 2006, 14:40
Bydliště: VALASSKE MEZIRICI-ZLIN

Příspěvek od Saša » 19 dub 2007, 16:44

Pánové nemáte někdo starý nefunkční agr ventil na vyhození.Měl bych o něj zájem,zkusil bych ho kuchnout , mám takový nápad ale potřebuji se podívat dovnitř.Když bych uspěl tak se s vámi podělím. :roll: Obrázek
ASTRA-G-1,6 -X16SZR,3dv.1999, ABS,4kotouč,4airbag,el.zrcátka,centrál,alarm, lité kola 16Allesio,křídlo Irmscher,Angel eyes,folie SunTek.
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261

Saša
Příspěvky: 1861
Registrován: 02 lis 2006, 14:40
Bydliště: VALASSKE MEZIRICI-ZLIN

Příspěvek od Saša » 20 dub 2007, 21:17

Tak nikdo nemá??????
ASTRA-G-1,6 -X16SZR,3dv.1999, ABS,4kotouč,4airbag,el.zrcátka,centrál,alarm, lité kola 16Allesio,křídlo Irmscher,Angel eyes,folie SunTek.
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261

Uživatelský avatar
Pavel Levák
Příspěvky: 71
Registrován: 05 dub 2007, 22:08
Bydliště: Kadaň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel Levák » 21 dub 2007, 13:23

STAN.CHAD píše:Tak nikdo nemá??????


:mrgreen: Mé blízké okolí ho nemá. Já ho také nemám, ale pokusím se v pondělí poptat na Opel vrakovišti jestli je a za kolik.
OPEL ASTRA G, r.v. 10/2001 1,4 16 V je mým koníčkem

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oťas » 23 dub 2007, 18:10

STAN.CHAD píše: Obrázek
Jelikož mám taky tento typ EGRu a po více než 3letém zaslepení (bezproblémovém) se mi rozsvítila kontrolka a po mé nové diagnostice, kterou jsem si pořídil, vzhledem ktomu, že u mé Astry nejdou vyblikat závady a servisu se mi cpát prachy nechce, jsem zjistil závadu EGRu = kód P0400.Jelikož jsem celou dobu měl zaslepený jen 1 otvor na přírubě, tak se EGR zasekl a zůstal otevřený.Zatlačil jsem jehlu zpět do tělesa, ale po připojení krajních pinů na baterku (je jedno kde je +) se ani nehnul.Nepomohlo ani prostříkání různými sajrajty na čištění sporáků, pomohl jsem si úzkými zahnutými kleštěmi, které jsem strčil do toho volného otvoru, uchopil jehlu a pohyboval sem a tam a zároveň prostříkával kontaktolem (není podmínka), až cvakal po připojení a odpojení na baterku úplně volně.
Teď bych se zmínil o záslepce.......... změřil jsem kolik ta jehla vyleze a je to 8,2 mm k tělesu, tudíž nestačí 8mm podložka, jak se tu psalo dříve, ale alespoň 10mm,aby jehla nenarážela.Zatím tuto podložku vyrobenou nemám, tak jsem tam vrátil tu mou původní (zaslepen jeden otvor), vymazal chybové hlášení a jezdí se vesele dál (zatím cca 480km).....Tak přeju mnoho zdaru, snad to někomu pomůže..... :lol:
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oťas » 23 dub 2007, 18:21

pato27 píše:no ved prave preto,ze som ho cital a vobec tam nieje zmienka ze to niekomu kourilo... :roll: nic ine nechcem vediet
Zvýšená kouřivost není... hledej jinou závadu.
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

Charlie
Příspěvky: 1047
Registrován: 14 čer 2006, 12:16
Bydliště: Hořovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Charlie » 23 dub 2007, 19:10

Takže záslepku vysokou 10mm a zahloubení v ní 8,5mm, by mělo být ok??
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,

Uživatelský avatar
Pavel Levák
Příspěvky: 71
Registrován: 05 dub 2007, 22:08
Bydliště: Kadaň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel Levák » 23 dub 2007, 19:27

Oťas píše:
STAN.CHAD píše: Obrázek
Jelikož mám taky tento typ EGRu a po více než 3letém zaslepení (bezproblémovém) se mi rozsvítila kontrolka a po mé nové diagnostice, kterou jsem si pořídil, vzhledem ktomu, že u mé Astry nejdou vyblikat závady a servisu se mi cpát prachy nechce, jsem zjistil závadu EGRu = kód P0400.Jelikož jsem celou dobu měl zaslepený jen 1 otvor na přírubě, tak se EGR zasekl a zůstal otevřený.Zatlačil jsem jehlu zpět do tělesa, ale po připojení krajních pinů na baterku (je jedno kde je +) se ani nehnul.Nepomohlo ani prostříkání různými sajrajty na čištění sporáků, pomohl jsem si úzkými zahnutými kleštěmi, které jsem strčil do toho volného otvoru, uchopil jehlu a pohyboval sem a tam a zároveň prostříkával kontaktolem (není podmínka), až cvakal po připojení a odpojení na baterku úplně volně.
Teď bych se zmínil o záslepce.......... změřil jsem kolik ta jehla vyleze a je to 8,2 mm k tělesu, tudíž nestačí 8mm podložka, jak se tu psalo dříve, ale alespoň 10mm,aby jehla nenarážela.Zatím tuto podložku vyrobenou nemám, tak jsem tam vrátil tu mou původní (zaslepen jeden otvor), vymazal chybové hlášení a jezdí se vesele dál (zatím cca 480km).....Tak přeju mnoho zdaru, snad to někomu pomůže..... :lol:


:mrgreen: To není marná rada s s těmi zahnutými kleštěmi. V případě silného zakarbonování je to taková poslední možnost, pokusit se tu jehlu (třeba i drasticky) uvolnit. Nedá se na tom již víc pokazit.
OPEL ASTRA G, r.v. 10/2001 1,4 16 V je mým koníčkem

Odpovědět