přídavný ventilátor chladiče
přídavný ventilátor chladiče
Zdravím všechny odborníky přes Astry,chci se jen zeptat jestli má být
na všech astrách přídavný ventilátor na chlazení ten co je zepředu od nárazníku. Nedávno jsem koupil ASTRU a ventilátor tam není, takže nevím je-li nutné ho zhánět a doplnit. Dík
na všech astrách přídavný ventilátor na chlazení ten co je zepředu od nárazníku. Nedávno jsem koupil ASTRU a ventilátor tam není, takže nevím je-li nutné ho zhánět a doplnit. Dík
Astra G 1.6 16V, 5 dv. Z16XE model 2003
- Reklama
Jo díky, takže by tam mněl být že. Klimu tam mám, protože zapíná
kompresor, ale na co je tam ten ventilátor. Nevyráběly se motory
bez tohoto ventilátoru, protože tam nemám ani konektor pro připojení?
Ještě bych se chtěl zeptat, kdy teda tento ventilátor spíná a jakou má funkci.
kompresor, ale na co je tam ten ventilátor. Nevyráběly se motory
bez tohoto ventilátoru, protože tam nemám ani konektor pro připojení?
Ještě bych se chtěl zeptat, kdy teda tento ventilátor spíná a jakou má funkci.
Astra G 1.6 16V, 5 dv. Z16XE model 2003
No funkce bude asi stejná jako u ventilátoru na chladiči pro motor, jenže tenhle chladí klimu, prostě když se nestačí ochlazovat náporem vzduchu, tak sepne ventilátor, třeba když budeš stát v létě v koloně. A pokud máš klimu, tak by tam měli být dva chladiče a tím pádem i dva ventilátory, pro klimu ze strany nárazníku, pro motor ze strany motoru.
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,
S obsahem motoru nemá klima nic společnýho.... měl by tam být, to by nemohl pouštět klimu na místě.Charlie píše:Ještě jde o to, jestli se do 1,6 ventilátor dával, nebo ne
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
O zopnutí ventilátorov rozhoduje riadiaca jednotka chladenia (v závislosti od teploty vody alebo zapnutia klímy) ktorá je umiestnená pod blatníkom ľavého predného kolesa z predu. Ventilátory sa spúšťajú v troch stupňoch zapojenia, prvý – do série, druhý paralelne s predradným odporom, a tretí - paralelne priamo na plné napätie.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Já se nemůžu zbavit pocitu, že do některejch aster (podle obsahu motoru) se prostě ty ventilátory nedávali, ale zase nadruhou stranu, je fakt, že obsah motoru s tím nic společného nemá. No kdo ví, proč ho někdo má a někdo ne.Stach Jan píše:Já tam ventilátor nemám.
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,
-
- Příspěvky: 108
- Registrován: 31 črc 2006, 08:49
tomu ventilátoru se říká sahara
a na novějších astrách byla už jen jedna ze strany motoru i na autech s klimou. konkrétně u 1.6 to tak bylo určitě.