presne takú golu som na to kúpil.perdľžená gola 85 Sk predľžený torx 200SkTrdlo píše:Jde to v pohodě rozdělávat klasickou golou s prodlouženými ořechy. Já to dělal 1/4" ráčnou s krátkým prodloužením a prodlouženým ořechem. Byla to tuším 10. Lepší a dražší goly už mají totiž ořechy s vytaženými hranami, takže bez problému vezmou torxy.fanuc píše:...... Len tak pre info. tie skrutky, ktoré držia klapku sú maximálne neprístupné. Treba nejaký úzky a dlhý torx.
cukání motoru podruhé 1.8 16v
Opel Zafira 1.9 CDTI Z19DTH 150 koni/ chip 176 koni 387 Nm
Opel Zafira 1.8 16v X18XE1 Elegance
Opel Zafira 1.8 16v X18XE1 Elegance
- Reklama
tak pánové, to cukání a chcípání motoru po dojezdu na křižovatku jsem odstranil tím, že jsem vyčistil vzduchovou klapku! použil jsem na to WD40 a pak bavlněný hadřík no a je to v pořádku, sice jsem zatím ujel jenom asi 60 km, ale všechno je OK
no ta klapka byla za*raná jak jetel a asi zůstávala otevřená když jsem tomu šlápnul na krk a pak když jsem sundal nohu z plynu, tak tam šel asi jenom vzduch a téměř žádné palivo, tak proto to asi chcípá při dojezdu na křižovatku nebo parkoviště když už tam je jenom volnoběh, to je moje zkušenost s tímto problémem.
no ta klapka byla za*raná jak jetel a asi zůstávala otevřená když jsem tomu šlápnul na krk a pak když jsem sundal nohu z plynu, tak tam šel asi jenom vzduch a téměř žádné palivo, tak proto to asi chcípá při dojezdu na křižovatku nebo parkoviště když už tam je jenom volnoběh, to je moje zkušenost s tímto problémem.
no, neměl jsem nějak moc času, tak jsem to udělal takto, musel jsem zakrátko odjet autem, ale až bude čas, nebo to začne zlobit, tak to celé rozeberu a vyčistím i zespodufanuc píše:Neviem aké máš dlhé prsty ty,ale ja zospodu som mal klapku špinavú viac ako zhora.A také dlhé prsty nemáš aby si to vyčistil úplne. doporučujem vyčistiť úplne komplet. je to na 1 a pol hod.a máš pokoj
Ahoj kluci, tak a je to v háji, dneska jsem sotva dojel na parkoviště, víc jak 4 500 otáček to nešlo vytočit a tak jsem si myslel, že je ještě nějaké svinstvo na klapce, tak jsem to rozdělal, ale bylo to tam čisté, na parkovišti byl se mnou soused, tak jsem mu řek, aby přidával plyn, že tam stříknu sprej až bude klapka otevřená, jenže to nepomohlo, motor se jakoby dusil a nešlo to už víc než na 2500 otáček, tak nevím, asi je tam větší závada než jsem původně myslel, nevím co s tím, žádnou závadu to nehlásí.
ahoj, svíčky mají něco kolem 20tis.km, lišta tak to ani nevím kde je, jak jsem už psal, tak klapka je čistá i zespodu , otvírá se úplně normálně, jenomže, když se otevře, tak se motor začne dusit jako by tam nešlo palivo a nebo by ho tam šlo až moc, protože se mi zdá, že je to cítit z výfuku,ještě včera odpoledne šel motor vytočit někam kolem 5-ti tisíc otáček, ale čím více jsem se blížil k domovu, tak tím více ty otáčky padaly a motor cukal a dusil se po přidání plynu! kdyby to alespoň hlásilo nějakou chybu, tak by se to snad dalo určit líp čím to je, ale chbu to nehlásí žádnou, žádná kontrolka po nastartování, která by hlásila chybu nesvítí! když pojedu do OPELa tak se nedoplatím, oni jsou schopní mě vyměnit snad celé auto, ale to si můžu koupit za ty prachy raději nové, pokud ale budu vědět čím to přesně je, tak si to dokážu opravit sám.YANEK píše: co svíčky , co zapalovací lyšta ?
Pokusím se na to dnes přijít čím je to a pak dám vědět.Pokud mě pomůžete upřesnit co a jak mám udělat, budu vám vděčný, předem díky za rady.
Tak jsem si říkal,že se mě škubání a cukání motoru zatím netýká a ejhle... . Jel jsem dneska trasu asi 250km a astřička se podivně chovala.Měla divnej zvuk,což se mi zdálo hned divný.Když jsem ubral plyn,tak se ozývalo,takový slabý poškubávání,když jsem jemně přidal plyn,tak auto cuklo,jako by vynechalo a takhle to dělalo celou cestu.Fakt jsem z toho docela rozladěnej.Jinak otáčky jsou v pohodě,na volnoběh taky.Nechám asivyčistit klapku a AGR,ale mám podezření,když tak čtu různý zkušenosti,že to bude lišta...
Astra G 5dv, 1.4 16V Z14XE, r.v.2001
podle mého známeho který má autoservis, tak to lišta není ani náhodou, ŘJ chybu nehlásí žádnou a tak je chyba mechnická, u mne je to asi buď " palivové čerpadlo, asi tak 10%, ucpaný přívod paliva taky tak nějak, možná taky trysky(vstřikovače), nebo něco jiného, a to je ta záhada! co to bude!!! taky jsem myslel na lištu, ale to by nejelo vůbec, ten EGR, tak ten to může být, sice u mne asi ne, já ho mám nový před asi 40 tisíc km, ale i to je možné, nebo já stále jezdím více kratší úseky, jenže pokud se dostanu na trochu delší tůru, tak to solím kolem 4,5 až 6-ti tisíci rpm, ve čtvrtek to vezu do servisu, tak pak dám vědět čím to bylo!!kai81 píše:Tak jsem si říkal,že se mě škubání a cukání motoru zatím netýká a ejhle... . Jel jsem dneska trasu asi 250km a astřička se podivně chovala.Měla divnej zvuk,což se mi zdálo hned divný.Když jsem ubral plyn,tak se ozývalo,takový slabý poškubávání,když jsem jemně přidal plyn,tak auto cuklo,jako by vynechalo a takhle to dělalo celou cestu.Fakt jsem z toho docela rozladěnej.Jinak otáčky jsou v pohodě,na volnoběh taky.Nechám asivyčistit klapku a AGR,ale mám podezření,když tak čtu různý zkušenosti,že to bude lišta...
cukání vs. ARG
No myslim ze podle mnoha poznatku tady na foru mas ten samy problem co ja, takze nejpravdepodobnejsi je ten ARG/ERG ventil.kai81 píše:Tak jsem si říkal,že se mě škubání a cukání motoru zatím netýká a ejhle... . Jel jsem dneska trasu asi 250km a astřička se podivně chovala.Měla divnej zvuk,což se mi zdálo hned divný.Když jsem ubral plyn,tak se ozývalo,takový slabý poškubávání,když jsem jemně přidal plyn,tak auto cuklo,jako by vynechalo a takhle to dělalo celou cestu.Fakt jsem z toho docela rozladěnej.Jinak otáčky jsou v pohodě,na volnoběh taky.Nechám asivyčistit klapku a AGR,ale mám podezření,když tak čtu různý zkušenosti,že to bude lišta...
Viz.: https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic. ... art=0[url]
Opel Astra G, 1,6 16V, 74kw/101k, r.v. 1998 Comfort - ALU Dezent V, ostatní: stěrače AeroTwin;
Re: cukání vs. ARG
no, možná máš pravdu, že je to tím Egrem, dám vědět, ve čtvrtek jedu do servisu a uvidím co to bude, ale je divné to, že den předtím mě to šlo ještě na 4,5tis. rpm a dnes už to chcípá po 20 vteřinách po nastartování!!hoši dám vědět, sám jsem zvědavěj co to bude.Vavroch píše:No myslim ze podle mnoha poznatku tady na foru mas ten samy problem co ja, takze nejpravdepodobnejsi je ten ARG/ERG ventil.kai81 píše:Tak jsem si říkal,že se mě škubání a cukání motoru zatím netýká a ejhle... . Jel jsem dneska trasu asi 250km a astřička se podivně chovala.Měla divnej zvuk,což se mi zdálo hned divný.Když jsem ubral plyn,tak se ozývalo,takový slabý poškubávání,když jsem jemně přidal plyn,tak auto cuklo,jako by vynechalo a takhle to dělalo celou cestu.Fakt jsem z toho docela rozladěnej.Jinak otáčky jsou v pohodě,na volnoběh taky.Nechám asivyčistit klapku a AGR,ale mám podezření,když tak čtu různý zkušenosti,že to bude lišta...
Viz.: https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic. ... art=0[url]
no, jak se tak dívám na to co jste mi poradili, tak toho zase tak moc není, ale nevadí, já mám momentálně auto ještě v servisu, pokud budu vědět čím byla způsobena ta chyba, tak vám vědět dám, to co jsem zde zatím četl a podle toho se řídil, tak to bylo na úplný nic!
Šéf servisu taky říkal nějaké možnosti, že prý to celkem nic není , ale od rána, co má auto k dispozici, tak ještě nemám žádnou zprávu ! a pan šéf ještě doma není !
bydlí vedle mne!
asi se mu kouří z hlavy , no, z té jeho , jak přemýšlí, čím to může být !
Šéf servisu taky říkal nějaké možnosti, že prý to celkem nic není , ale od rána, co má auto k dispozici, tak ještě nemám žádnou zprávu ! a pan šéf ještě doma není !
bydlí vedle mne!
asi se mu kouří z hlavy , no, z té jeho , jak přemýšlí, čím to může být !
jj dám ti vědět, ještě večer jsem byl u něho a říkal, že vymontoval můstek a vstřikovače a dal je vyčistit ultrazvukem, no já si ale myslím, že tím to nebude , je to jen můj názor, však uvidím, říkal mi, že v poledne zavolá co se s tím autem děje , můj názor je, že to může být klidně i tím EGRem , přestože je nový, najeto asi cca 45 tisíc km, tak zanesený být může, jenže, prej by to házelo nějakou chybu, mně to ale žádnou chybu nehlásí a motor natočit nejde! tyto moderní auta, abych řek pravdu, jsou dobré jenom potud, pokud to chybu nahlásí, jinak člověk nemá šanci to nějak rychle opravit, jediný způsob pak je, pokus omyl! a to bude asi mastný!?kai81 píše:Tak pak napiš,jak jsi dopadl. Já jedu do servisu příští týden,tak uvidíme,třeba zjistí,co to dělá..